Bekijk volle/desktop versie : uiterlijk is maar de schil!!



31-07-2004, 21:43
Marokaanisch of geen marokaanisch: de vraag is , ben je wel moslim of niet???!!! en bovendien : zodra men je naam hoort, krijg je die stempel gelijk.

08-08-2004, 22:34



Citaat:
Origineel gepost door easyfarid
Marokaanisch of geen marokaanisch: de vraag is , ben je wel moslim of niet???!!! en bovendien : zodra men je naam hoort, krijg je die stempel gelijk.
ewa jah en wat wil jij gaan doen aan dat laatste gedeelte
we zijn in nl wn ze3ma vrij land kun je zeggen wat je wil....volgens mij kun je beter zwijgen dan dat je je mond opentrekt


maar jah trouwens aan et uiterlijk(schil) zie je ook of iemand een moslim is of niet

afz.soum

08-08-2004, 23:09
welke stempel:maf3:

08-08-2004, 23:29
Ik snapt er geen snars van

11-08-2004, 14:46


stempel maar ik schaam me er niet voor ik zie het als een eer dat mensen weten dat ik een moslima ben door mijn naam

12-08-2004, 19:49

Citaat:
Origineel gepost door easyfarid
Marokaanisch of geen marokaanisch: de vraag is , ben je wel moslim of niet???!!! en bovendien : zodra men je naam hoort, krijg je die stempel gelijk.
Als het goed is, moet uit jouw stukje tekst een discussie voortkomen (dat is tenminste de bedoeling). Alleen ik zie geen stelling en zonder stelling kan er ook geen discussie ontstaan.....

13-08-2004, 10:10
De vraag is dus eigenlijk: je ziet er Marokkaans uit en dat impliceert dat je moslim bent, en is dat terecht ?. Dat je voelt dat je een stempel op krijgt heeft meer te maken met je zelfbeeld en gevoel voor eigenwaarde.
Als je al van een stempel kunt spreken, zie het meer als een kroon.
Mensen stempelen altijd, je wordt altijd geclassificeerd, dat is nu eenmaal ingebakken in de hoofden van de mens en onderdeel van de schepping, de vraag is hoe ga je ermee om !!!!!!!

17-08-2004, 21:18

Citaat:
Origineel gepost door abdulblue
De vraag is dus eigenlijk: je ziet er Marokkaans uit en dat impliceert dat je moslim bent, en is dat terecht ?. Dat je voelt dat je een stempel op krijgt heeft meer te maken met je zelfbeeld en gevoel voor eigenwaarde.
Als je al van een stempel kunt spreken, zie het meer als een kroon.
Mensen stempelen altijd, je wordt altijd geclassificeerd, dat is nu eenmaal ingebakken in de hoofden van de mens en onderdeel van de schepping, de vraag is hoe ga je ermee om !!!!!!!
Sallam alleikum wa rahmatoelilahoe wa barakatoehoe, aghie fie lah bedankt voor je wijze woorden.

17-08-2004, 22:28
wat is de fa2?