Bekijk volle/desktop versie : Je man/vverloofde/vriend



Pagina's : [1] 2 3

22-05-2010, 22:29
Je hebt al jaren een relatie, je bent verlooofd of je bent gtrouwd.

Je leert zijn familie kennen en kan het goed vinden met zijn nichten/neven.

Naarmate de tijd leer je enkelen van die nichten goed kennen, sommige die hij niet mag. Maar jij integendeeel. Jij kan hartstikke goed met haar opschieten.

Telkens als je tegen hem zegt dat je wat leuks gaat doen met die ene nicht merk je, dat hij heel raar doet. Hij wil op het een of ander manier niet dat je met haar gaat. Maar zegt het ook niet, dus je krijgt van de hele droge opmerkingen als: Ok leuk. Heel kortaf.

Kom op ik mag ook enkelen neven niet, met wie hij het goed kan vinden maar ik doe nooit zo kortaf tegen hem. Wat is zijn probleeem? Als ik ook zeg dat ik wat met vriendinnen wil gaan doen, krijg ik ook te maken met dit kortaf gedoe, ik word er gwn niet goed van. Hij wil dat ik altijd met hem ben. Ben ik oook voor 90% maar als ik een keer met meiden wat wil gaan doen, kan dt niet!
Oefffff, af en toe denk ik echt dat ik mezelf gewooon tekort doe!

22-05-2010, 22:30


gezellig huwelijk...

22-05-2010, 22:31
Es het je verloofde/man? Dan begrijp ik dat nog een beetje. Maar een vriend oh hell no dat hij over mij gaat bepalen. Dat doet alleen mijn vader verder niemand.

Maar omdat, hij dus niet goed overweg kan met zijn nicht. Wilt hij stiekem ook niet dat jij met zijn nicht ga best triestig van em.

22-05-2010, 22:32

Citaat door Lamia2007:
gezellig huwelijk...



Gezellig is het zeker, alleen dan heb je van die momenten...

22-05-2010, 22:33



Citaat door Proud2beamoslim:
Es het je verloofde/man? Dan begrijp ik dat nog een beetje. Maar een vriend oh hell no dat hij over mij gaat bepalen. Dat doet alleen mijn vader verder niemand.

Maar omdat, hij dus niet goed overweg kan met zijn nicht. Wilt hij stiekem ook niet dat jij met zijn nicht ga best triestig van em.



Het is mijn man, en het is idd best triest..

22-05-2010, 22:35
hij wilt er stiekempjes nauken.

22-05-2010, 22:36
Jij hoort thuis te blijven en je man te gehoorzamen.
Ik vraag me af waarom zulke meiden als jij trouwen , als je nog gezellig met je vriendinnetjes wilt samen zijn.

Je hebt nu een grote verantwoordelijkheid en daar dien je voor klaar te staan. Kom op zeg, het moet niet gekker worden hierzo.

Meiden , meiden van tegenwoordig

22-05-2010, 22:37

Citaat door Satisfashion:
hij wilt er stiekempjes nauken.


22-05-2010, 22:38
Een troost, 99% van de mannen is zo hoor

22-05-2010, 22:38

Citaat door Hociema:
Jij hoort thuis te blijven en je man te gehoorzamen.
Ik vraag me af waarom zulke meiden als jij trouwen , als je nog gezellig met je vriendinnetjes wilt samen zijn.

Je hebt nu een grote verantwoordelijkheid en daar dien je voor klaar te staan. Kom op zeg, het moet niet gekker worden hierzo.

Meiden , meiden van tegenwoordig




Waar heb jij t over? k ben getrouwd. Maar woon nog thuis. Wij hebben nog geen bruiloft gegeven en al woonde ik samen bij hem? Ik gehoorzaam mijn man! Ik zeg ook dat ik 90% met hem ben en anders thuis bij mn ouders.. Maar als ik eens wat leuks ga doen.. En dan dat kortaf gedoe over mij heen krijg.. Vind k gewoon niet leuk...

22-05-2010, 22:39

Citaat door Satisfashion:
hij wilt er stiekempjes nauken.




22-05-2010, 22:40

Citaat door Naoual.:
Een troost, 99% van de mannen is zo hoor



Yek

22-05-2010, 22:41



Citaat door Complicated_Me:
Waar heb jij t over? k ben getrouwd. Maar woon nog thuis. Wij hebben nog geen bruiloft gegeven en al woonde ik samen bij hem? Ik gehoorzaam mijn man! Ik zeg ook dat ik 90% met hem ben en anders thuis bij mn ouders.. Maar als ik eens wat leuks ga doen.. En dan dat kortaf gedoe over mij heen krijg.. Vind k gewoon niet leuk...



Oh oke, maar meid dan moet je nu heel goed gaan nadenken.
Want als je onder 1 dak woont, gaat alles veranderen wat jij gewend bent geloof me.

Maak duidelijke afspraken met hem aub.

22-05-2010, 22:43

Citaat door Hociema:
Jij hoort thuis te blijven en je man te gehoorzamen.
Ik vraag me af waarom zulke meiden als jij trouwen , als je nog gezellig met je vriendinnetjes wilt samen zijn.

Je hebt nu een grote verantwoordelijkheid en daar dien je voor klaar te staan. Kom op zeg, het moet niet gekker worden hierzo.

Meiden , meiden van tegenwoordig




Even serieus. Jij laat het huwelijk net shie hel klinken man ..
Kiefash je mag geen social life hebben? Kiefash veel verantwoordleijkheid.. Tis simpel; koken, sexen, huishouden doen.. Toch?

22-05-2010, 22:43
De neven die ik niet moet, zal hij ook niet moeten. Punt.

Pagina's : [1] 2 3