Bekijk volle/desktop versie : mijn leven...gelukkig..ongelukkig



20-05-2010, 11:29
Ik wil hier graag verhaal met jullie delen over mijn leven this waargebeurd

hoofdpersonen
nisrine (18 jaar)
latifa (17 jaar vriendin van nisrine)
roumaisa (18 jaar vriendin van nisrine)
soufian (22 jaar vriend van nisrine)
nabil (21 jaar vriend van nisrine)
moun3im (22 jaar beste vriend van nisrine)

de rest van personen lezen jullie wel in verhaal


ik zal zometeen even een stukje plaatsen inscha-allah

20-05-2010, 12:03




(Nisrine)
Daar zit ik dan weer alleen op mijn kamer chaggie en al geïrriteerd schop ik alles aan de kant
Plof neer op mijn bed pff alweer een maand geleden dat me oma is overleden Allah ie rahma
Zij was mijn nummer 1 mijn 2e moeder zij was mijn alles zonder haar is mijn leven niks waard
Ik kon me geen leven zonder haar voorstellen maar helaas het is gebeurd een leven zonder mijn leven ik weet nog precies hoe dat ging,
Me oma Allah i rahma lag 2 weken in coma niemand wist wat er aan de hand was
Ik vroeg iedere dag aan me vader hoe het met haar gaat en als antwoord kreeg ik iedere dag te horen ja gaat beter dan gister maar dat was alleen maar om ons gerust te stellen
Het was vrijdag nog 3 dagen dan was het alweer 3ied me oma lag nog steeds in het ziekenhuis
Ik lag boven te slapen was zo moe van alles ik sliep weinig en op school ging het niet goed
Ik schrok wakker ik hoorde me broertje naar boven komen en was aan t huilen ik dacht dat hij er achter was gekomen dat me oma Allah ie rahma in zieken huis lag maar der was meer
Me neef zat beneden ik hoorde hem praten over me oma ging op trap zitten en luisterde naar wat hij allemaal te vertellen had.
Ineens hoor ik m zeggen ze word niet meer wakker ze kunnen haar niet redden ze heeft botkanker, tumor in haar hoofd en inwendige bloeding ik wist niet wat ik moest doen en begon te schreeuwen WOLLAH WOLLAAHHH DIT WAS T WOLLAHH IK GA GEEN 3IED VIEREN ALS JULLIE DAT WEL DOEN WOLLAHH KLAAR KLAAARRRR!!!!!
Ik wist t zeker dit was mijn dag maar zeker ook die van me oma Allah ie rahmoe
19.03 05-12-2008 overleed ze Allah ie rahma
Doet pijn de woonkamer stroomde vol met met mensen beneden alle mannen boven alle vrouwen iedereen aan de tranen k kon er niet meer tegen als ik de zussen van me oma zag ging k meer stuk
YA RAB wees goed voor haar mascha-allah hoe zij was dag van 3ied was aangebroken en feest kon je het niet echt noemen heb al 3 dagen niet geslapen ik zag er onverzorgd uit maar dat kon me gewoon ff niks schelen ik wil me oma terug en wel nu ik ging even snel douchen dee me pyama aan had geen zin in nieuwe kleding nergens voor nodig 3ied dag was anders dan normaal dit keer was er niemand om grappen te maken iedereen was sipjes .
Ik was alles ff zat en ging met me nichtje naar buiten even luchtje scheppen we praatte ng ff over alles wa me oma dee en zei huilend en lachen liepen we verder in de regen…..