Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Bovenkant op me haar soort golven ??



Pagina's : [1] 2 3 4

23-05-2010, 12:32
Aan de bovenkant is me haar golvend heel raar, en de onderkant is gewoon normaal. Als ik er met me hand door heen ga, dan is er een stuk stijl en dan golvend en zo gaat het steeds.
Hoe kan je dat weg halen ?

23-05-2010, 12:34




Pak een aansteker

23-05-2010, 12:42

Citaat door Redbull-light:


Pak een aansteker


WHAHAHAA =D

23-05-2010, 12:48

Citaat door Fesssssia:
WHAHAHAA =D


Wuahahahhaaa.. nee, joh zottie!! Weet niet .. wellicht moet je gewoon stylen of zo .

23-05-2010, 12:52



Citaat door Redbull-light:
Wuahahahhaaa.. nee, joh zottie!! Weet niet .. wellicht moet je gewoon stylen of zo .


Ja dat doe ik, maar om nou elke keer dat te moeten stijlen word je wel moe van ;'( ( Er moet vast iets zijn waar door dat miss weg kan ??

23-05-2010, 12:55

Citaat door Fesssssia:
Ja dat doe ik, maar om nou elke keer dat te moeten stijlen word je wel moe van ;'( ( Er moet vast iets zijn waar door dat miss weg kan ??



Denk het niet.. Het zijn namelijk gewoon "krullen/ golven" die jij hebt .

Of euhh... je moet haarlak gebruiken, dat het zo blijft en niet zal verwarren of krullen a golven .

23-05-2010, 12:58

Citaat door Redbull-light:
Denk het niet.. Het zijn namelijk gewoon "krullen/ golven" die jij hebt .

Of euhh... je moet haarlak gebruiken, dat het zo blijft en niet zal verwarren of krullen a golven .


Maar me haar structuur is zo en zelfs als ik gel gebruik wilt het niet weg.

23-05-2010, 13:04

Citaat door Fesssssia:
Maar me haar structuur is zo en zelfs als ik gel gebruik wilt het niet weg.


Ow ... Tja! Dan weet ik het ook niet zo goed, wellicht moet je dan een permanente straight , zodat je haren even een tijdje styl blijven hihihi...

23-05-2010, 13:05

Citaat door Redbull-light:
Ow ... Tja! Dan weet ik het ook niet zo goed, wellicht moet je dan een permanente straight , zodat je haren even een tijdje styl blijven hihihi...


Ik heb ook me haar (zelfs 2x) gerelaxed maar het wilt niet weg

23-05-2010, 13:08

Citaat door Fesssssia:
Ik heb ook me haar (zelfs 2x) gerelaxed maar het wilt niet weg


Ja... nee, natuurlijk, omdat je haren ook steeds groeien natuurlijk!! Dat is nogal allicht! .. Maar daar kom je niet van af, vrees ik hihihii... gewoon accepteren ahahahahaa!! Er zijn ergere dingen op de wereld

23-05-2010, 13:10

Citaat door Redbull-light:
Ja... nee, natuurlijk, omdat je haren ook steeds groeien natuurlijk!! Dat is nogal allicht! .. Maar daar kom je niet van af, vrees ik hihihii... gewoon accepteren ahahahahaa!! Er zijn ergere dingen op de wereld



jup

23-05-2010, 13:16

Citaat door Fesssssia:
jup



Tjah.. , ik heb ook raar haar.. hahahaa!! Beetje krullen en style hahahahaa!! Maar.. ik styl het vaak.. of ene keer houd ik het op krullen ..

In de zomer vaak krullen en in de winter lekker styl

Maar als ik het styl, heb ik er geen last van, van dat gekrul wat jij bedoelde

Gebruik je anders wel voor het stylen .. zo"n soort olie speciaal voor het stylen? Zodat je haren niet verbranden en zo

23-05-2010, 13:22



Citaat door Redbull-light:
Tjah.. , ik heb ook raar haar.. hahahaa!! Beetje krullen en style hahahahaa!! Maar.. ik styl het vaak.. of ene keer houd ik het op krullen ..

In de zomer vaak krullen en in de winter lekker styl

Maar als ik het styl, heb ik er geen last van, van dat gekrul wat jij bedoelde

Gebruik je anders wel voor het stylen .. zo"n soort olie speciaal voor het stylen? Zodat je haren niet verbranden en zo


Okee, ik doe eigelijk altijd gewoon stijl.. &ik gebruik alleen babyolie

23-05-2010, 13:25

Citaat door Fesssssia:
Okee, ik doe eigelijk altijd gewoon stijl.. &ik gebruik alleen babyolie



Maar juist olie krult de haar he!! Wist gij da?

En ten tweede.. als jij je haren stylt, moet je geen baby-olie gebruiken tante!!

Is zeer slecht !! Tenzij je het erna gebruikt... en bedoel dus na het stylen van je haar.

Je moet een ander middel proberen van ICE.. ik gebruik die ook en velen kapperszaken gebruiken die ook!! Het is wel wat prijzig.. maar mooi resultaat en het geeft je haar ook de juiste voeding! .

23-05-2010, 13:27

Citaat door Redbull-light:
Maar juist olie krult de haar he!! Wist gij da?

En ten tweede.. als jij je haren stylt, moet je geen baby-olie gebruiken tante!!

Is zeer slecht !! Tenzij je het erna gebruikt... en bedoel dus na het stylen van je haar.

Je moet een ander middel proberen van ICE.. ik gebruik die ook en velen kapperszaken gebruiken die ook!! Het is wel wat prijzig.. maar mooi resultaat en het geeft je haar ook de juiste voeding! .



;oo Dat wist ik niet.. Kan je dat product in elk kapper zaak kopen?

Pagina's : [1] 2 3 4