Bekijk volle/desktop versie : Puber meisjes die aan het ontsporen zijn......



Pagina's : 1 2 3 4 [5]

30-06-2010, 22:04

Citaat door Bloempjeee:
haha graag gedaan, Al Hamdoelilah gaat het nu beter met je nichtje. Maar hoe heeft ze dat dan met school gedaan? Je bent weliswaar niet leerpichtig op je 16e, maar deed school daar niet moeilijk over etc. ?


Ze zat in haar laatste jaar en had het op het nippertje haar diploma kunnen halen, dus school deed er niet moeilijk over.Inmiddels is ze 21 en gaat ze over een paar maanden met mij terug naar Marokko..voorgoed inchallah.

30-06-2010, 22:10



Citaat door skoendahafiek:
Ze zat in haar laatste jaar en had het op het nippertje haar diploma kunnen halen, dus school deed er niet moeilijk over.Inmiddels is ze 21 en gaat ze over een paar maanden met mij terug naar Marokko..voorgoed inchallah.


Gelukkig heeft ze ba3da haar diploma gehaald. Aah leuk, incha Allah. Allah j3awen

30-06-2010, 22:18

Citaat door Ambreen:
Hoe voeden haar ouders dan op? Zijn ze te lief met haar?

Ik kan het ook mis hebben, maar meisjes die te vrij zijn opgevoed eindigen meestal zo. Ze hebben ook gebrek aan communicatie. Die durven niet open te zijn en uiten hun gevoelens door domme dingen te doen. Probeer met haar te praten en vragen wat er aan de hand is. Ben een puber geweest (ben ik nog steeds...alhoewel ik nu richting de volwassenheid) en ken zulke meisjes.


dit klopt totaal niet.
ken genoeg meisjes die hele strenge ouders hebben en nu in een cabaret werken!!!
Helemaal de weg kwijt zijn.

dus wat jij typt is bullshit!

Pagina's : 1 2 3 4 [5]