Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Vechtsport voor dames?



24-05-2010, 16:42
Heee girls,

Ik heb vroeger aan karate gedaan en ik mis het..! Ik voelde me altijd zo sterk en onverslaanbaar Nu wil ik weer een vechtsport beoefenen (boksen ofzo) alleen ik draag hoofddoek en het ziet er raar uit om met hoofddoek te gaan vechten Zijn er dames die dit doen? Nog beter zou zijn als er sportscholen waren die dit alleen voor dames aanbieden. Ik woon in het zuiden van het land en heb ff gegoogeld maar niks gevonden


24-05-2010, 16:53


Ik heb aan karate en kickboksen gedaan echt leuk!!

24-05-2010, 17:00

Citaat door zachte_fluffy:
Ik heb aan karate en kickboksen gedaan echt leuk!!

Ja leuk is dat hè je doet het nu dus niet meer?
Maar was het gewoon gemengd of apart? Want sowieso kickboksen met jongens lijkt me een gevaarlijke combi

24-05-2010, 17:03

Citaat door AnaDunya:
Ja leuk is dat hè je doet het nu dus niet meer?
Maar was het gewoon gemengd of apart? Want sowieso kickboksen met jongens lijkt me een gevaarlijke combi


Nee ik ben nu al 2 jaar ong. gestopt ik deed gemengd ook met jongens maar hun hielden wel rekening met je

I love sparren Ik mis dat wel

24-05-2010, 19:04


Ik kicbox al 3 jaar en op mijn sportschool zijn er ook dames met een hoofddoek die ook al zo´n 3 jaar trainen. Ze doen hun hoofddoek dan in een knotje en naarachter, gewoon een lange trainingsbroek en een truitje met lange mouwen aan. Maar wij trainen wel gemengd, met mannen dus.

Je hebt wel sportscholen die alleen les geven aan vrouwen. Gewoon goed zoeken op het internet of in brochures!

24-05-2010, 20:28
en in den haag?