Bekijk volle/desktop versie : Wat vraag jij voor je bruidschat?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

22-05-2010, 13:47
Nou kom op Vrouwkes, laat eens zien wat de gemiddelde vrouw deze tijd kost.

Mijn man moet van mij de gehele koran uit zn hoofd kennen.

22-05-2010, 13:50


met dat mot3ahuwelijk kun je wel geld verdienen seg. vraag 1000 euro bruidschat de man, trouw er 4 per maand en je netto maandsalaris komt neer op 4000 euro. geen belasting, niets.

22-05-2010, 13:50
Ik heb niks gevraagd, ik heb het gewoon gekregen..

22-05-2010, 13:51

Citaat door Wasatiyah:
Ik heb niks gevraagd, ik heb het gewoon gekregen..


en zo hoort dat.

22-05-2010, 13:53



Citaat door Wasatiyah:
Ik heb niks gevraagd, ik heb het gewoon gekregen..


vraagje he e ouatjma: stel je man had toentertijd een dadel aangeboden, terwijl hij vermogend is. zou jet accepteren?

of doe je niet aan stelvragen?

22-05-2010, 13:53

Citaat door Krentenbolletje:
met dat mot3ahuwelijk kun je wel geld verdienen seg. vraag 1000 euro bruidschat de man, trouw er 4 per maand en je netto maandsalaris komt neer op 4000 euro. geen belasting, niets.



Ja tegenwoordig is daar geen mut3a huwelijk voor nodig. Als je de scheidingcijfers opzoekt, dan zal je zien dat trouwen over het algemeen een business is geworden.

En bruidschat hoeft niet perse geld te zijn.

22-05-2010, 13:54

Citaat door Mansora:
Ja tegenwoordig is daar geen mut3a huwelijk voor nodig. Als je de scheidingcijfers opzoekt, dan zal je zien dat trouwen over het algemeen een business is geworden.

En bruidschat hoeft niet perse geld te zijn.


scheiding kost geld, mot3ahuwelijk levert geld op (voor de vrouw). hm, ik begin je denk ik te begrijpen betreffende die zogenaamde vrouwelijke aanleg.

22-05-2010, 13:56

Citaat door Krentenbolletje:
vraagje he e ouatjma: stel je man had toentertijd een dadel aangeboden, terwijl hij vermogend is. zou jet accepteren?

of doe je niet aan stelvragen?



Jou stelling zegt genoeg over jou.

22-05-2010, 13:59

Citaat door Mansora:
Jou stelling zegt genoeg over jou.


als je wat beter opgelet had tijdens je Nederlandse lesjes, dan had je geweten:

- dat het 'jouw' is i.p.v. 'jou'
- wat de definities van 'vraag' en 'stelling' zijn, en het verschil tussen beiden.


22-05-2010, 13:59

Citaat door Krentenbolletje:
scheiding kost geld, mot3ahuwelijk levert geld op (voor de vrouw). hm, ik begin je denk ik te begrijpen betreffende die zogenaamde vrouwelijke aanleg.



Scheiding kost geld maar alsnog maken vrouwen daar winst aan. Ze trouwen vragen 7000 euro bruidschat, gaan scheiden want ze missen de vrijheid. scheiding is zo geregeld tegenwoordig. 2000 euro misschien kwijt aan scheiding. Nou houd ze nog geld over. En dan volgende slachtoffer zoeken...


Oja weetje wat pas zielig is, dat bij jullie uithuwelijken is toegestaan. Dat is pas erg.

22-05-2010, 14:01

Citaat door Mansora:
Scheiding kost geld maar alsnog maken vrouwen daar winst aan. Ze trouwen vragen 7000 euro bruidschat, gaan scheiden want ze missen de vrijheid. scheiding is zo geregeld tegenwoordig. 2000 euro misschien kwijt aan scheiding. Nou houd ze nog geld over. En dan volgende slachtoffer zoeken...


Oja weetje wat pas zielig is, dat bij jullie uithuwelijken is toegestaan. Dat is pas erg.


zie je, dat boekhouden zit je in het bloed.

22-05-2010, 14:04

Citaat door Mansora:
Scheiding kost geld maar alsnog maken vrouwen daar winst aan. Ze trouwen vragen 7000 euro bruidschat, gaan scheiden want ze missen de vrijheid. scheiding is zo geregeld tegenwoordig. 2000 euro misschien kwijt aan scheiding. Nou houd ze nog geld over. En dan volgende slachtoffer zoeken...


Oja weetje wat pas zielig is, dat bij jullie uithuwelijken is toegestaan. Dat is pas erg.



Wie bedoel je met 'jullie'?

22-05-2010, 14:04



Citaat door Krentenbolletje:
vraagje he e ouatjma: stel je man had toentertijd een dadel aangeboden, terwijl hij vermogend is. zou jet accepteren?

of doe je niet aan stelvragen?


Hmm ja waarom niet als hij niks heeft..dan niet. Als ik weet dat hij goed verdient dan verdien ik ook een bruidschat vind ik.
Maar goed ik ben nou getrouwd en mijn man werkt , ik niet momenteel al pak ik al zijn bezit zal hij het niet terug vragen..denk dat het eraan ligt met wat voor man je getrouwd bent maar dat weet je alleen achteraf..
Het gaat er vooral om dat je het fijn samen hebt, en dan komt het financieel zeker goed. Ik moet wel eerlijk zeggen als ik een man had die gierig was, dan zou hij geen cent van me krijgen (heb zelf ook een tijdje een inkomen gehad en betaalde ook bijvoorbeeld boodschappen)
En dan zou ik m' zeker kaalplukken, zulke mannen vragen er dan om..

22-05-2010, 14:05

Citaat door Krentenbolletje:
als je wat beter opgelet had tijdens je Nederlandse lesjes, dan had je geweten:

- dat het 'jouw' is i.p.v. 'jou'
- wat de definities van 'vraag' en 'stelling' zijn, en het verschil tussen beiden.




haha, ik ga niet op mijn spelling letten op marokko.nl. Als ik jou moet gaan corrigeren op je spellingsfouten, dan ben ik volgend jaar nog niet klaar. + in jou zinnen ontbreekt de logica zoals meerdere hebben bevestigd. Het mooiste is dat je het zelf toegeeft.. Dus als er iemand is die niet heeft opgelet op school dan ben jij dat wel...


Citaat door Krentenbolletje:
dit stukje geeft een algemeen argument aan waarom ze niet toegestaan zijn. dit argument gaat dus in alle gevallen op. tis niet zo dat je ze bij het buitenshuis dragen imiterende bent en bij binnenshuis dragen niet. dit lijkt mij logisch, maar mijn logica is niet altijd waterdicht..




22-05-2010, 14:07

Citaat door Wasatiyah:
Hmm ja waarom niet als hij niks heeft..dan niet. Als ik weet dat hij goed verdient dan verdien ik ook een bruidschat vind ik.Maar goed ik ben nou getrouwd en mijn man werkt , ik niet momenteel al pak ik al zijn bezit zal hij het niet terug vragen..denk dat het eraan ligt met wat voor man je getrouwd bent maar dat weet je alleen achteraf..
Het gaat er vooral om dat je het fijn samen hebt, en dan komt het financieel zeker goed. Ik moet wel eerlijk zeggen als ik een man had die gierig was, dan zou hij geen cent van me krijgen (heb zelf ook een tijdje een inkomen gehad en betaalde ook bijvoorbeeld boodschappen)
En dan zou ik m' zeker kaalplukken, zulke mannen vragen er dan om..


maar mijn vraag ging dus om een vermogende man. hij verdient goed, en biedt je een dadel aan als bruidschat. dus jij zou dat niet accepteren yek?

ja je bent een v.o.f. samen toch. so hoort dat meid.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8