Bekijk volle/desktop versie : Islam o mijn lieve moeder



23-05-2010, 22:21
O mijn lieve moeder, dit is wat in mijn hart heerst. Dat ik ontzettend veel om je geef en ook voor jou vrees. O mijn lieve moeder, grote zorgen overspoelen mij, zo was ik eerst ook dwalend, maar nu ben ik vrij. O mijn lieve moeder, luister naar wat ik zeggen wil, al zwijg ik er soms over en ben ik hierover vaak stil. O mijn lieve moeder, toch wil ik 't alsnog even kwijt, want ons leven vliegt voorbij, zo gaat ’t nu eenmaal met de tijd. O mijn lieve moeder, wie heeft ons allen geschapen? De tranen die ik bij de gedachte alleen al bijeen dien te rapen.. O mijn lieve moeder, Allah heeft ons dit leven gegeven en hier dienen wij in te geloven en voor Hem te streven. O mijn lieve moeder, ik vrees voor jou de grote straf, die ooit zal volgen voor alle ongelovigen op die dag. O mijn lieve moeder, dagelijks vraag ik Allah in het gebed, dat Hij jou leidt en daarmee jou van deze straf redt. O mijn lieve moeder, ik hou ontzettend veel van jou, zet slechts een stap naar Allah en toon het berouw. O mijn lieve moeder, elke dag zal ik Allah altijd vragen dat je moslim zult worden en in het leven zult slagen.