Bekijk volle/desktop versie : ik zit met een vraag..



Pagina's : [1] 2 3 4

23-05-2010, 15:09
Salam wahaljkom

Ik kom er ff niet meer uit. Ik zit met een aantal vragen. Ik voel me er zo down door en ik weet niet wat ik moet doen. Soms ben ik mezelf niet meer laatste tijd en zit ik maar stilletjes te huilen.
Ik ben een getrouwde vrouw. Ik ben nu ongeveer 1 jaar getrouwd. Ik heb een hele lieve man. Ik heb hem nog nooit betrapt met leugens. Voor mijn gevoel liegt hij ook nooit. ZO staat hij ook bekend bij iedereen.
Maar ik heb het gevoel dat als ik met hem buiten loop en er komt een dame langs dat hij haar dan een paar keer aankijkt. Ik weet niet of je het oogcontact kan noemen. HIj draait verder niet om ofzo. Maar soms praat hij tegen mij en zie ik hem dan kijken naar een andere dame. Ik heb het vaak tegen hem gezegd, maar hij geeft iedere keer aan dat hij niet weet waar ik het over heb. En dat het aan mij ligt. Hij zweert bij alles dat het helemaal niet zo is. en dat hij daar helemaal geen behoefte aan heeft. En dat hij er niks mee bereikt etc. Verder is het een gelovige man hoor, alleen maakt hij soms veel grappen wat betreft meiden. bijvoorbeeld dat hij gebelt is door een meisje, of dat hij die actrice zo mooi vind bla bla . Altijd van die grappen. En ieder keer geeft hij ook aan dat als het echt zo was, hij nooit grappen erover zou maken.
ik hoef geen man die naar andere vrouwen kijkt. Wat vinden jullie hiervan? Hoe kom ik er achter dat hij niet kijkt of wel kijkt?
Voor de rest is hij iedere avond thuis gewoon, zijn telefoon altijd waar ik het kan zien. Niks verdachts. Alleeneen vermoeden dat hij zijn ogen niet voor zich kan houden. Soms denk ik dat het aan mij ligt. Ik kan best onzeker zijn enzo. En soms let ik er op, en dan kijkt hij weg enzo.

ffffff, ik weet het allemaal niet meer...

23-05-2010, 15:15


aaa meskiena
moge allah swt je helpen hiermee,
ik zalhem maar gewoon proberen te vertrouwen op zijn woord..

23-05-2010, 16:04
Elke man kijkt naar andere vrouwen en andersom soms ook.
Niks mis mee, hij mag op straat honger krijgen als hij maar thuis komt eten.

23-05-2010, 16:06
meid, alle mannen zijn zo. ze kijken toch of je nu naast hem loopt of niet. maar het hoeft niets te betekenen. wat jij moet doen is niet twijfelen en gewoon negeren. zolang er geen bewijs is voor iets anders en het bij kijken blijft moet je het laten voor wat het is. je moet hem er zeker niet iedere keer op aanspreken, want zo duw je hem steeds van je af

23-05-2010, 16:12


dank jullie wel voor de reacties..
maar dames, waarom moet ik dan wel mijn ogen voor me houden?
Waarom mag een man kijken?
Ik weet dat het daar bij blijft, maar ik wil niet dat mijn man kijkt naar andere
Ik weet niet of dit zo is.
Ik merk van me zelf dat ik wel meer dingen zie en denk wat er helemaal niet is. en dat ik daar dan achterkom.
Maar ik wil gewoon zeker weten dat hij niet kan. Hij gaat met vrienden om die zelf ook kijken. ze zijn allemaal getrouwd. Hij zegt ook eerlijk dat ze kijken. En dan geeft hij aan dat hij geen dingen hoeft te doen die zijn vrienden ook doen en dat hij 200procent niet kijkt. en dat hij er dan bij zweert. Soms let ik erop en zie ik hem helemaal niet kijken. Maar soms heb ik het gevoel dat hij wel kijkt.
Ik vind dit echt zo ergggggg.
Hij maakt me ook zooo onzeker met zijn grapjes..

23-05-2010, 16:21
- Laat hem lekker kijken, hij is dan toch met jou? Als hij echt iets verkeerds zou willen doen, doet hij dat wel zonder jou...

Jij kijkt vast ook naar andere mannen, misschien wel onbewust, zonder dat je er gelijk iets mee wilt of mee bedoeld. Het hoort nou gewoon eenmaal bij de mens, vind ik..

Kijken mag altijd..

23-05-2010, 18:49
Jij bent gewoon zwaaaar onzeker en dat maakt een vrouw zoooo lelijk

23-05-2010, 18:59
Eerlijk gezegd dolt hij met jou, doordat je onzeker bij hem overkomt. En waardoor hij die dingen tegen jou zegt.

23-05-2010, 22:03
dit zijn influisteringen van de duivel himself.
lieve meid elke man kijkt soms naar vrouwen
oke meestal dan
altijd.

maar je hebt kijken en je hebt kijken
zolang hij niet gaat kwijlen is er geen probleem.
zoek geen dingen die er niet zijn.

je bent,denk ik,behoorlijk onzeker over jezelf en dat gaat zich na een tijdje uiten in achterdocht.
niet doen want zo duw je hem verder van je af
en dat is niet de bedoeling,denk ik.


en dan die grappen,tja een vreemde gevoel voor humor
mss doet ie dat om te checken hoe je zal reageren.

dan maak je ook maar van die flauwe mannengrappen

23-05-2010, 23:15
zeg tegen je man dat je er onzeker van wordt

24-05-2010, 08:31

Citaat door shift_01:
dank jullie wel voor de reacties..
maar dames, waarom moet ik dan wel mijn ogen voor me houden?
Waarom mag een man kijken?
Ik weet dat het daar bij blijft, maar ik wil niet dat mijn man kijkt naar andere
Ik weet niet of dit zo is.
Ik merk van me zelf dat ik wel meer dingen zie en denk wat er helemaal niet is. en dat ik daar dan achterkom.
Maar ik wil gewoon zeker weten dat hij niet kan. Hij gaat met vrienden om die zelf ook kijken. ze zijn allemaal getrouwd. Hij zegt ook eerlijk dat ze kijken. En dan geeft hij aan dat hij geen dingen hoeft te doen die zijn vrienden ook doen en dat hij 200procent niet kijkt. en dat hij er dan bij zweert. Soms let ik erop en zie ik hem helemaal niet kijken. Maar soms heb ik het gevoel dat hij wel kijkt.
Ik vind dit echt zo ergggggg.
Hij maakt me ook zooo onzeker met zijn grapjes..



Toen ik pas getrouwd was, dacht ik ook zo als jij. ( Nu hamdoulah niet meer)
De enigste die er dan last van heeft ben jijzelf, je maakt je gek met denken, terwijl dat niet nodig is.
Hij is zo eerlijk om toe te geven dat hij kijkt , dat moet je ook waarderen. Pas als ze sneaky gaan doen en gaan ontkennen, dan moet je je zorgen maken.
Nu in het geheel niet.
Dus geniet gewoon als je naast je man loopt, let niet de hele tijd op hem en kijk zelf ook om je heen.

En wees niet zo onzeker, hij is toch met jou getrouwd, hou van jezelf!

Als je je teveel op dit concentreert krijg je alleen maar onnodig ruzie.
Sterkte meid!

24-05-2010, 12:47

Citaat door fesmaroc:
Toen ik pas getrouwd was, dacht ik ook zo als jij. ( Nu hamdoulah niet meer)
De enigste die er dan last van heeft ben jijzelf, je maakt je gek met denken, terwijl dat niet nodig is.
Hij is zo eerlijk om toe te geven dat hij kijkt , dat moet je ook waarderen. Pas als ze sneaky gaan doen en gaan ontkennen, dan moet je je zorgen maken.
Nu in het geheel niet.
Dus geniet gewoon als je naast je man loopt, let niet de hele tijd op hem en kijk zelf ook om je heen.

En wees niet zo onzeker, hij is toch met jou getrouwd, hou van jezelf!

Als je je teveel op dit concentreert krijg je alleen maar onnodig ruzie.
Sterkte meid!



Dank je voor je reactie, maar meid hij geeft niet toe dat hij kijkt...
maar goed ik voel me een stuk beter door jullie reacties

24-05-2010, 14:22



Citaat door shift_01:
Salam wahaljkom

Ik kom er ff niet meer uit. Ik zit met een aantal vragen. Ik voel me er zo down door en ik weet niet wat ik moet doen. Soms ben ik mezelf niet meer laatste tijd en zit ik maar stilletjes te huilen.
Ik ben een getrouwde vrouw. Ik ben nu ongeveer 1 jaar getrouwd. Ik heb een hele lieve man. Ik heb hem nog nooit betrapt met leugens. Voor mijn gevoel liegt hij ook nooit. ZO staat hij ook bekend bij iedereen.
Maar ik heb het gevoel dat als ik met hem buiten loop en er komt een dame langs dat hij haar dan een paar keer aankijkt. Ik weet niet of je het oogcontact kan noemen. HIj draait verder niet om ofzo. Maar soms praat hij tegen mij en zie ik hem dan kijken naar een andere dame. Ik heb het vaak tegen hem gezegd, maar hij geeft iedere keer aan dat hij niet weet waar ik het over heb. En dat het aan mij ligt. Hij zweert bij alles dat het helemaal niet zo is. en dat hij daar helemaal geen behoefte aan heeft. En dat hij er niks mee bereikt etc. Verder is het een gelovige man hoor, alleen maakt hij soms veel grappen wat betreft meiden. bijvoorbeeld dat hij gebelt is door een meisje, of dat hij die actrice zo mooi vind bla bla . Altijd van die grappen. En ieder keer geeft hij ook aan dat als het echt zo was, hij nooit grappen erover zou maken.
ik hoef geen man die naar andere vrouwen kijkt. Wat vinden jullie hiervan? Hoe kom ik er achter dat hij niet kijkt of wel kijkt?
Voor de rest is hij iedere avond thuis gewoon, zijn telefoon altijd waar ik het kan zien. Niks verdachts. Alleeneen vermoeden dat hij zijn ogen niet voor zich kan houden. Soms denk ik dat het aan mij ligt. Ik kan best onzeker zijn enzo. En soms let ik er op, en dan kijkt hij weg enzo.

ffffff, ik weet het allemaal niet meer...




Besteed meer tijd aan je geloof.
Neem de tijd voor jezelf maak, jezelf mooi zodat je niet onzeker wordt.
Elke man kijkt naar een vrouw ELKE man ..
En ik vind dat je aan het overdrijven bent.
Werk aan jezelf dan is er niets tot onzekerheid.

24-05-2010, 14:24

Citaat door Mwuah:
Jij bent gewoon zwaaaar onzeker en dat maakt een vrouw zoooo lelijk





Jij bent zeker wel de mooiste op aard

Zuster vraagt om advies
Niet om het verhaal nog erger te maken.

25-05-2010, 19:43

Citaat door Gi-Gi:
Besteed meer tijd aan je geloof.
Neem de tijd voor jezelf maak, jezelf mooi zodat je niet onzeker wordt.
Elke man kijkt naar een vrouw ELKE man ..
En ik vind dat je aan het overdrijven bent.
Werk aan jezelf dan is er niets tot onzekerheid.


ik weet het
ik vind soms ook dat ik overdrijf..
Maar dank je voor je reactie meid

Pagina's : [1] 2 3 4