Bekijk volle/desktop versie : kind mee naar bruiloft



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

24-05-2010, 21:42
ik zit effe in de clinch met mijn zoontje van 9 jaar Aanstaande weekend een bruiloft van zijn nicht en hij mag niet mee. Maar zijn andere neefjes gaan dus wel en nou is hij boos op me. Maar ik zie het dus voor me een paar van die jongetjes die zich op een gegeven moment gaan vervelen en de boel op stelten gaan zetten

O ja heb daar wel tegenover dat hij over een paar weekjes het feest van zijn oom wel mag meemaken.
Jongens ben ik te streng of zouden jullie ook voet bij stuk houden

24-05-2010, 21:50


laat dat kind meegaan, het is toch familie en hij hoort erbij, trek hem aub erbij want hij moet traities mee krijgen....

24-05-2010, 21:54

Citaat door gekke_mama:
laat dat kind meegaan, het is toch familie en hij hoort erbij, trek hem aub erbij want hij moet traities mee krijgen....



De ene keer denk ook joh laat hem, maar zijn broertje en zusje blijven wel bij oma dus is het ook weer niet eerlijk

24-05-2010, 21:57
het is toch familie , hun nicht nota bene, neem ze allemaal mee.
naar familie neem ik mijn kinderen altijd mee, naar vreemden niet.

24-05-2010, 22:28



Citaat door paradijs79:
ik zit effe in de clinch met mijn zoontje van 9 jaar Aanstaande weekend een bruiloft van zijn nicht en hij mag niet mee. Maar zijn andere neefjes gaan dus wel en nou is hij boos op me. Maar ik zie het dus voor me een paar van die jongetjes die zich op een gegeven moment gaan vervelen en de boel op stelten gaan zetten

O ja heb daar wel tegenover dat hij over een paar weekjes het feest van zijn oom wel mag meemaken.
Jongens ben ik te streng of zouden jullie ook voet bij stuk houden



Wie is nou de baas moeder of kind? Het wordt steeds gekker hier. Nee is nee en de bruid zit al helemaal niet te wachten op jouw kind. Denk zelf gewoon logisch na man.

24-05-2010, 22:31
je hebt al nee gezegd..Dus houd je aan jouw woord.Incha'Allah mag hij naar het volgende feest gaan..dus hij heeft iets om naar uit te kijken

24-05-2010, 22:31
voet bij stuk! het is geen pretpark

24-05-2010, 22:33

Citaat door Vlampje:
Wie is nou de baas moeder of kind? Het wordt steeds gekker hier. Nee is nee en de bruid zit al helemaal niet te wachten op jouw kind. Denk zelf gewoon logisch na man.



wie heeft het nou over baas zijn de bruid is zijn nicht

24-05-2010, 22:37

Citaat door paradijs79:
wie heeft het nou over baas zijn de bruid is zijn nicht


Nou je zegt zelf dat je in de clinch zit en dat je nee hebt gezegd en nu wil je misschien ja zeggen omdat je kind boos is. Ja,, dus wie is de baas? Jij of je kind? Nee is nee. Je moet niet opeens gaan toegeven omdat je kind aan het mokken is.
Ook al is het zijn nicht, zijn nicht zit echt niet op hem te wachten hoor. Sorry dat ik het zo zeg, tenzij ze echt een speciale band heeft en het haar lievelingsneefje is... Maar anders laat je hem lekker thuis, want jongens zijn ook nog eens stout. Ze gaan stoeien, rennen, wild doen..

24-05-2010, 22:39
TS: los van of je kinderen wel of niet naar familie meeneemt leg ik terzijde.

de opvoeding ligt in jouw handen en niet bij neefjes die jouw zoon beinvloeden. Jouw zoon moet leren begrijpen en onthouden dat als mama of papa nee zeggen, dat het nee blijft. Dit is misschien een pietluttig voorval maar wel een opvoedmoment. Over 10 jaar weet hij jullie zo te bespelen en dan is het je eigen schuld.

Mijn opinie, je hebt je keus al gemaakt. als ouder ben je zwak als je toegeeft en dat weten ze

Mijn moeder nam ons nooit mee, terwijl alle kinds uit de familie en de buurt er wel waren. Toen voond ik het gemeen maar zij hield vol. NU denk ik dat doe ik ook zo!

24-05-2010, 22:40
Thuis laten!
Op bruiloften zit ik me altijd te ergeren aan kinderen die daar rond lopen als los gelaten apen.
Ze lopen verschrikkelijk in de weg en ze maken het er altijd een puinzooi van.
Zij kunnen er helemaal niets aan doen, maar die moeders nemen ze mee en kunnen niet op ze passen. Na een uur of 9 zijn ze moe en hangerig en doen ze dingen die ze normaal ook niet zouden doen.
Kortom, gewoon thuis laten. Als ze een jaar of 11 zijn kunnen ze mee en dan krijgen ze heus wel genoeg tradities mee.
Thuis kunnen ze lekker op tijd naar bed en geen lawaai mee maken.
Moeder zit lekker ontspannen met de volwassenen een avondje te genieten.
Soms kom ik op bruiloften dat ik echt denk, is dit wel een bruiloft of is dit een kinderfeest.
Kortom, Lekker thuis laten. Is iedereen blij en de bruid helemaal ;-)

24-05-2010, 22:40
Even goed overpeinzen. Waarom heb je in de eerste instantie nee gezegd tegen je zoon? Ik neem aan dat hier een reden achter zit.

24-05-2010, 22:55


De bruid is zijn nicht, dus gewoon laten gaan. Je kan hem zeggen dat ie mee mag op een voorwaarde: en dat is als ie zich gedraagt op het feest.

24-05-2010, 23:01
Zielig zeg moeders die kinderen mee nemen naar een feest.
Als het bruidspaar het niet wil is het dikke pech.

Koop een zal snoep en eenleuke dvd voor hem
En laat hem lekker een leuke avond hebben en het is
nog beter voor jou ook, dan weet jij dat je kind bij een oppas is
en lekker in zn bedje slaapt.
Ik snap aso's niet die kinderen mee nemen naar een feest.

24-05-2010, 23:04

Citaat door orientelqueen:
Zielig zeg moeders die kinderen mee nemen naar een feest.
Als het bruidspaar het niet wil is het dikke pech.

Koop een zal snoep en eenleuke dvd voor hem
En laat hem lekker een leuke avond hebben en het is
nog beter voor jou ook, dan weet jij dat je kind bij een oppas is
en lekker in zn bedje slaapt.
Ik snap aso's niet die kinderen mee nemen naar een feest.



Dr staat nergens dat het bruidspaar het niet wilt, en kom op zeg, het is zn nicht, om hem thuis te laten vind ik nergens op slaan.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6