Bekijk volle/desktop versie : Waar blijven andere toptransfers voor onze Marokkanen?



Pagina's : [1] 2

22-05-2010, 00:23
Chamakh heeft de moeilijkste taak volbracht. Hij speelt komend seizoen bij Arsenal.
Benatia ook. Speelt volgend jaar bij Udinese. Beste transfer die je maar kan hebben als verdediger.

En deze spelers dan???

Boussoufa - Heeft niets meer te zoeken daar in Belgie.. Heeft alles gewonnen.
Elhamdaoui - Heeft ook genoeg gedaan bij AZ... Az is failiet en moet hem verkopen. En hij gaat niet naar een Nederlandse club.
Taarabt - Veeeel te goed voor die gekke club daarzo.
Basser - Verdedigen verdedigen .. hij moet nu eindelijk een keertje weg.

Wie weet gaan de volgende spelers ook weg:

Hadji - scoort veel en is ecccht goed voor OM.
Elahmadi --???? je weet maar nooit.. Van Persie zegt niet voor niets vreemde dingen.
Aissati - Weg bij die joden.


Volgens mij hebben we dan iedereen gehad.

Voor mij zou de lijst er dan een stuk professioneler eruit komen te zien. + mijn verwachtingen.

Chamakh - Arsenal (GETEKEND)
Elhamdaoui - Everton
Boussoufa - Sevilla
Taarabt - Atletico Madrid
Elahmadi - Feyenoord
Aissati - FC Twente
Hadji - Olympique Marseille
Amrabat - PSV
Basser - Atletico Madrid
Benatia - Udinese (GETEKEND)
Zemmama - Hibernian
Zairi - Olympiacos

___

Maar ja na dat alles moet je wel ff inshallah zeggen ofniet..

Dus INSHALLAH

22-05-2010, 00:38



Citaat door MarocinoRifino:
Chamakh heeft de moeilijkste taak volbracht. Hij speelt komend seizoen bij Arsenal.
Benatia ook. Speelt volgend jaar bij Udinese. Beste transfer die je maar kan hebben als verdediger.

En deze spelers dan???

Boussoufa - Heeft niets meer te zoeken daar in Belgie.. Heeft alles gewonnen.
Elhamdaoui - Heeft ook genoeg gedaan bij AZ... Az is failiet en moet hem verkopen. En hij gaat niet naar een Nederlandse club.
Taarabt - Veeeel te goed voor die gekke club daarzo.
Basser - Verdedigen verdedigen .. hij moet nu eindelijk een keertje weg.

Wie weet gaan de volgende spelers ook weg:

Hadji - scoort veel en is ecccht goed voor OM.
Elahmadi --???? je weet maar nooit.. Van Persie zegt niet voor niets vreemde dingen.
Aissati - Weg bij die joden.


Volgens mij hebben we dan iedereen gehad.

Voor mij zou de lijst er dan een stuk professioneler eruit komen te zien. + mijn verwachtingen.

Chamakh - Arsenal (GETEKEND)
Elhamdaoui - Everton
Boussoufa - Sevilla
Taarabt - Atletico Madrid
Elahmadi - Feyenoord
Aissati - FC Twente
Hadji - Olympique Marseille
Amrabat - PSV
Basser - Atletico Madrid
Benatia - Udinese (GETEKEND)
Zemmama - Hibernian
Zairi - Olympiacos
MarocinoRifino real madrid ( GETEKEND)

Maar ja na dat alles moet je wel ff inshallah zeggen ofniet..

Dus INSHALLAH


22-05-2010, 00:40
Auassar Feyenoord.

22-05-2010, 00:41
Boussoufa heeft eindelijk ook aangegeven dat hij niets meer kan winnen bij anderlecht, een mooie club in spanje zou goed voor hem zijn. El Hamdoui gaat hopelijk niet naar PSV ( met alle respect voor PSV), op zijn leeftijd moet hij de kans grijpen naar een mooie subtopper in Engeland of Spanje.

Basser is een hele goede verdediger, en italie zou wat voor hem zijn. En Taraabt heeft zoveel talent het kan niet anders of hij gaat naar een grote club.

22-05-2010, 01:31



Citaat door Lasvegas1:


Las Vegas - FUS rabat (getekend)

22-05-2010, 02:02
Afellay -- Sevilla
Boulahrouz -- PSV
Aissati -- Heerenveen
El Zhar -- ? Moet weg bij liverpool
Hadouir -- Qatar

22-05-2010, 13:22

Citaat door MarocinoRifino:
Chamakh heeft de moeilijkste taak volbracht. Hij speelt komend seizoen bij Arsenal.
Benatia ook. Speelt volgend jaar bij Udinese. Beste transfer die je maar kan hebben als verdediger.

En deze spelers dan???

Boussoufa - Heeft niets meer te zoeken daar in Belgie.. Heeft alles gewonnen.
Elhamdaoui - Heeft ook genoeg gedaan bij AZ... Az is failiet en moet hem verkopen. En hij gaat niet naar een Nederlandse club.
Taarabt - Veeeel te goed voor die gekke club daarzo.
Basser - Verdedigen verdedigen .. hij moet nu eindelijk een keertje weg.

Wie weet gaan de volgende spelers ook weg:

Hadji - scoort veel en is ecccht goed voor OM.
Elahmadi --???? je weet maar nooit.. Van Persie zegt niet voor niets vreemde dingen.
Aissati - Weg bij die joden.


Volgens mij hebben we dan iedereen gehad.

Voor mij zou de lijst er dan een stuk professioneler eruit komen te zien. + mijn verwachtingen.

Chamakh - Arsenal (GETEKEND)
Elhamdaoui - Everton
Boussoufa - Sevilla
Taarabt - Atletico Madrid
Elahmadi - Feyenoord
Aissati - FC Twente
Hadji - Olympique Marseille
Amrabat - PSV
Basser - Atletico Madrid
Benatia - Udinese (GETEKEND)
Zemmama - Hibernian
Zairi - Olympiacos

___

Maar ja na dat alles moet je wel ff inshallah zeggen ofniet..

Dus INSHALLAH



Hadji is 6 maanden geschorst, die gaat voorlopig nergens naartoe.

De rest ken ik niet zo goed, maar wie weet.

22-05-2010, 13:27

Citaat door WuxiFlo:
Hadji is 6 maanden geschorst, die gaat voorlopig nergens naartoe.

De rest ken ik niet zo goed, maar wie weet.


ja vast. En die ene Algerijn die in de derde divisie van Griekensland speelt ken je wel. Waarom haten omdat we meer spelers hebben bij grotere clubs?

22-05-2010, 13:34

Citaat door MounEB:
ja vast. En die ene Algerijn die in de derde divisie van Griekensland speelt ken je wel. Waarom haten omdat we meer spelers hebben bij grotere clubs?


welke Algerijn???

Ga niet uit je nek staan lullen, omdat je voor de eerste keer in tig jaren een speler hebt die goede ploeg als Arsenal gaat wil niet dat ik al jullie 4e rangs spelers moet kennen, voor jou zijn ze interressant voor mij niet.

22-05-2010, 13:35
Wie het verdient gun ik het!

22-05-2010, 14:26
Waarom haten omdat wij spelers hebben die tot de beste van Nederland, Frankrijk en Belgie horen?

22-05-2010, 14:31

Citaat door WuxiFlo:
welke Algerijn???

Ga niet uit je nek staan lullen, omdat je voor de eerste keer in tig jaren een speler hebt die goede ploeg als Arsenal gaat wil niet dat ik al jullie 4e rangs spelers moet kennen, voor jou zijn ze interressant voor mij niet.


Rais M'Bohli (Slavia Sofia), Yazid Mansouri (Lorient), Radik Saïfi (Istres),Carl Medjani (AC Ajaccio),

Echt topspelers

22-05-2010, 15:23



Citaat door Yunus23:
Rais M'Bohli (Slavia Sofia), Yazid Mansouri (Lorient), Radik Saïfi (Istres),Carl Medjani (AC Ajaccio),

Echt topspelers


Waar staat dat ik zeg dat ze top spelers zijn, maar voor zover ik weet zijn ze niet op zij gezet uit en thuis tegen Gabon de afgelopen jaar.

Dus ga niet over en weer staan lullen, en die M' bolhi die je staat uit te lachen staat in de interesse van Manchester United en Medjani is oud speler van Liverpool.

Lorient staat 7e in de Franse competitie wat voor zover ik weet best wel respectvol voor speler van Mansouri's limite capaciteiten.

22-05-2010, 15:27

Citaat door MounEB:
ja vast. En die ene Algerijn die in de derde divisie van Griekensland speelt ken je wel. Waarom haten omdat we meer spelers hebben bij grotere clubs?


O ja voorzover ik weet speelt die algerijn over wie je staat te lullen bij AEK Athene, wat niet bepaald 3e divisie is.

22-05-2010, 15:33

Citaat door WuxiFlo:
Waar staat dat ik zeg dat ze top spelers zijn, maar voor zover ik weet zijn ze niet op zij gezet uit en thuis tegen Gabon de afgelopen jaar.

Dus ga niet over en weer staan lullen, en die M' bolhi die je staat uit te lachen staat in de interesse van Manchester United en Medjani is oud speler van Liverpool.

Lorient staat 7e in de Franse competitie wat voor zover ik weet best wel respectvol voor speler van Mansouri's limite capaciteiten.


waar waren jullie dan 2006 & 2008 en in groep samen met Cape Verde & Gambia d8 ik....
in 2004 hebben wij de finale gehaald en jullie in 2010 halve Finale
Jullie gaan naar het WK wij niet Wij zijn er 4 keer naar toe gegaan en jullie voor de 3e keer .. en dit is een topic van de toptransfers van onze marokaanse spelers en het gaat hier niet over wat algerije wel of niet heeft het zelfde geld voor Marokko.
EINDE DISCUSSIE over marokko & algerije

Pagina's : [1] 2