Bekijk volle/desktop versie : Meisjes/ jongens zonder enig zelfrespect verpesten het voor de anderen.



Pagina's : [1] 2

22-05-2010, 22:42
Ik erger me dood aan meisjes en jongens die het woord zelfrespect niet meer kennen. Ze hebben geen waarden en normen meer. Het enige waaraan ze kunnen denken is aan uitgaan, drinken, roken en seks.

Een serieus meisje/jongen met zelfrespect wilt niet met zo iemand trouwen of verloven. Jongens wanneer worden jullie eens wakker en openen jullie jullie ogen!! Een serieus meisje wilt geen kerel die al een hele lijst exen heeft en een verouderd huid van de alcohol, het uitgaan en het roken.

Meisjes, een serieuze jongen wilt geen meisje die al in alle dancings heeft zitten shaken met jan en alleman en een afgelikte boterham is.

Ik vind het gewoon jammer voor al diegene die wel iets van hun leven willen maken.

Onlangs leerde ik een jongen kennen op mijn school en na twee gesprekken begon hij al over seks en kussen en uitgaan waarbij ik antwoordde dat ik daar niet aan mee doe. Hij stond stomverbaasd en wilde me niet geloven. Ik was zooo pist-off want naar zijn mening bestaan zulke meisjes niet meer.

Ik moest het even kwijt. Reageer er maar op los als je er nog iets aan toe wilt voegen.

22-05-2010, 22:47


Er valt niets aan toe te voegen. Je hebt gesproken meid!

22-05-2010, 22:48
Dank je wel

22-05-2010, 22:49
ewa ja, fuck hun dan, wat mensen denken boeit me geen fuck, het gaat erom wat Allah van je vind. Als jij van jezelf weet dat jij niet uitgaat, danst en sjanst met jan en alleman, waarom druk maken wat de ander ervan vindt of denkt. Dat hij jou niet gelooft zegt genoeg over zichzelf echt een debiel is hij, totaal geen respect man.

22-05-2010, 22:52



Citaat door Tangaouia04:
Dank je wel


Graag gedaan.

22-05-2010, 22:53
Fxck iedereen. Zolang jij weet hoe je bent.

22-05-2010, 22:54
Ik maak me helemaal niet druk over wat mensen van mij denken, je begrijpt mijn punt niet. Ik heb het gevoel dat er geen mannen meer zijn die zich wel aan de basisregels houden. En dat hebben de mannen ook over de vrouwen.

En dat is jammer want de serieuze mensen bestaan zogezegd niet meer. Wat de mensen denken boeit me niet. Voor alle duidelijkheid want zijn opmerking heeft me doen beseffen dat hij een asshole is en dat ik er niks meer van moet hebben.

22-05-2010, 22:59

Citaat door Tangaouia04:
Ik maak me helemaal niet druk over wat mensen van mij denken, je begrijpt mijn punt niet. Ik heb het gevoel dat er geen mannen meer zijn die zich wel aan de basisregels houden. En dat hebben de mannen ook over de vrouwen.

En dat is jammer want de serieuze mensen bestaan zogezegd niet meer. Wat de mensen denken boeit me niet. Voor alle duidelijkheid want zijn opmerking heeft me doen beseffen dat hij een asshole is en dat ik er niks meer van moet hebben.


ewa mezian

22-05-2010, 23:05
Ik begrijp je precies! Het is gewoon de laatste tijd zo, als je iemand tegenkomt en je vertelt diegene hoe je bent etc dan geloven ze het gewoon niet! Het is echt jammer, maar jah ghair incha allah

22-05-2010, 23:20

Citaat door fetoushia:
Ik begrijp je precies! Het is gewoon de laatste tijd zo, als je iemand tegenkomt en je vertelt diegene hoe je bent etc dan geloven ze het gewoon niet! Het is echt jammer, maar jah ghair incha allah


Ik haat het dan als ze je niet geloven, echt een rotkarakter.. en dan nog aandringen nee je liegt blabla, uiteindelijk testen ze je alleen

23-05-2010, 09:21
Ongeloofelijk gewoon! Ik heb zoiets van ik ga mij tegenover niemand verantwoorden alleen tegen Allah. Maar aan de andere kant wil ik ook niet met iemand omgaan die zo'n beeld over mij heeft.

En eerlijk gezegd ik heb geen zin om te trouwen met iemand die alles al heeft gedaan en dan trouw je er mee en je loopt samen door de stad en blijven zo van die discowijven te wijzen of hem een kus ofzo komen geven. Mijn vriendin heeft het onlangs meegemaakt.

Dan blijf ik liever alleen dan met zo iemand te trouwen. Als iedereen zich nu aan de basisregels zou houden, dan waren er veel minder problemen om een partner te vinden.

23-05-2010, 09:28
Wat een klaagzang zeg, sodeju. Iedereen heeft altijd de onverklaarbare behoefte om te gaan klagen, zeuren, sikkeneuren en weet ik wat nog meer.

Ik word depri van jullie.

23-05-2010, 09:32


Jah iedereen en zijn behoefte..... de één "klaagt" en de ander kan het niet laten om geen domme, nutteloze reactie plaatsen gewoon om iets te zeggen.

23-05-2010, 09:45

Citaat door Tangaouia04:
Ik erger me dood aan meisjes en jongens die het woord zelfrespect niet meer kennen. Ze hebben geen waarden en normen meer. Het enige waaraan ze kunnen denken is aan uitgaan, drinken, roken en seks.

Een serieus meisje/jongen met zelfrespect wilt niet met zo iemand trouwen of verloven. Jongens wanneer worden jullie eens wakker en openen jullie jullie ogen!! Een serieus meisje wilt geen kerel die al een hele lijst exen heeft en een verouderd huid van de alcohol, het uitgaan en het roken.

Meisjes, een serieuze jongen wilt geen meisje die al in alle dancings heeft zitten shaken met jan en alleman en een afgelikte boterham is.

Ik vind het gewoon jammer voor al diegene die wel iets van hun leven willen maken.

Onlangs leerde ik een jongen kennen op mijn school en na twee gesprekken begon hij al over seks en kussen en uitgaan waarbij ik antwoordde dat ik daar niet aan mee doe. Hij stond stomverbaasd en wilde me niet geloven. Ik was zooo pist-off want naar zijn mening bestaan zulke meisjes niet meer.

Ik moest het even kwijt. Reageer er maar op los als je er nog iets aan toe wilt voegen.

genoeg die het wel zijn. het is maar wat je zelf aan trekt

23-05-2010, 09:51

Citaat door ghalil:
genoeg die het wel zijn. het is maar wat je zelf aan trekt


Ik geef je DEELS gelijk daar in.

Pagina's : [1] 2