Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Sweet Sunnah.



Pagina's : [1] 2

20-05-2010, 10:08
Hallo allemaal,

Ik was even op internet aan het zoeken voor een juiste shampoo.
Nu weten we allemaal dat er gezegd wordt dat zwarte zaadolie erg goed is voor je haar.
Alleen is dat een hele smeerboel omdat een aantal keer in de week in je haren te smeren. Toen kwam ik deze site tegen Sweetsunnah.nl die allemaal natuurlijke producten heeft. Ik raak nu in de verleiding om van alles en nog wat te gaan bestellen. Zoals bijv The Blackseed Shampoo & conditioner. Wie heeft ervaring met de producten van sweetsunnah?


Alaykoum Salaam.

20-05-2010, 10:11



Citaat:
'' Habba a sawda conditioner. ''


Citaat:
Beschrijving:
Wij zijn trots om onze Zwartzaad Haarconditioner voor te stellen. Een nieuwe combinatie van biologische crèmes, vitaminen, mineralen en geselecteerde kruiden helpen uw hoofdhuid te voeden en natuurlijke haargroei te bevorderen. De zuiverste vitaminen, aminozuren en kruiden zijn in deze unieke formule verwerkt. Zo is deze conditioner speciaal geformuleerd om droog of beschadigd haar gezond en handelbaar te maken. Deze formule bevat eiwitten en natuurlijke ingrediënten om beschadigd haar te herstellen. Zo wordt uw haar weer vlot, glanzend en stralend zacht.

Brengt nieuwe vitaliteit aan uw haar met onze voedende formule. Speciaal geformuleerd voor herstel van beschadigd haar en gespleten punten. Ook worden de haarwortels versterkt, haarverlies wordt verminderd en de haarstructuur wordt beter en sterker. Geschikt voor alle haar types en veilig voor de gevoelige huid

20-05-2010, 10:18
zijn die shampoos enzo goed?

20-05-2010, 10:23

Citaat door TIELIEFOEN:
zijn die shampoos enzo goed?

Ik ga het zo bestellen, vind het wel het proberen waard!

20-05-2010, 10:29


ik ging net op die website
vet leuke site, ik ga zker iets bestellen

20-05-2010, 10:38

Citaat door TIELIEFOEN:
ik ging net op die website
vet leuke site, ik ga zker iets bestellen

Design is erg leuk van de site en flesjes etc.
verleiding zit bij mij heel erg diep Ik begin met de shampoo&conditioner derest komt later.

20-05-2010, 11:41
is mijn vaste plek om daar te bestellen. ik heb tot nu toe de black sheed shampoo, advocado shampoo en haarwortel olie gebruikt!!
in een woord: amazing!! je krijgt zeker waar voor je geld. mijn haar glanst en is super super zacht. ik merkte het al bij de eerste keer gebruik ervan.

en de service is harstikke goed. als ik nu bestel heb ik het morgen al in huis een aanrader dus !!

20-05-2010, 11:58
Zitten hier geen silliconen in deze shampoo?
wat slecht is voor je haar?

20-05-2010, 11:59

Citaat door -Sssarah-:
is mijn vaste plek om daar te bestellen. ik heb tot nu toe de black sheed shampoo, advocado shampoo en haarwortel olie gebruikt!!
in een woord: amazing!! je krijgt zeker waar voor je geld. mijn haar glanst en is super super zacht. ik merkte het al bij de eerste keer gebruik ervan.

en de service is harstikke goed. als ik nu bestel heb ik het morgen al in huis een aanrader dus !!

Nu ga ik het al helemaal bestellen! Fijn, Bedankt voor je reactie!
Weet je misschien ook wat ik het beste kan nemen voor voller haar?


Citaat door rifia22:
Zitten hier geen silliconen in deze shampoo?
wat slecht is voor je haar?

Nee helemaal niks, allerlei soorten olieën zijn hierin verwerkt maar geen chemische troep.

20-05-2010, 12:03
maar het is niet bepaald goedkoop...
Maar laat me weten hoe het is?
als hij goed is neem ik ook!!

20-05-2010, 12:05

Citaat door Shkoendahafiek.:
Nu ga ik het al helemaal bestellen! Fijn, Bedankt voor je reactie!
Weet je misschien ook wat ik het beste kan nemen voor voller haar?


Nee helemaal niks, allerlei soorten olieën zijn hierin verwerkt maar geen chemische troep.


En worden door al die olieën je haar daar niet vettig van?
Ik krijg wel snel vet haar.

20-05-2010, 12:24
Dames, hoe heet die volledige site?

20-05-2010, 14:12



Citaat door rifia22:
En worden door al die olieën je haar daar niet vettig van?
Ik krijg wel snel vet haar.

Dan zou je een Shampoo moeten nemen die niet bestemd is voor droog/beschadigd haar!

www. sweetsunnah.nl gewoon lieverd!

20-05-2010, 14:14
ik ben ook nieuwsgierig ga denk ik straks ook wat dingetjes bestellen..

20-05-2010, 14:17
Haha, zit je hier?


Ga pas van het weekend mijn haar wassen, i know, duurt lang, maar wil mijn haar niet om de 2 dagen wassen...

Maar over SweetSunnah, de service is snel! Had het pakketje de volgende dag al binnen.

Pagina's : [1] 2