Bekijk volle/desktop versie : vandaag schopte iemand tegen een auto die door rood reed..



Pagina's : [1] 2

23-05-2010, 15:46
Iedereen natuurlijk mee bemoeien en in rep en roer..

Een auto reed door rood en reed stapvoets omdat de menigte al aan het oversteken was. Een oversteker schopte gewoon tegen de auto!

Man uitstappen en achter die persoon aanrennen (in hoeverre dat kon, hij was mank).

Dan denk ik van: wat lopen mensen zo opgefokt te doen in de stad.. Stad geeft gewoon stress


Wie van jullie heeft ook zo'n kort lontje en begint meteen te trippen als ze vinden dat iemand in het openbaar zich misdraagt of zo??

Chill man!!!!

23-05-2010, 15:54


Ik kan wel heel boos worden, maar dit gaat wel heel erg ver!!

23-05-2010, 15:56

Citaat door marocloubna:
Ik kan wel heel boos worden, maar dit gaat wel heel erg ver!!

Ja.. ik ga sowieso niemands spullen vernielen.. en om wat???? Omdat iemand door rood rijdt!!!!!

23-05-2010, 15:58

Citaat door Surfster:
Ja.. ik ga sowieso niemands spullen vernielen.. en om wat???? Omdat iemand door rood rijdt!!!!!



Juistem! Wat interesseerd mij het nou dat die man door rood rijdt. Hij heeft een grote kans dat hij aangereden wordt, niet ik

23-05-2010, 15:58


pfff..deze grap dan

mijn zusje (nogal een kort lontje af en toe) was met vriendinnen en dit ook in de stad, wilden ze oversteken..maar op dat moment wil dus een auto doorrijden die hen bijna aanreed, wat doet mijn zusje






van de schrik gooit ze zo haar patatje tegen de raam van die auto aan

ik zei echt tegen mijn zusje, wees maar blij dat je niet met een of andere neger te maken had, oefff geen grappen hoor

23-05-2010, 15:58

Citaat door Surfster:
Ja.. ik ga sowieso niemands spullen vernielen.. en om wat???? Omdat iemand door rood rijdt!!!!!

Nou, er was een voetgangerspad toch? Als mensen die auto niet hadden gezien dan waren ze aangereden door zo'n malloot, dus ik begrijp de reactie van die voetganger wel

23-05-2010, 15:59

Citaat door marocloubna:
Juistem! Wat interesseerd mij het nou dat die man door rood rijdt. Hij heeft een grote kans dat hij aangereden wordt, niet ik

ik zie dat vaak overigens.. dat mensen best aso en boos op elkaatr reageren in het verkeer.

Dan denk ik pfff.. chill men, ga op vakantie of zo!

Vooral in de zomer, dan stijgt waarschijnlijk de hitte naar de hersenen van die mensen

23-05-2010, 16:00

Citaat door ewaa:
Nou, er was een voetgangerspad toch? Als mensen die auto niet hadden gezien dan waren ze aangereden door zo'n malloot, dus ik begrijp de reactie van die voetganger wel

dan moet jij ook op vakantie vind ik..

23-05-2010, 16:01

Citaat door lala167:
pfff..deze grap dan

mijn zusje (nogal een kort lontje af en toe) was met vriendinnen en dit ook in de stad, wilden ze oversteken..maar op dat moment wil dus een auto doorrijden die hen bijna aanreed, wat doet mijn zusje






van de schrik gooit ze zo haar patatje tegen de raam van die auto aan

ik zei echt tegen mijn zusje, wees maar blij dat je niet met een of andere neger te maken had, oefff geen grappen hoor

zonde van die frietje

23-05-2010, 16:17

Citaat door lala167:
pfff..deze grap dan

mijn zusje (nogal een kort lontje af en toe) was met vriendinnen en dit ook in de stad, wilden ze oversteken..maar op dat moment wil dus een auto doorrijden die hen bijna aanreed, wat doet mijn zusje






van de schrik gooit ze zo haar patatje tegen de raam van die auto aan

ik zei echt tegen mijn zusje, wees maar blij dat je niet met een of andere neger te maken had, oefff geen grappen hoor





haha, no way dat ik mijn patatje weg gooi, daar is die te lekker voor!

23-05-2010, 16:20

Citaat door Optimel:


haha, no way dat ik mijn patatje weg gooi, daar is die te lekker voor!


hihihih ja hea.,, maar geloof me van de schrik zou die miss wel vallen je patatje...

23-05-2010, 16:23
In Marokko haal ik weleens van die gevaarlijke dingen uit , bij zebrapaden waar en politie agent bij staat loop ik altijd door , en dan wordt er altijd getoeterd en stop ik voor de auto , en wijs naar de zebrapad en loop dan rustig door ahaha . gevaarlijk omdat men daarzo nooti stopt voor een zebrapad .

een keer zag een agent dat , hij hield toen al het verkeer tegen van alle kanten en liet toen eerst alle mensen doorlopen

k vroeg het ook ooi aan een agent wie er voorrang heeft hier in Marokko hij zei mensen die op teen zebrapad lopen hebben voorrang , ik zei toen waarom gaan jullie daar dan niet staan weet je hoeveel boetes je kan uitschrijving , hij ging helemaal stuk

23-05-2010, 16:25


Dit zien we vast terug in Hart van Nederland, SBS6 ....

23-05-2010, 16:25

Citaat door AbouRfissa:
In Marokko haal ik weleens van die gevaarlijke dingen uit , bij zebrapaden waar en politie agent bij staat loop ik altijd door , en dan wordt er altijd getoeterd en stop ik voor de auto , en wijs naar de zebrapad en loop dan rustig door ahaha . gevaarlijk omdat men daarzo nooti stopt voor een zebrapad .

een keer zag een agent dat , hij hield toen al het verkeer tegen van alle kanten en liet toen eerst alle mensen doorlopen

k vroeg het ook ooi aan een agent wie er voorrang heeft hier in Marokko hij zei mensen die op teen zebrapad lopen hebben voorrang , ik zei toen waarom gaan jullie daar dan niet staan weet je hoeveel boetes je kan uitschrijving , hij ging helemaal stuk



wallahila

23-05-2010, 16:26

Citaat door lala167:
pfff..deze grap dan

mijn zusje (nogal een kort lontje af en toe) was met vriendinnen en dit ook in de stad, wilden ze oversteken..maar op dat moment wil dus een auto doorrijden die hen bijna aanreed, wat doet mijn zusje






van de schrik gooit ze zo haar patatje tegen de raam van die auto aan

ik zei echt tegen mijn zusje, wees maar blij dat je niet met een of andere neger te maken had, oefff geen grappen hoor

Ik dacht dat er grote boze wolf stond .

Pagina's : [1] 2