Bekijk volle/desktop versie : Dubai.....dubai...dubai....................



Pagina's : [1] 2

20-05-2010, 13:59
Ik ga binnekort naar dubai en wil weten of er mensen zn die daar zn geweest. Wat kan je daar allemaal doen? En waar kan je daar lekker eten? Graag namen van plekken..

Alvast bedankt...

20-05-2010, 14:57


niemand die me kan helpen????????

20-05-2010, 15:08
waar heb je geboekt en hoeveel was je kwijt...ik wil ook gaan maar dan die week na de ramadan pas.

20-05-2010, 21:05
je heb er een super lekker restaurantje heet Hamidoe.. niet te geloven hoe lekker en hoe mooi dat tentje is....

21-05-2010, 09:33



Citaat door caramela:
je heb er een super lekker restaurantje heet Hamidoe.. niet te geloven hoe lekker en hoe mooi dat tentje is....



Je bent helemaal naar Dubai gegaan en dit is wat je ons kan vertellen...meer niet? Karig hoor...

21-05-2010, 11:06
wallahiela zied vertel meer!!! waar zit die mhmidoes of hamidoe

21-05-2010, 11:27
mn zus woont er .. ga in december voor het eerst insha allah.


wat ze mij vertelde is dat het daar super is ..

lekker fastfood tentjes .. alles is halal.. nooit meer denekn wat wel of niet mag hihihi

mohiem geniet ervan dames.

21-05-2010, 11:32

Citaat door spacitroen:
mn zus woont er .. ga in december voor het eerst insha allah.


wat ze mij vertelde is dat het daar super is ..

lekker fastfood tentjes .. alles is halal.. nooit meer denekn wat wel of niet mag hihihi

mohiem geniet ervan dames.



oke, maarje hebt geen namen van plekken ofzo?

21-05-2010, 11:33
als ik haar op msn spreek .. dasn vraag ik het aan haar .

xxxx

21-05-2010, 11:35
Je hebt daar in iedere winkelcentrum een grote plek waar je kan eten met allemaal eettentjes erom heen van allemaal verschillende keukens.
Wij hadden daar ook een keer gegeten een heel leuk restaurant op aanraden van een local. Maar weet de naam niet meer sorry.
Maar ik zou me er niet te veel zorgen om maken hoor, er is daar zat keus.

Over het algemeen vind ik de Marokkaanse keuken veel lekkerder en gevarieerder dan alle andere arabische keukens!

21-05-2010, 11:40
[QUOTE=3rousaTetouania;82934086]Je hebt daar in iedere winkelcentrum een grote plek waar je kan eten met allemaal eettentjes erom heen van allemaal verschillende keukens.
Wij hadden daar ook een keer gegeten een heel leuk restaurant op aanraden van een local. Maar weet de naam niet meer sorry.
Maar ik zou me er niet te veel zorgen om maken hoor, er is daar zat keus.

Over het algemeen vind ik de Marokkaanse keuken veel lekkerder en gevarieerder dan alle andere arabische keukens![/QUOk weet dat je daar zal keuze

Ik weet dat je daar zat keuzes heb, dat is t probleem nou dan weet je niet waar je moet eten

21-05-2010, 11:41

Citaat door spacitroen:
als ik haar op msn spreek .. dasn vraag ik het aan haar .

xxxx



Graag als je dat voor me wil doen, dankje wel

21-05-2010, 11:56



Citaat door jannat:


Ik weet dat je daar zat keuzes heb, dat is t probleem nou dan weet je niet waar je moet eten


Nou meid wat ik bedoelde is dat je je daar niet druk over hoeft te maken, je kan als je daar bent gewoon vragen naar eettentjes of restaurantjes. Dan wordt je vanzelf verwezen naar goede en lekkere restaurantjes

21-05-2010, 13:13
ik was eind april in dubai en het is echt fantastisch! Ik heb 2 boekjes (reisgids) gehuurd (bibliotheek) met veel informatie over alle leuke plekjes. Dit heeft ons erg geholpen! Er zit ook een plattegrond in, dus alles is makkelijk te vinden. ( we hadden een auto gehuurd) Boekjes zijn ook te koop.

Je kan inderdaad lekekr eten, lekekr winkelen, zee is prachtig en de (oude) stad is ook erg leuk. Daar heb je marktjes, waar je onder andere stof en souvenirs kan kopen.
als je vragen hebt stel ze gerust!

21-05-2010, 14:50

Citaat door 3rousaTetouania:
Nou meid wat ik bedoelde is dat je je daar niet druk over hoeft te maken, je kan als je daar bent gewoon vragen naar eettentjes of restaurantjes. Dan wordt je vanzelf verwezen naar goede en lekkere restaurantjes



oke dan dankje wel meid..

Pagina's : [1] 2