Bekijk volle/desktop versie : verjaardagscaeau?



21-05-2010, 22:20
hee,

Een vriendin van mij is binnekort jarig en twee vriendinnen en ik willen een cadeau halen. Maar het is een hele goede vriendin en we willen niet met een standaard luchtje aankomen.

Hebben jullie tips voor mij?

21-05-2010, 22:23


ik bedoel natuurlijk verjaardagscadeau

21-05-2010, 22:29

Citaat door siham_xx:
ik bedoel natuurlijk verjaardagscadeau



Een grote mand kopen met foliepapier en een mooie lint. In die mand stop je allemaal verschillende cadeau's zoals, verzorgingsproducten van de bodyshop bijvoorbeeld (scrub,lotion, maskertjes etc.) mooie handdoek of badjas, van die zachte stof. Lingerie , zoals een mooie jurkje. Of pyama. Een leesboek erbij of een islamtische boek en als ze een hoofddoek draagt een mooie sjaal.slippertjes en bonbons. Echt zo'n verwenpakket.

21-05-2010, 22:32

Citaat door Lampje20:
Een grote mand kopen met foliepapier en een mooie lint. In die mand stop je allemaal verschillende cadeau's zoals, verzorgingsproducten van de bodyshop bijvoorbeeld (scrub,lotion, maskertjes etc.) mooie handdoek of badjas, van die zachte stof. Lingerie , zoals een mooie jurkje. Of pyama. Een leesboek erbij of een islamtische boek en als ze een hoofddoek draagt een mooie sjaal.slippertjes en bonbons. Echt zo'n verwenpakket.


jaa het probleem is alleen dat we dat al hebben gedaan bij een andere vriendin die zelf ook meedoet aan dit cadea. dus dat is niet zo leuk als ze dan hetzelfde krijgen

21-05-2010, 22:38



Citaat door Moccasin:
Je kan een mega grote verjaardagskaartje kopen. Daar plakken jullie al de leuke foto's die jullie ooit hebben gemaakt, en bij elke foto een kleine tekst.

Ok dat is 1

Of anders met z'n allen lekker gaan eten in een gezellige resto(nodig ook haar familieleden en andere vriendinnen etc uit->suprise), en haar op't einde verwennen met een lekkere taart met een foto van jullie vieren(of je maakt m "zelf" en geeft deze door aan de resto, of de resto maakt er zelf een)

Of anders een weekendje met z'n alleen naar parijs ofzo, of naar een ander land/stad.

En dan geef je nog wat persoonlijks zoals een mooie gouden ketting+hanger, of een mooie ring. Een handtas of telefoon of luchtje en/of kleren vind ik minder persoonlijk.


dat eerste is evht een hele leuke, alleen we zijn alle vier absoluut niet van de foto's dus dat wordt een hele lege kaart.

de rest is ook wel leuk, maar we zijn nog maar 17 dus weekendje parijs zit er helaas niet in zou wel lekker zijn

21-05-2010, 22:45
up mensen.
nog tips? ik heb ze hard nodig

22-05-2010, 00:11
een prive sauna met zn allen?

22-05-2010, 00:14
http://www.pure-massages.nl als je in omgeving Amersfoort zit. Er zijn ook verwenpakketten vanaf 4 personen indien je geïnteresseerd bent.