Bekijk volle/desktop versie : een stem als Beyoncé



Pagina's : [1] 2

22-05-2010, 20:43
Salam,

Wat als je als moslimmeisje, prachtig kan zingen maar je kan er helemaal niets mee doen, omdat de godsdienst dit verbiedt? Ik onderduk mijn talent en soms vergeet ik zelfs dat ik kan zingen. Maar omwille van de godsdienst, moet ik mij er bij neerleggen. Maar het is wel een vreselijk gevoel, je voelt je niet compleet en volledig. Ik ben een toekomstige leerkracht maar voel me toch niet 100 procent gelukkig omdat ik niet kan doen, wat ik ECHT wil doen. Nu vraag ik aan jullie een beetje raad, advies, verlichting, een andere kijk, een hadith...... En vraag me dikwijls af, waarom geeft Allah swt, je een talent, als het haram is, om iets mee te doen??

Vriendelijke groeten, wa' salam oe aleykoem.

22-05-2010, 20:48


Hoezo je kunt er niets mee doen?

Je kunt voor je toekomstige man zingen?

22-05-2010, 20:49
luister je kunt je talent ook gewoon gebruiken maken voor de spiegel thuis. Wellicht dat je dan wat gelukkiger voelt.

22-05-2010, 20:50
Ga anasheed zingen ,

22-05-2010, 20:51



Citaat door beyond:
Salam,

Wat als je als moslimmeisje, prachtig kan zingen maar je kan er helemaal niets mee doen, omdat de godsdienst dit verbiedt? Ik onderduk mijn talent en soms vergeet ik zelfs dat ik kan zingen. Maar omwille van de godsdienst, moet ik mij er bij neerleggen. Maar het is wel een vreselijk gevoel, je voelt je niet compleet en volledig. Ik ben een toekomstige leerkracht maar voel me toch niet 100 procent gelukkig omdat ik niet kan doen, wat ik ECHT wil doen. Nu vraag ik aan jullie een beetje raad, advies, verlichting, een andere kijk, een hadith...... En vraag me dikwijls af, waarom geeft Allah swt, je een talent, als het haram is, om iets mee te doen??

Vriendelijke groeten, wa' salam oe aleykoem.



buitenlanders kunnen vaak wel mooi zingen ik kan zelf ook mooi zingen maar of ik daar wat mee wil doen nee

alleen maar laten zien dat ik vrolijk ben

22-05-2010, 20:54
Wees blijjjjjjjj. En ja je kan nog steeds anasheed zingen, NOG mooier.

22-05-2010, 20:55
Je kunt er van alles mee! Join à anasheed group of you want! Het is niet haraam om te zingen, maar instrumenten zijn haraam!

22-05-2010, 20:55
plaats eens wat.

22-05-2010, 20:56
eej weet je wat ik kan goed op de adjoen slaan

dan ga jij zingen en dan ben ik wel de second voice

22-05-2010, 21:07

Citaat door beyond:
Salam,

Wat als je als moslimmeisje, prachtig kan zingen maar je kan er helemaal niets mee doen, omdat de godsdienst dit verbiedt? Ik onderduk mijn talent en soms vergeet ik zelfs dat ik kan zingen. Maar omwille van de godsdienst, moet ik mij er bij neerleggen. Maar het is wel een vreselijk gevoel, je voelt je niet compleet en volledig. Ik ben een toekomstige leerkracht maar voel me toch niet 100 procent gelukkig omdat ik niet kan doen, wat ik ECHT wil doen. Nu vraag ik aan jullie een beetje raad, advies, verlichting, een andere kijk, een hadith...... En vraag me dikwijls af, waarom geeft Allah swt, je een talent, als het haram is, om iets mee te doen??

Vriendelijke groeten, wa' salam oe aleykoem.


ik heb ook een stem als bejonce,,, ken je dat liedje van GIRL en cater 2 u kan ik net zelfde zingen.... ik doe er niks mee,, incha allah later voor mijn man in bed zingen

22-05-2010, 21:16
yeh drooghoofd

heb je je kont gekregen om je kontje te geven??

je stem heb je gekregen om mee te praten niet om mee te zingen

22-05-2010, 21:19

Citaat door __Tazourakht__:
yeh drooghoofd

heb je je kont gekregen om je kontje te geven??

je stem heb je gekregen om mee te praten niet om mee te zingen


wollah dahaktini, stoppp whihihi,

22-05-2010, 21:22


Je talenten die Allah jou heeft gegeven, moet je voor je eige houden. Het is niet de bedoeling dat je het aan andere mensen laat zien, horen etc.

22-05-2010, 21:22

Citaat door Speed:
Echt waar?

Mag je het ook niet opnemen en verkopen aan alleen vrouwen? Ik weet namelijk dat er recitaties met vrouwenstemmen te krijgen zijn..

OMG. Alleen verkopen aan vrouwen.. meen je dat?

22-05-2010, 21:23

Citaat door CHEBALEILA:
wollah dahaktini, stoppp whihihi,

hahahah sorry gekkerd

Pagina's : [1] 2