Bekijk volle/desktop versie : Emirates. Is deze Maatschappij wel alcoholvrij?



21-05-2010, 22:56
Emirates.

Ik heb geboekt voor 26 juni 2010 . 22 uur. Frankfurt naar Dubai. Vandaar vlieg ik de volgende morgen verder naar Bangalore.

Wie heeft ervaring met deze maatschappij? Ik vind het altijd vervelend als er alcohol wordt gedronken door mensen om mij heen.

Is Emirates alcoholvrij?

Hartelijke groet,

Hameed

21-05-2010, 23:04


[B[FONT="Arial"]]Ik heb even gekoekeld en geloof het of niet maar ze hebben zelfs een chef sommelier aan boord. dus een wijn keurmeester.

Ik heb al geboekt maar als ik dat geweten had dan was ik met een hallal maatschappij gevlogen.
[/FONT]

Weine
[FONT="Georgia"] Die hervorragende Küche von Emirates geht einher mit einer hervorragenden Weinkarte, die von unserem Chef-Sommelier handverlesene Jahrgänge aus den besten Weinbergen der Alten und Neuen Welt vereint

Mit Ausnahme der Flüge nach Saudi-Arabien können Fluggäste der Economy Class auf dem Flug aus einem umfassenden Angebot an kostenlosen Getränken auswählen – darunter Aperitifs, Spirituosen, Bier und eine Auswahl exzellenter Rot- und Weißweine. Champagner kann zu einem angemessenen Preis erworben werden.

[/FONT].[/B]

http://www.emirates.com/de/german/flying/dining/dining.aspx

21-05-2010, 23:35
nou, goeie reis dan maar en ik hoop voor je dat de piloot niet bezopen is

21-05-2010, 23:45

Citaat door el_mar:
nou, goeie reis dan maar en ik hoop voor je dat de piloot niet bezopen is



Daar had ik nog niet aan gedacht. Maar goed, kan ik daar weer nachtmerries over krijgen. Hey elmar, slaap jij lekker.

Hartelijke groet,

Hameed

21-05-2010, 23:49



Citaat door Crocodile:
Daar had ik nog niet aan gedacht. Maar goed, kan ik daar weer nachtmerries over krijgen. Hey elmar, slaap jij lekker.

Hartelijke groet,

Hameed


zoiets kan altijd gebeuren, bij elke vliegmaatschappij, mensen zijn mensen, ook piloten
slaap jij ook lekker en met vrede

21-05-2010, 23:51

Citaat:
A drunken airline pilot who tried to fly a packed plane to Dubai when he was seven times over the alcohol limit was sent to jail yesterday.

John Cronly-Dillon, 51, was sentenced to four months by a judge who told him he had brought an unblemished 25-year career to a stupid and ignominious end.

The Australian pilot for Emirates had been on such a bender, Isleworth crown court in London heard, that his drink level sent monitors through the ceiling, even though he claimed to have observed the ban on pilots taking alcohol within 12 hours of a flight. He was arrested after stumbling around during a routine search at Heathrow, making incoherent jokes about "not blowing up my plane" with his breath smelling strongly of drink.
verschrikkelijk dat dit soort dingen gebeuren