Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse meisjes!!!



Pagina's : [1] 2

09-12-2002, 20:17
waanneer gaat er eindelijk iemand iets positiefs over de marokkaanse meisjes zeggen??
el hamdoelillah we zijn niet allemaal sletjes, of hoertjes, en we hebben niet allemaal al een relatie gehad, en we zoeken niet allemaal aandacht!!!!


zo dit moest er effe uit!!!!!!

09-12-2002, 20:18



Citaat:
Origineel gepost door fatimab
waanneer gaat er eindelijk iemand iets positiefs over de marokkaanse meisjes zeggen??
el hamdoelillah we zijn niet allemaal sletjes, of hoertjes, en we hebben niet allemaal al een relatie gehad, en we zoeken niet allemaal aandacht!!!!


zo dit moest er effe uit!!!!!!
iets negatiefs schreeuwen ze uit
iets positiefs fluisteren ze(of zelfs niet)

09-12-2002, 20:19

Citaat:
Origineel gepost door Toufik19
iets negatiefs schreeuwen ze uit
iets positiefs fluisteren ze(of zelfs niet)
het probleem is dat ze alleen maar naar de slechte kijken (je moet toegeven dat er wel zijn) en dat ze de goeie niet zien!
spijtig voor hen!!!

09-12-2002, 20:21

Citaat:
Origineel gepost door Djebli
Salaam alikoem luitjes.

Zal ik iets positiefs zeggen..........???

Sommige zijn leuk

Thallaw

09-12-2002, 20:21


BRAVO!!!!!!!

KIJK ik ben het sinds een paar maanden eens dat ZEKER niet alle marokkaanse meisjes xxxxxx,xxxxxx of xxxxxxxx zijn zeker niet. degenen die zegt dat alle meisje zo zijn dan kijkt ie niet goed. maar ik weet wel zeker dat er GENOEG meisjes zijn die niet zo zijn. en ja als iets POSITIEF is wordt er niks van gezegt. alleen het negatiefe komt in beeld. maar zo is het leven nou eenmaal.

09-12-2002, 20:22

Citaat:
Origineel gepost door fatimab
het probleem is dat ze alleen maar naar de slechte kijken (je moet toegeven dat er wel zijn) en dat ze de goeie niet zien!
spijtig voor hen!!!
typische bush/sharon-politiek:

Kijk enkel naar de slechte,ook al weet je dat er goeie tussenzitten,want daar kunnen we ons gelijk niet mee halen.

09-12-2002, 20:22

Citaat:
Origineel gepost door The_Eyes
BRAVO!!!!!!!

KIJK ik ben het sinds een paar maanden eens dat ZEKER niet alle marokkaanse meisjes xxxxxx,xxxxxx of xxxxxxxx zijn zeker niet. degenen die zegt dat alle meisje zo zijn dan kijkt ie niet goed. maar ik weet wel zeker dat er GENOEG meisjes zijn die niet zo zijn. en ja als iets POSITIEF is wordt er niks van gezegt. alleen het negatiefe komt in beeld. maar zo is het leven nou eenmaal.
het probleem is dat we weten dat er slechte tussen zitten maar ook goeie en naar dat willen ze niet kijken ze blijven gefocust op die slechte!!!!

09-12-2002, 20:23

Citaat:
Origineel gepost door Toufik19
typische bush/sharon-politiek:

Kijk enkel naar de slechte,ook al weet je dat er goeie tussenzitten,want daar kunnen we ons gelijk niet mee halen.
tja zo is het nu eenmaal!

09-12-2002, 20:26
Opgelucht?

09-12-2002, 20:27

Citaat:
Origineel gepost door Hindaatje
Opgelucht?
ja zeker, het was gewoon om eens een POSITIEVE topic te openen over de meisjes!! en jongens ook eigenlijk!

09-12-2002, 20:28
wat wil je doen dan dat jullie een goed naam krijgen. kijk ik weet het maak een KLIK LIJN.!!!! HAHAHAHAHHAA nee ook niet een oplossing.
ja het ligt aan de SLECHTE hè zolang hun slecht gedragen zal er altijd slecht over jullie gepraat worden.

09-12-2002, 20:34
Zolang ik maar weet dat ik deug... dan is het voor mij niet belangrijk of we nou in een positief of negatief daglicht staan...

Bent Dagilia

09-12-2002, 20:35


Zal ik iets positiefs zeggen? Ze zijn gelukkig niet ALLEMAAL van de islam af.

09-12-2002, 20:37

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Zolang ik maar weet dat ik deug... dan is het voor mij niet belangrijk of we nou in een positief of negatief daglicht staan...

Bent Dagilia
Wat is deugen? Naar de maatstaven van de islam of naar jouw eigen maatstaven?

09-12-2002, 20:38
Naar Mijn eigen maatstaf die ik deels verbind met de islam...

Bent Dagilia

Pagina's : [1] 2