Bekijk volle/desktop versie : Perez twijfelt of die Mourinho wel moet aantrekken, Mourinho wil 8 spelers.



Pagina's : [1] 2

20-05-2010, 13:22
Florentino Pérez twijfelt eraan of hij er goed aan doet om José Mourinho als trainer aan te stellen. De coach van Internazionale heeft inmiddels als eis gesteld dat liefst acht spelers eveneens naar het Santiago Bernabéu gaan, anders geeft hij niet zijn ja-woord: Aleksandar Kolarov (Lazio), Maicon (Inter), Daniele De Rossi (AS Roma), David Silva (Valencia), Diego Milito (Inter), David Luiz (Benfica), Fabio Coentrao (Benfica) en Ángel Di Maria (Benfica). (AS)

De redactie van Voetbalzone is de minste niet en heeft uitgerekend wat Pérez uit zijn portemonnee moet halen om aan de eisen van Mourinho te voldoen: 252 miljoen euro. Dit bedrag is gebaseerd op de gemiddelde transferbedragen die in deze rubriek aan de desbetreffende spelers werden gekoppeld. De Rossi is met 49 miljoen de duurste, terwijl Coentrao met zijn transferwaarde van tien miljoen de 'makkelijkste' optie is. (Voetbalzone)

Voetbalzone.nl

20-05-2010, 13:24


Hij moet gewoon bij Inter blijven.
Moratti heeft genoeg geld.

20-05-2010, 13:29
Het voetbal is toch al verkracht door Real. Laat hem naar Madrid gaan en al die spelers meenemen, Barça wordt tóch kampioen

20-05-2010, 13:31
Mourinho is Barca killer.

20-05-2010, 13:33


Je kan beter voor Felipe gaan, dan Maicon.Als Silva komt, is Di Maria overbodig.De Rossi zou ik alleen laten komen als Diarra-Gago-Lass? vertrekken.Diego Milito is helemaal niet nodig bij Real, Kolarov het zelfde als Milito.

In: De Rossi, Luiz, Silva,Felipe, Martinez, Canales.

Out: Metzelder, Drenthe, Diarra, Lass?, Gago, Guti?, Raúl?

20-05-2010, 13:44
Barcejoden is nu aan het verkrachten

20-05-2010, 13:51
Mourinho wil geen 8 spelers. Hij wil er 9:




JOKE

20-05-2010, 13:51

Citaat door Yunus23:
Je kan beter voor Felipe gaan, dan Maicon.Als Silva komt, is Di Maria overbodig.De Rossi zou ik alleen laten komen als Diarra-Gago-Lass? vertrekken.Diego Milito is helemaal niet nodig bij Real, Kolarov het zelfde als Milito.

In: De Rossi, Luiz, Silva,Felipe, Martinez, Canales.

Out: Metzelder, Drenthe, Diarra, Lass?, Gago, Guti?, Raúl?

Raul gaat al weg, hij gaat naar Amerika.

20-05-2010, 13:54

Citaat door para_crimina:
Raul gaat al weg, hij gaat naar Amerika.



Ik hoop dat hij bij Real zn carriere afsluit zelfde als Guti, maar het is nog niet zeker dat Raúl naar Amerika gaat.

20-05-2010, 15:35

Citaat door Yunus23:
Je kan beter voor Felipe gaan, dan Maicon.Als Silva komt, is Di Maria overbodig.De Rossi zou ik alleen laten komen als Diarra-Gago-Lass? vertrekken.Diego Milito is helemaal niet nodig bij Real, Kolarov het zelfde als Milito.
In: De Rossi, Luiz, Silva,Felipe, Martinez, Canales.

Out: Metzelder, Drenthe, Diarra, Lass?, Gago, Guti?, Raúl?


Dit is nekschot waardig.

20-05-2010, 15:43

Citaat door Skietzo_V7:
Dit is nekschot waardig.


Diego Milito is niet nodig bij Real!

20-05-2010, 15:57
"Kolarov het zelfde als Miltio"

nekschot waardige uitspraak.

20-05-2010, 16:18



Citaat door Skietzo_V7:
"Kolarov het zelfde als Miltio"

nekschot waardige uitspraak.



Ja dat Kolarov ook niet nodig is bij Real.

20-05-2010, 16:19
Ik dacht je vergelijkt ze met elkaar

20-05-2010, 16:29

Citaat door Skietzo_V7:
Ik dacht je vergelijkt ze met elkaar


Nee, tuurlijk niet.Milito is een prachtige voetballer, maar Real heeft al Higuain en Benzema.Ik d88 al

Pagina's : [1] 2