Bekijk volle/desktop versie : Jezelf bedekken..



Pagina's : [1] 2

20-05-2010, 21:18
Oke, ik vond dat vroeger altijd nergens op slaan. Ik vroeg me altijd af.. Waarom zou ik zoiets moeten doen voor iemand anders? Alleen omdat hij misschien geil kan worden van mij..

Ik ben tegenstrijdig wat betreft het bedekken van je vormen en je haren.. Ene kant denk ik; waarom kunnen mensen zichzelf niet inhouden? Alsof het uitmaakt of je vormen te zien zijn of niet.. Iedereen weet wel wat er onder kleding zit.... Hoe ingepakter je bent, hoe nieuwsgieriger mensen worden en je sneller willen uitpakken..

Maar aan de ene kant denk ik.. Het kan op zich goed zijn om jezelf te bedekken, om je broeders niet te laten zondigen ofzo snapje.. Dus dat je een stukje van je "zelf" opoffert voor de rest van de gemeenschap.. Maar dan denk ik weer.. Iedereen is tegenwoordig egoistisch en hypocriet inclusief de "broeders".. Mensen zijn echt naar de klote, en dat meen ik uit het diepste van m'n hart. Dus wrm zou je dan in godsnaam iets doen voor de rest van de gemeenschap .. Oke, liefde en goedheid overwint uiteindelijk alles.. Maar we zijn nog niet op het einde.. Dus mijn conclusie is.. Het leven bestaat alleen uitopofferingen voor the greater good ..

20-05-2010, 21:24



Citaat door LickMyShoe:
Maar dat kan sneller zijn dan we denken, wanneer iedereen onbedekt loopt.




Kijk ik spreek vanuit het nu.. Op dit moment nu is het nog niet het einde.. Misschien strax wel.. Maar het gaat erom dat je veel opofferingen moet maken voor jezelf en de gehele gemeenschap..

20-05-2010, 21:26
Onzin. Misschien was het vandaag wel je laatste dag. Dan heb je nooit de kans gehad om het goed te doen..

20-05-2010, 21:28
vroeger je bent nog nat achter je oren

20-05-2010, 21:29



Citaat door Satisfashion:
Kijk ik spreek vanuit het nu.. Op dit moment nu is het nog niet het einde.. Misschien strax wel.. Maar het gaat erom dat je veel opofferingen moet maken voor jezelf en de gehele gemeenschap..



mischien val jij wel zo dood neer en dan heb jij geen later, maar dan is het over en moet jij je verantwoorden voor jou daden en niet voor die van een broeder

20-05-2010, 21:30

Ik vind het principe wel mooi en ik weet dat ik me beter op mijn gemak zal voelen als ik Hidjaab zou dragen. Ik voel me erg vies en niet op mijn gemak als jongens naar bepaalde delen van het lichaam kijken. Dat gevoel heb ik ook als het een aantrekkelijke jongeman is. Vooral als het een groep jongens is, afschuwelijk gewoon.


20-05-2010, 21:31

Citaat door zarazohr:
vroeger je bent nog nat achter je oren




En jij bent een slak op poten ..

20-05-2010, 21:32

Citaat door Benmaareenmens:

Ik vind het principe wel mooi en ik weet dat ik me beter op mijn gemak zal voelen als ik Hidjaab zou dragen. Ik voel me erg vies en niet op mijn gemak als jongens naar bepaalde delen van het lichaam kijken. Dat gevoel heb ik ook als het een aantrekkelijke jongeman is. Vooral als het een groep jongens is, afschuwelijk gewoon.





Het gehele leven dus in z'n totaliteit hoort anders te zijn .. Dit is echt een kutmensheid...

20-05-2010, 21:33
sahwa thkalsoet ennem tskaad

20-05-2010, 21:35

Citaat door LickMyShoe:
Bedoel je: ''Waarom wilt Allah dat we bedekt zijn?
Het leven zou veel beter zijn geweest als de heren niet steeds geil werden e.d, waarom heeft Allah ze zo gemaakt?''

?





Ik snap het nut niet van deze "test". Snap jij het?

20-05-2010, 21:36

Citaat door Satisfashion:
Het gehele leven dus in z'n totaliteit hoort anders te zijn .. Dit is echt een kutmensheid...




Ik zou het nooit niet voor een ander doen. Mannen hebben eigen verantwoordelijkheid. Ik zou het doen zodat ik me op mijn gemak voel. Als ik iets sexys aan doe doe ik het niet voor iemand anders, maar voor mezelf, dan doe ik het maar thuis, want niet alle mannen hoeven mijn lichaam te zien. Voorheen dacht ik niet zo, maar waardeer mijn lichaam meer Hmdl.


20-05-2010, 21:37

Citaat door Satisfashion:
En jij bent een slak op poten ..




slak op poten

20-05-2010, 21:46


een betere wereld begint bij jezelf toch ? dus dan doet het er niet toe wat de rest van de gemeenschap doet....

als iedereen zou zo denken met het idee van ja maar die andere dit dat... , dan gaat de wereld pas naar de xxxxx

20-05-2010, 21:46

Citaat door Benmaareenmens:


Ik zou het nooit niet voor een ander doen. Mannen hebben eigen verantwoordelijkheid. Ik zou het doen zodat ik me op mijn gemak voel. Als ik iets sexys aan doe doe ik het niet voor iemand anders, maar voor mezelf, dan doe ik het maar thuis, want niet alle mannen hoeven mijn lichaam te zien. Voorheen dacht ik niet zo, maar waardeer mijn lichaam meer Hmdl.




zelfrespect

20-05-2010, 21:52
Je doet het niet voor je broeder, maar voor Allah en voor jezelf.

Pagina's : [1] 2