Bekijk volle/desktop versie : geen maagd meer

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

01-08-2004, 16:06

Citaat door karimaatje83:
heej,

ik zit echt met een probleem en krijg het niet uit mijn hoofd..
ongeveer anderhalf jaar geleden was ik verloofd met een jongen en hebbhet doen met hem gedaan.. erg dom van me want helaas is het trouwen niet door gegaan hij had opeens een andere vriendin..
ik heb nu heel erg spijt van wat ik heb gedaan

nu heb ik weer trouwplannen met een andere jongen hij is echt een schat. Maar het probleem is dat ik geen maagd meer ben ..
en schaam me echt dood
please weten jullie iets wat ik kan doen op welk gebied dan ook

groetjes Karima
.

01-08-2004, 16:08

zou je denk ik niet een een operatie moeten ondergaan.. ik weet hjet het is haram.. maar jh denk dat dat je laatste hoop is.. of mischien het hem eerlijk vertellen.. weet niet hoe hij het zou opvatten...

01-08-2004, 16:18
nou eigenlijk niet.. je hebt het hem al verteld... hij weet het dus al.. dus dan heb je ook geen reden om zo'n operatie te ondergaan.. hij zou het mischien helemaal niet leuk vinden als je zo'n operatie heeft ondergaan.. want je bent tog al ontmaagd.. maar jah maak er het beste van meid.. verder veel succes.. wel lief van hem dat hij het snapt.. ik snap ook wel dat jij je schuldig voelt .. maar dat hoeft eigenijk niet.. het is gebeurt.. en die jongen die jou ontmaagd heeft moet spijt hebben.. hij is er NU vandoor met een ander ..maar jah

01-08-2004, 18:28

Citaat:
Origineel gepost door karimaatje83
heej,

ongeveer anderhalf jaar geleden was ik verloofd met een jongen en hebbhet doen met hem gedaan.. erg dom van me want helaas is het trouwen niet door gegaan hij had opeens een andere vriendin..

nu heb ik weer trouwplannen met een andere jongen hij is echt een schat. Maar het probleem is dat ik geen maagd meer ben ..
en schaam me echt dood

groetjes Karima
1. ik hoop dat je van je fouten hebt geleerd, duss met die jonge met wie je gaat trouwen, w8 gewooon tot je huwlijksnacht..

2. je kan je dicht laten naaien

3. je kan heb gewoon de verhaal vertellen De waarheid

01-08-2004, 19:56

Hoe dom kan je zijn: Je laten nakken voor het huwelijk?!

Mohim klap in je handjes, en wees blij dat hij er NU geen probleem van maakt.

Good luck verders.

Bye.

01-08-2004, 20:56
Ik zou het maar eerlijk gaan vertellen.
Anders begint je huwlijk al met een mega leugen aangezien je een grote meid was toen je het met m deed.

Moet je nu niet als een klein meisje terug krabbelen en het voor hem verzwijgen.

01-08-2004, 21:36
ben benieuwd hoe hij et zal opvatten good luck kan je wel gebruiken!

01-08-2004, 22:22

Citaat:
Origineel gepost door karimaatje83
heej,

en schaam me echt dood

groetjes Karima
Salaam oe Alaikoum wa Rahamtoellah

Na3aam zuster das niet zo mooi, maar weet wij mensen zijn fouten makers en de beste fouten makers zijn??.......... De mensen die Tauwbah(vergevenis) vragen. Ik zie geen 1 van de mensen hierzo je aansporen op Tauwbah , alleen vage antwoorden. Kijk jou daden zal je bij Allah moeten getuigen,dus Operaties?? WHY?? je gaat een mens belazeren en niet jou schepper dus je schiet er niks mee op, Allah is vergevensgezind!Barmhartig , Als jij OPRECHT Tauwbah doet zal Allah het insha Allah vergeven! Dat is de manier zoals wij moslim moeten handelen , MAAR WEET Dat je niet meer moet terugvallen op die zonde!! Anders is je Tauwbah niet Geldig.

Salaam oe Alaikoum wa Rahmatoellah

01-08-2004, 22:45
Verleden en heden zullen elkaar altijd blijven kruisen eens zul je tog naar de toekomst moeten verhuizen.
Het verleden kan je niet meer veranderen,in het heden weet je hoe je in de toekomst moet handelen om vol levensvreugde naar de toekomst te wandelen,moet het verleden in het heden veranderen.

Meid moge allah je vergeven

01-08-2004, 22:46
waarom zou je in godsnaam je laten dichtnaaien
wie hou je voor de gek
hij weet het toch al ? :S

01-08-2004, 22:58
Ik begrijp niet waarom een operatie nodig is als hij het al weet, dat is nog scheinheiliger. Dat iemand je zulk domme advies geeft is echt triest gewoon. Je hebt al iets verkeerds gedaan, dus dan moet je dat niet erger gaan maken. Met die operatie bereik je niets, Allah ziet alles, dus het enige wat je kan doen is berouw tonen en zoiets niet meer te doen.

01-08-2004, 23:03

Citaat:
Origineel gepost door MissRed
waarom zou je in godsnaam je laten dichtnaaien
wie hou je voor de gek
hij weet het toch al ? :S
Ja, inderdaad !

01-08-2004, 23:17

assalaam wa aleikum

jullie begrijpen niet waar het echt om gaat. die operatie is puur symbolisch. zodat het dan voelt alsof hij de eerste is, ook al is dat niet zo. dat is eigenlijk een poging om van dat schuldgevoel af te geraken en met een symbolisch schone lei te beginnen.

ik begrijp perfect wat je bedoelt meisje, maar aangezien hij het toch al weet, moet je het proberen van je af te zetten. vertel hem hoeveel spijt je ervan hebt en over je schuldgevoel tegenover hem. je moet het gevoel gewoon van je afpraten.

die operatie is echt overbodig. zoals iemand hiervoor al wijs heeft geschreven, toon berouw, dag na dag, en verval vooral niet in je zonde en moge Allah je vergeven. probeer zoveel mogelijk goede daden te verrichten en zo weinig mogelijk slechte daden.

toch nog iets wat je schuldgevoel kan minderen: is hij zelf wel maagd? als dit niet zo is, hoef jij absoluut geen schuldgevoel tegenover hem te hebben, enkel tegenover Allah.

mha salama

02-08-2004, 01:31
Ik zou eerlijk tegen hem zijn. Beste wat je kan doen en is meteen een test of hij om jou als persoon geeft of om zijn eigen ego. Als hij zijn ego boven zijn liefde voor jou stelt dan was het sowieso niks voor je. En schuldig hoef je je niet te voelen want je staat niet alleen en je hebt het netjes tegen hem gezegd wat belangrijk is.

03-08-2004, 12:53
Ik begrijp een ding hier niet waarom wordt het meisje altijd aangevallen als ze een fout maakt. denk je dat haar man een maagd is en zo niet moet hij ook een operatie ondergaan. Onzin. In de koran staat( ja want iedereen haalt de koran erbij ) dat zowel als de man als de vrouw maagd moeten blijven voor het huwelijk. Maar waarom worden de mannen er niet op aangekeken en vrouwen wel? En ik keur het ook niet goed sex voor het huwelijk. Maar het gaat mij om het principe.

mahasalama.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7