Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen die ''dominante mannen'' aantrekkelijk vinden...



Pagina's : [1] 2

20-05-2010, 17:04
Met als reden:

Dat hij haar ze3ma in de hand kan houden..en duidelijk de grenzen kan aangeven..etc etc


Zijn allemaal vrouwen die niet volwassen genoeg zijn om hun eigen grenzen te bepalen en die niet weten wat wel en wat niet goed is!

Eens/niet eens?

En waarom?

20-05-2010, 17:07


Oneens. een man hoeft niet persee dominant te zijn maar ik wil wel een man naast me en geen mietje .

20-05-2010, 17:09

Citaat door qwerty23:
Oneens. een man hoeft niet persee dominant te zijn maar ik wil wel een man naast me en geen mietje .


Om even het andere uiterste te pakken:

Een hele lieve rustige zorgzame jongenman..

Is hij ineens minder omdat hij niet sterk of dominant is?

20-05-2010, 17:10
Niet mee eens omdat wanneer je dominant bent, dat het niet gelijk wilt aangeven dat je partner persé niet haar of zijn eigen grenzen kan bepalen of niet volwassen genoeg is.

Het dominant zijn is niet onlosmakkelijk verbonden met het volwassen zijn of worden.

20-05-2010, 17:12


Gedeeltelijk eens.

Ik persoonlijk vindt ik fijner als een man de broek aan heeft. Daar bedoel ik mee met bijvoorbeeld dingen regelen thuis.

Mannen hadden al eeuwen lang de broek thuis aan gehad, we zijn er gewend aan geraakt. Maar vrouwen zijn aan het emanciperen en er zijn veel dingen verandert. Vrouwen zijn nu gelijk aan mannen en ze moeten even veel dingen doen en hebben even veel te zeggen over allerlei dingen, wat erg fijn is. Maar ik zou het niet fijn vinden als ik de volledig de baas zou gaan spelen thuis en over hem. Andersom ook natuurlijk niet, we moeten gelijk zijn. Maar toch, vindt ik het fijn bij het gevoel dat hij de broek aan heeft, toch om het oude gevoel dat hij je beschermt etc.

Overigens, je kan niet ieder vrouw oordelen dat ze niet volwassen genoeg zijn omdat ze een bazig man hebben.

20-05-2010, 17:12
Een dominante man is gewoon aantrekkelijk.
en anders zou ik over hem heen lopen.
moeten we ook niet hebben.

20-05-2010, 17:15

Citaat door floes:
Een dominante man is gewoon aantrekkelijk.
en anders zou ik over hem heen lopen.
moeten we ook niet hebben.



Dan moet jij dus je eigen grenzen kennen mevrouwtje!!!!!

20-05-2010, 17:16

Citaat door Berkani076:
Om even het andere uiterste te pakken:

Een hele lieve rustige zorgzame jongenman..

Is hij ineens minder omdat hij niet sterk of dominant is?



Nee iemand die zorgzaam is en leif is niet per definitie slap ja. Met een man bedoel ik eentje die zich niet als een meid gedraagt of die je als vrouw heel snel kan kwetsen dat bedoel ik. Ik ken mijn grenzen dus het dominant van je mag dit en dat niet heb ik niet nodig.

20-05-2010, 17:16
mee eens. net zoals dat ik walg van dominante vrouwen. een vrouw moet gewoon een vrouw zijn en ik denk dat dat dat ook voor mannen geld.

20-05-2010, 17:17

Citaat door Hessel89:
mee eens. net zoals dat ik walg van dominante vrouwen. een vrouw moet gewoon een vrouw zijn en ik denk dat dat dat ook voor mannen geld.


Eindelijk nog iemand die dezelfde mening deelt


20-05-2010, 17:17

Citaat door Berkani076:
Dan moet jij dus je eigen grenzen kennen mevrouwtje!!!!!



Ik weet me grenzen.

dat weet je toch frietje.

20-05-2010, 17:19

Citaat door floes:
Ik weet me grenzen.

dat weet je toch frietje.


Haha..als jij je grenzen kende..
dan zou je niet zeggen dat je dan over hem heen zou lopen

En dan was je nu heel erg hard aan het leren

20-05-2010, 17:22


vrouwen moet je gewoon onder de duim houden einde verhaal

20-05-2010, 17:23

Citaat door abdellaoui1:
vrouwen moet je gewoon onder de duim houden einde verhaal


Als je een goede vrouw hebt gevonden (inshaAllah), dan is dat het laatste wat je hoeft te doen.

Omdat zij haar eigen grenzen kent zonder dat jij haar de les leest

20-05-2010, 17:24

Citaat door Berkani076:
Haha..als jij je grenzen kende..
dan zou je niet zeggen dat je dan over hem heen zou lopen

En dan was je nu heel erg hard aan het leren


Ik weet me grenzen, maar ik zal toch altijd proberen te kijken waar zijn grenzen zouden liggen.

ayemma je hebt gelijk frietje, ik ga zo zo.

wens me succes voor morgen.

Pagina's : [1] 2