Bekijk volle/desktop versie : Fatwa's van "Ayatollah" Sistani



Pagina's : 1 [2] 3 4 5

01-08-2004, 23:35

Citaat:
[B]Kalla lam aqsied al3aqidah bal aqsidoe Alqaa3ida wa kama yabdou annaka laa ta3rifoe ma3na alqaa3ida alladhie aqsidouhou walithalika yasourrounie it7afouka bihadihie attarjama ila alloeghatie alhoelandiyyah [SIZE=4]ALQAA3IDAH=BASISREGEL


wa-l maqsood 3indi laysat hiyya kalimat al qaa3idah, bal al 3aqiidah wa-r ra'iy al mubiin huwwa anna-l 3ilm naafi3 3ala kulli Haal.


Citaat:
As2aloeka hal hieya qaa3idatoen 3aamma, fatou7addithoenie 3anie al3ilmie almoujarrab jabdoe anna addahra qad akala 3alaika washrib walam ta3oed toe7sinoe illa attaghrief


laa takhaaf, iqra' jawaabi 3ala-t takraar, wa laakin istafad 3aqlak hadhihi-l marra wa in kaana-l HaZZ ma3ak, sa-tuwaDHDHiH-lak al umoor.



Citaat:
Laa 7awla wala qpuwatta illa billaah , yabdou annaka tahrifoe min 7aythou laa ta3rif wa ta2tie bi ashyaaien laa ara silataha bilmawdoe3,


al mawDoo3 bada'tu bihi ana, wa huwwa-l mawqif 3ala ar-ra'iy an 3ilm al ashyaa' khayrun min jahlihaa. a3taqid bi hadha-l Haqq, wa laa tashakkal qaa3iduhaa illa-l manTiq.


Citaat:
fahada amroen laa yalieqoe fie niqaashien jayyied , walidalieka wa li anna maw3ida salatie al3ishaie qad iqtarab sa atroukou al7aditha ilaik


in laa tajud 3aqlak, atamanna annak sa-tajud raaHatak 3ala-l aqall min ba3d Salaatak.

Allah yaqbalha

01-08-2004, 23:37



Citaat:
Origineel gepost door jamalb6
In jouw droomwereldje ja.
Aids, weet je nog? Voor die virus maakt achter- of voorkant echt niets uit hoor.

01-08-2004, 23:41

Citaat:
Origineel gepost door Alireza
Aids, weet je nog? Voor die virus maakt achter- of voorkant echt niets uit hoor.
als je halal trouwt, dan zorgt allah swt ervoor dat je geen aids krijgt. Maar als jij een poepgat scheurt, dan ben je een moordenaar, immers het veroorzaakt inwendige bloedingen die dodelijk zijn.

01-08-2004, 23:42

Citaat:
Origineel gepost door Alireza
Aids, weet je nog? Voor die virus maakt achter- of voorkant echt niets uit hoor.
je hebt het mis, met anale sex loop je meer kans om besmet te raken, jah sommigen onder ons hebben biologie gehad op school



PS: je arabisch is bellaberd man, waar heb je dat geleerd?

01-08-2004, 23:51



Citaat:
Origineel gepost door almaghribi
je hebt het mis, met anale sex loop je meer kans om besmet te raken, jah sommigen onder ons hebben biologie gehad op school



PS: je arabisch is bellaberd man, waar heb je dat geleerd?
Bij anale sex is de kans groter dat er bloedingen ontstaan, inderdaad. Maar de kans op AIDS vergroot alleen als je sex met meerdere mensen hebt

En mijn Arabisch.. Ik vind jouw Arabisch belabberd, doet mij denken aan die tekenfilms op Arabische televisiekanalen, erg kunstmatig en schematisch. Niets levends aan.

Arabisch is mijn moedertaal

01-08-2004, 23:53

Citaat:
Origineel gepost door Alireza
Bij anale sex is de kans groter dat er bloedingen ontstaan, inderdaad. Maar de kans op AIDS vergroot alleen als je sex met meerdere mensen hebt

En mijn Arabisch.. Ik vind jouw Arabisch belabberd, doet mij denken aan die tekenfilms op Arabische televisiekanalen, erg kunstmatig en schematisch. Niets levends aan.

Arabisch is mijn moedertaal
Met meerdere mensen? oh, ben je er zo eentje....

01-08-2004, 23:57

Citaat:
Origineel gepost door Alireza
Bij anale sex is de kans groter dat er bloedingen ontstaan, inderdaad. Maar de kans op AIDS vergroot alleen als je sex met meerdere mensen hebt

En mijn Arabisch.. Ik vind jouw Arabisch belabberd, doet mij denken aan die tekenfilms op Arabische televisiekanalen, erg kunstmatig en schematisch. Niets levends aan.

Arabisch is mijn moedertaal
ach dat ze op tekenfilms foutloos arabisch spreken kan ik ook niets aan doen....

Citaat:
laa takhaaf, iqra' jawaabi 3ala-t takraar, wa laakin istafad 3aqlak hadhihi-l marra wa in kaana-l HaZZ ma3ak, sa-tuwaDHDHiH-lak al umoor.

kijk bv deze 'zin' , nou meer fouten in 1 zin kan je niet maken denk ik,

had jij maar je arabisch geleerd van tekenfilms denk ik dan, dan maakte je die fouten niet

01-08-2004, 23:58
Hey jamal. Nederlands is ook niet jouw sterkste kant he?

02-08-2004, 00:00

Citaat:
Origineel gepost door Alireza
Hey jamal. Nederlands is ook niet jouw sterkste kant he?
Test: meervoud van mijns inziens?


zullen we zien het nederlands beheerst ouwe....?

02-08-2004, 00:01

Citaat:
Origineel gepost door jamalb6
Test: meervoud van mijns inziens?


zullen we zien het nederlands beheerst ouwe....?
ehe aangezien hij van arabisch ook al niks bakt, lijkt me dat wel verstandig

02-08-2004, 00:05
Oh al Maghribi, heb ik jouw trots gekrenkt
En ja, tekenfilmpjes worden vaak (niet altijd) in het standaard Arabisch uitgezonden. Alleen is het niveau van de conversaties wel vaak op dat niveau dat de kleintjes het kunnen blijven volgen

Ik zal je maar in de waan laten, het moet al erg moeilijk zijn om als Marokkaan het niveau van mickey mouse in het Arabisch te bereiken hahaha

Oh en Jamal... hahah daag me niet uit

02-08-2004, 00:05

Citaat:
Origineel gepost door almaghribi
ehe aangezien hij van arabisch ook al niks bakt, lijkt me dat wel verstandig

02-08-2004, 00:06


geef dan antwoord alireza?

02-08-2004, 00:07

Citaat:
Origineel gepost door jamalb6
als je halal trouwt, dan zorgt allah swt ervoor dat je geen aids krijgt. Maar als jij een poepgat scheurt, dan ben je een moordenaar, immers het veroorzaakt inwendige bloedingen die dodelijk zijn.
Je hoeft een poepgat niet te scheuren. En als je vrouw niet vreemd gaat, hoef je ook niet bang te zijn voor Aids.

Maar dan moet jij ook niet vreemd gaan, en liever met 1 vrouw trouwen in plaats van met meer dan 1.

02-08-2004, 00:08

Citaat:
Origineel gepost door jamalb6
Hahahhahaah Antwoord is gegeven analfabeten van 2 kanten haha

Pagina's : 1 [2] 3 4 5