Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Een foute man.

wiewie
24-05-2010, 14:05

[ze zeggen dat vrouwen daarop vallen, maar ik kan jullie garanderen dat vrouwen in de afgelopen decennia slimmer zijn geworden, we houden niet meer van de foute man, maar van de praktiserende man. een praktiserende man die ons niet vertelt wat we moeten doen, maar die ons comfort geeft, geld geeft en ons met rust laat, en niet kijkt naar andere vrouwen.]

smile1234
24-05-2010, 14:07
Een praktiserende man trouwt met een praktiserende vrouw. Vandaar dat ie niet zoveel hoeft te vertellen wat ze behoort te doen.

wiewie
24-05-2010, 14:09
Mlich... yep

wiewie
24-05-2010, 14:10
Een praktiserende man trouwt met een praktiserende vrouw. Vandaar dat ie niet zoveel hoeft te vertellen wat ze behoort te doen. Daar heb je een punt, maar sommige praktiserende mannen willen in eerste instantie gewoon een leuke vrouw, daarna komt de rest, maar ik merk dat men niet zo aan het pushen is als eerst

smile1234
24-05-2010, 14:12

Daar heb je een punt, maar sommige praktiserende mannen willen in eerste instantie gewoon een leuke vrouw, daarna komt de rest, maar ik merk dat men niet zo aan het pushen is als eerst Ik denk dat de wijze praktiserende man eerst naar het geloof kijkt, daarna komt de rest. Maar je hebt 't vast over de eh.. 'zwakbegaafde' praktiserende mannen.

wiewie
24-05-2010, 14:27
Ik denk dat de wijze praktiserende man eerst naar het geloof kijkt, daarna komt de rest. Maar je hebt 't vast over de eh.. 'zwakbegaafde' praktiserende mannen. nee hoor, je kunt ook leuk zijn en praktiserend, maar niet streng praktiserend zoals een zwarte burka you know

smile1234
24-05-2010, 14:30
nee hoor, je kunt ook leuk zijn en praktiserend, maar niet streng praktiserend zoals een zwarte burka you know Een praktiserende man die zijn vrouw niet wijst op haar fouten kan bijna niets anders dan zwakbegaafd zijn. :/

rude.girl
24-05-2010, 14:35
ahaha sorri still love Bad boiz(L) so weet nie waar j aan die info komt:p

wiewie
24-05-2010, 14:35
Een praktiserende man die zijn vrouw niet wijst op haar fouten kan bijna niets anders dan zwakbegaafd zijn. :/ een vrouw die een man nodig heeft die haar haar fouten aanwijst is zwakbegaafd. een man die zijn vrouw laat haar keuzes maken is openminded

smile1234
24-05-2010, 14:54
een vrouw die een man nodig heeft die haar haar fouten aanwijst is zwakbegaafd. een man die zijn vrouw laat haar keuzes maken is openminded De man is verantwoordelijk voor zijn gezin, en ook voor zijn vrouw. Als de man de vrouw helemaal loslaat met alle gevolgen van dien dan zal hij op de Dag des Oordeels zich moeten verantwoorden. Een huwelijk kan alleen in stand gehouden worden als het stel elkaar adviseren en verbeteren. Maar ik snap je wel. Je hebt liever een man die niet vreemd gaat en niet moeilijk doet als je dingen doet die niet horen. Daarom zoek je een zogenaamde praktiserende man. Tis een waanvoorstelling dat een wijze praktiserende man niet je durft te verbeteren. Alleen zwakbegaafde of quasi-praktiserende mannen laten zoiets dwaas toe. :nijn:

wiewie
24-05-2010, 15:08
De man is verantwoordelijk voor zijn gezin, en ook voor zijn vrouw. Als de man de vrouw helemaal loslaat met alle gevolgen van dien dan zal hij op de Dag des Oordeels zich moeten verantwoorden. Een huwelijk kan alleen in stand gehouden worden als het stel elkaar adviseren en verbeteren. Maar ik snap je wel. Je hebt liever een man die niet vreemd gaat en niet moeilijk doet als je dingen doet die niet horen. Daarom zoek je een zogenaamde praktiserende man. Tis een waanvoorstelling dat een wijze praktiserende man niet je durft te verbeteren. Alleen zwakbegaafde of quasi-praktiserende mannen laten zoiets dwaas toe. :nijn: waarom ga je er gelijk vanuit dat vrouwen hun grenzen niet kennen en niet het verschil weten tussen goed en kwaad. stel moet elkaar idd verbeteren en adviseren, maar betekent niet jij mag dit en dat niet, want zulke mannen zijn in de meerderheid, die willen de vrouw de les voorschrijven.

smile1234
24-05-2010, 15:19
waarom ga je er gelijk vanuit dat vrouwen hun grenzen niet kennen en niet het verschil weten tussen goed en kwaad. stel moet elkaar idd verbeteren en adviseren, maar betekent niet jij mag dit en dat niet, want zulke mannen zijn in de meerderheid, die willen de vrouw de les voorschrijven. Ik ga er vanuit dat geen mens perfect is. Zo zul je voorbereid moeten zijn dat je man je iets kan verbieden. Misschien puur om zijn eigen hachje te redden op de Dag des Oordeels. De vrouw wil ook de man de les voorschrijven. Is heel normaal in een huwelijk dat een man of vrouw graag zijn/haar echtgeno(o)t(e) wil veranderen naar zijn/haar eigen levensstijl. Ik vind het verkeerd als een man haar eigen vrouw helemaal loslaat en bij verkeerde dingen zijn oogje dichtknijpt. :/