Bekijk volle/desktop versie : Waarom?



20-05-2010, 21:49
Ik leerde je kennen, maar moest nog aan mijn nieuwe situatie wennen, het ging me eerst allemaal iets te vlug, had immers al een verleden achter de rug. Je heelde mij gebroken hart en ik maakte eindelijk een nieuwe start. De momenten met jou waren altyd reuze fyn, ik begon weer mezelf te zyn. Uiteindelijk wist je mij verliefd te maken, en diep in myn hart te raken, ik leek wel totaal zijn betoverd, je had het diepste van mijn hart veroverd!
Het leek allemaal zo eerlijk en oprecht, maar al snel bleek alles onterecht. Hoe kon je zo gemeen zijn, waren die woorden dan alleen maar schyn?
Waarom geloofde ik toch in jou? En wat is het toch dat ik zoveel van je hou? Ik wil niet aan je denken, maar toch voel ik enigzins verdriet, Ik wil niet om jou huilen, je verdient myn tranen niet! Jouw vertrouwen was totaal verkeerd, maar ik heb er wel wat van geleerd. Al doet het mij zo'n zeer, nooit zie je mijn tranen meer. Jy hebt niet nodig wat ik je geven kan, jij leeft liever verder met je eigen Egoistisch plan!!!

20-05-2010, 21:51


geeft niet joh, er staat weer een andere Ali klaar om je hartje te "lijmen"

20-05-2010, 21:52
En toen was je hart dubbel gebroken. Nu ga je zeker weer een vriendje zoeken, die nog meer shit moet helen. :-)

20-05-2010, 21:54

Citaat door Gezeur:
En toen was je hart dubbel gebroken. Nu ga je zeker weer een vriendje zoeken, die nog meer shit moet helen. :-)


!

Ik had al die tijd al het gevoel dat er wat ontbrak op MJLR; jouw reacties.