Bekijk volle/desktop versie : Algerijnse bondscoach laat Bouazza verrassend thuis



20-05-2010, 15:29
De aanvaller van het Engelse Blackpool, dat momenteel nog strijdt voor promotie naar de Premier League, was een belangrijke pion tijdens de afgelopen Africa Cup. Hij is ook één van de weinige Algerijnse spitsen die trefzeker is bij zijn clubteam

lees verder

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2010-05-20/algerijnse-bondscoach-laat-topspits-verrassend-thuis

20-05-2010, 16:29


onzin! hij is geblesseerd en heeft net een operatie achter de rug!

20-05-2010, 16:31

Citaat door Tangerino:
onzin! hij is geblesseerd en heeft net een operatie achter de rug!



Stond vandaag in de pers
ik neem aan dat ze hun kranten willen vullen!

20-05-2010, 16:44

Citaat door brownie74:
Stond vandaag in de pers
ik neem aan dat ze hun kranten willen vullen!




Sorry ik neem mijn woorden terug! ik las op voetbalzone dat hij geblesseerd is en daarom vervangen werd.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/world_cup_2010/8692143.stm

20-05-2010, 18:12


ergste van al de trainer heeft er slaaploze nachten van


hoeveel aanvallers hebben ze wel niet

21-05-2010, 00:26

Citaat door Gevoeligeboy:
ergste van al de trainer heeft er slaaploze nachten van


hoeveel aanvallers hebben ze wel niet


De trainer heeft gekozen voor spelers die op dit moment fitter zijn, Bouazza zou zeker erbij zijn geweest als hij niet met deze blessure kampte sinds januari.

Hij is een rechter middenvelder/ vleugel spits en op die positie heeft algerije genoeg spelers ( Matmour, Ziani ), maar op links hebben we niemand behalve Belhadj en dus heeft hij plaats gemaakt voor fitte mesbah die op alle positie op links kan spelen, en die is verzeker van Serie A voetbal volgend jaar.

Algerije gaat met vier spitsen: Matmour, Ghezzal, Saifi, Djebbour
en neemt 5 aanvallende midden velders: Abdoun, Meghni, Kadir, Ziani en Boudebbouz.

dus aanvallende spelrs genoeg.

21-05-2010, 00:27

Citaat door Gevoeligeboy:
ergste van al de trainer heeft er slaaploze nachten van


hoeveel aanvallers hebben ze wel niet


De trainer heeft gekozen voor spelers die op dit moment fitter zijn, Bouazza zou zeker erbij zijn geweest als hij niet met deze blessure kampte sinds januari.

Hij is een rechter middenvelder/ vleugel spits en op die positie heeft algerije genoeg spelers ( Matmour, Ziani ), maar op links hebben we niemand behalve Belhadj en dus heeft hij plaats gemaakt voor een fitte mesbah die op alle positie op links kan spelen, en die is verzeker van Serie A voetbal volgend jaar.

Algerije gaat met vier spitsen: Matmour, Ghezzal, Saifi, Djebbour
en neemt 5 aanvallende midden velders: Abdoun, Meghni, Kadir, Ziani en Boudebbouz.

dus aanvallende spelrs genoeg.

21-05-2010, 01:07

Citaat door WuxiFlo:
De trainer heeft gekozen voor spelers die op dit moment fitter zijn, Bouazza zou zeker erbij zijn geweest als hij niet met deze blessure kampte sinds januari.

Hij is een rechter middenvelder/ vleugel spits en op die positie heeft algerije genoeg spelers ( Matmour, Ziani ), maar op links hebben we niemand behalve Belhadj en dus heeft hij plaats gemaakt voor een fitte mesbah die op alle positie op links kan spelen, en die is verzeker van Serie A voetbal volgend jaar.

Algerije gaat met vier spitsen: Matmour, Ghezzal, Saifi, Djebbour
en neemt 5 aanvallende midden velders: Abdoun, Meghni, Kadir, Ziani en Boudebbouz.

dus aanvallende spelrs genoeg.



ja maar hij is scoorde spits man je kan hem perfect gebruiken

yebda is ook niet fit

21-05-2010, 01:16

Citaat door Gevoeligeboy:
ja maar hij is scoorde spits man je kan hem perfect gebruiken

yebda is ook niet fit



Een fitte Bouazza is een goede speler, maar hij komt net een week of twee terug van lies blessure, en je weet hoe lastig en gevoelig die zijn, vooral voor een speler die het van snelheid moet hebben.

Plus Yebda speelt op een andere positie, verdedigend middenveld en yebda heeft al een paar wedstrijden achter de rug.