Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Laatste tijd ben ik heel erg moe en lui



Pagina's : [1] 2 3

24-05-2010, 12:51
Salaam dames

de laatste tijd ben ik heel er moe en lui en slaap ik ook veel, als ik thuis kom van werk of stage ga ik altijd direct slapen.
Of als ik iets moet doen voel ik me niet helemaal fit, maar heel erg moe en zwaar.

Wie heeft dit ook gehad of weet hoe dit komt.

Alvast bedankt!

24-05-2010, 12:57


Ga naar de huisarts. Ik heb hier ook al de laatste 4 jaar last van, maar dat kotm omdat ik haast niet eet. En als k al wat eet is het crap zoals chips, effe snel boterham met pindakaas ofso.

24-05-2010, 13:01
Is het niet dat ik ijzer te kort heb?
Dat vertelde een vriendin aan mij dat je dat niet eet, dat je dan heel snel moe wordt.

24-05-2010, 13:15
Ijzertekort, heb ik zelf ook!
Ga langs huisarts, bloed prikken voor zekerheid.
Slaap je laat, eet je slecht?
Slik je voldoende vitamines?

24-05-2010, 13:18


Ik heb daar last van gehad. Bij mij was het echt heel erg. In slaap vallen etc. Gewoon moe, hoofdpijn en ga zo maar door.

Ik bleek bloedarmoede te hebben en ik at zowat niks in die tijd. Nu heb ik dat weer, alleen in veel mindere mate. Je krijgt dan van die ijzertabletten.
Kan trouwens ook door je mentruatie komen. Je kan dan veel ijzer verliezen.

24-05-2010, 13:19
Subhan'Allah dit heb ik ookkkkk En precies zoals je het beschrijft; moe, zwak, beroerd.. Was laatst zo aan het draaien na sport dat ik mezelf niet meer staande wist te houden en op de grond belande. En dit heb ik eingelijk de laatste 2 jaar heeeeel erg.. Alleen nog nooit de stap genomen om de huisarts een bezoekje te brengen. Hier gaat verandering in komen natuurlijk!

24-05-2010, 13:24
Rozijnen, gedroogde perzikken zijn onder andere snacks die je evt zou kunnen nemen.. Bevatten veel ijzer..

24-05-2010, 13:25
Ik heb het ook en ik ben naar de huisarts gegaan en hij zei dat ik bloedarmoede/ijzertekort had ik neem nu pilletjes ervoor en ik voel me veel beter en ik kan me beter concentreren op school .dus ga zeker langs de huisarts meid XD

24-05-2010, 13:27
Iedereen heeft het hier Allemaal stelletje botjes volgens mij
Heel veel mensen hebben het. Vooral jonge vrouwen. Die eten al niet zo veel. Tenminste, ik ben niet echt een grote eter

24-05-2010, 13:32
Botjes?
I wish

24-05-2010, 13:33
Misschien heb je bloedarmoede, maar daarvoor moet je natuurlijk naar de huisarts. Of werk je veel uren?

Ik heb hier zelf ook al jaren last van, maar het komt bij mij niet door bloedarmoede. Bij mij helpt sporten heel goed, niet fitness, dat haat ik, maar ik zwem al zo'n 1,5 jaar, 2 keer per week, en sindsdien voel ik me echt een stuk beter. Zwemseizoen is helaas afgelopen, en ik heb het gemerkt! Slaap weer hartstikke veel, word wakker met hoofdpijn.

24-05-2010, 13:34
bloedonderzoek laten doen
ik had dit ook; bloedarmoede en ijzertekort

niet te lang mee wachten zoals ik, ik ben uiteindelijk in het ziekenhuis beland

24-05-2010, 13:35


Ik sport heeeeelemaal niet en krijg denk ik ook niet voldoende vitamine naar binnen, ik denk dat het daar aan ligt.

24-05-2010, 13:37

Citaat door Achmed_N:
Misschien heb je bloedarmoede, maar daarvoor moet je natuurlijk naar de huisarts. Of werk je veel uren?

Ik heb hier zelf ook al jaren last van, maar het komt bij mij niet door bloedarmoede. Bij mij helpt sporten heel goed, niet fitness, dat haat ik, maar ik zwem al zo'n 1,5 jaar, 2 keer per week, en sindsdien voel ik me echt een stuk beter. Zwemseizoen is helaas afgelopen, en ik heb het gemerkt! Slaap weer hartstikke veel, word wakker met hoofdpijn.


Ik ook.
Ik heb een tijdje gezwommen. Maar toen had ik geen zin meer
Nu heb ik sinds een tijdje spinning gedaan, maar omdat ik steeds moe was, ben ik gestopt. Sindsdien heb ik wel steeds hoofdpijn, als ik opsta.

24-05-2010, 13:53

Citaat door unforgettable:
Ik ook.
Ik heb een tijdje gezwommen. Maar toen had ik geen zin meer
Nu heb ik sinds een tijdje spinning gedaan, maar omdat ik steeds moe was, ben ik gestopt. Sindsdien heb ik wel steeds hoofdpijn, als ik opsta.


Probeer een andere sport? Als ik iets niet leuk vind kan ik mezelf er ook echt niet toe zetten om het daadwerkelijk te gaan doen. Ik heb hiervoor ook dansles gehad, was zo leuk, voelde me er ook echt goed door. Zwemmen vind ik sowieso leuk, en mijn zus & vriendinnen gingen altijd mee.

Pagina's : [1] 2 3