Bekijk volle/desktop versie : Ik heb ruzie met mijn vader



Pagina's : [1] 2 3 4

21-05-2010, 00:33
Ik ga het niet meer goed maken klaar hij heeft het voorgoed verpest.

Wie kent dit gevoel?

21-05-2010, 00:33


ach je nick zegt alles

21-05-2010, 00:35
totdat hij sterft en jij achterblijft

21-05-2010, 00:35
Dat gevoel vaak zat gehad en het is altijd weer goed gekomen, hamdoulilah!

21-05-2010, 00:36



Citaat door trading_places:
totdat hij sterft en jij achterblijft

Spoel je mond!

21-05-2010, 00:37

Citaat door VerwendMeisje:
Ik ga het niet meer goed maken klaar hij heeft het voorgoed verpest.

Wie kent dit gevoel?



lieve schat juist doordat jij het goed gaat maken verlaag jij jezelf niet en gaat je pa inzien dat hij verkeerd zat!

ten slotte is het je vader en dat zal hij voor altijd blijven.

denk goed na voordat het telaat is

21-05-2010, 00:39
30 zweepslagen had je gekregen als ik een rechter was

21-05-2010, 00:40
Het blijft je pa, dat kan je toch niet veranderen.

Als hij echt zo achterlijk is om zijn dochter van zich af te zetten, wees jij dan verstandig door er niet aan mee te doen. Misschien leert hij dan nog wat van je. Ik weet niet hoe oud je bent, maar wat ik wel weet is dat wij op deze leeftijd met al onze vrienden, kennisen etc. het idee hebben dat we wel zonder kunnen. Heb het idee dat dat op een latere leeftijd anders is, dat mensen geisoleerd raken en snakken naar gezelschap. Lijkt me verschrikkelijk als ik als ouwe man niet eens m'n kinderen meer op bezoek krijg. Dus ik zou het nu ook nooit doen tegenover mijn ouders, al is het maar omdat ik het niet wil laten gebeuren bij mijzelf.

21-05-2010, 00:40
Had ik maar een vader waar ik mee ruzie kon maken.

21-05-2010, 00:45

Citaat door erkeer:
Het blijft je pa, dat kan je toch niet veranderen.

Als hij echt zo achterlijk is om zijn dochter van zich af te zetten, wees jij dan verstandig door er niet aan mee te doen. Misschien leert hij dan nog wat van je. Ik weet niet hoe oud je bent, maar wat ik wel weet is dat wij op deze leeftijd met al onze vrienden, kennisen etc. het idee hebben dat we wel zonder kunnen. Heb het idee dat dat op een latere leeftijd anders is, dat mensen geisoleerd raken en snakken naar gezelschap. Lijkt me verschrikkelijk als ik als ouwe man niet eens m'n kinderen meer op bezoek krijg. Dus ik zou het nu ook nooit doen tegenover mijn ouders, al is het maar omdat ik het niet wil laten gebeuren bij mijzelf.


inderdaad! en onthoudt: zonder onze ouders zijn we nergens!

21-05-2010, 00:47

Citaat door Boekefif:
Jouw ot zegt genoeg, ruzie om eten


Citaat door de_jokerrr:
30 zweepslagen had je gekregen als ik een rechter was


Citaat door erkeer:
Het blijft je pa, dat kan je toch niet veranderen.

Als hij echt zo achterlijk is om zijn dochter van zich af te zetten, wees jij dan verstandig door er niet aan mee te doen. Misschien leert hij dan nog wat van je. Ik weet niet hoe oud je bent, maar wat ik wel weet is dat wij op deze leeftijd met al onze vrienden, kennisen etc. het idee hebben dat we wel zonder kunnen. Heb het idee dat dat op een latere leeftijd anders is, dat mensen geisoleerd raken en snakken naar gezelschap. Lijkt me verschrikkelijk als ik als ouwe man niet eens m'n kinderen meer op bezoek krijg. Dus ik zou het nu ook nooit doen tegenover mijn ouders, al is het maar omdat ik het niet wil laten gebeuren bij mijzelf.


Citaat door Spongebobina:
Had ik maar een vader waar ik mee ruzie kon maken.



Jullie mogen de mijne allemaal hebben! deel hem maar!

21-05-2010, 00:48
Jij bent Satan.

21-05-2010, 00:50



Citaat door Spongebobina:
Jij bent Satan.


21-05-2010, 00:50
Jij gaat zwaar spijt krijgen. Misbaksel!

21-05-2010, 00:52
Serieus. En je bent zo dun.

Pagina's : [1] 2 3 4