Bekijk volle/desktop versie : Met baby van 2 maanden naar Marokko of niet???(drinkt poedermelk)



19-05-2010, 23:27
Ben echt aan het twijfelen, mijn man wil naar marokko, ik ook eigenlijk maar ben toch bang dat het te warm zal zijn voor de baby die dan een 2 maand zal zijn , ik wil niet thuisblijven dus wat rondreizen in Marokko,
gaat dit met een baby?????? Of toch maar liever niet....

Baby zal dan enkel poedermelk drinken want had gehoord dat het gemakkelijk is als je borstvoeding geeft, dus niet..

graag jullie mening , ervaring

20-05-2010, 08:45


Waarom niet!! Als je het denkt dat je het aankunt zal ik het wel doen.
Mijn zus is vorig jaar ook naar marokko geweest met de auto. En dat terwijl ze 3 kinder had. 1 van 6 jaar, ander van 4 jaar, ander weer van 2 jaar en een baby van 2 á 3 maanden. En de de baby dronk ook gewoon poedermelk. De eerste paar uurtje vond ze wel moeilijk omdat de kinderen nog moesten wennen aan alles, maar daarna viel het reuze mee. De terug weg vond ze nog lekkerder.

Maar daarbij moet ik je wel zeggen dat haar man haar heeft geholpen met de oudere kinderen. Met het vermaken van de kids en DVD in de auto of keihard met K3 zingen etc.

Maar heb je maar een kind? zoja dan zou ik het zelf wel heel gemakkelijk vinden is toch anders dan als je 4 kinderen in de auto hebt zitten.

Succes meid.

20-05-2010, 09:00
Waarom zou het niet kunnen. Ik ga over 2 weken inschallah en dan is mijn dochter net 3 maanden.

20-05-2010, 09:17
Als je een goede airco in de auto hebt dan wel.. want neem aan dat je met de auto bedoeld, met vliegtuig is denk geen probleem

20-05-2010, 09:58


Met de baby naar Marokko is best te doen. Je moet wel een aantal dingen goed regelen en plannen. Neem ten eerste genoeg melk mee en extra speentjes, flesjes, als je iets kwijt raakt. Verder zou ik juist niet rondreizen met zo'n kleine baby. In de auto is het lekker koel maar zodra je uitstap krijg je een warmte golf dat kan een baby van die leeftijd nog niet aan. Ik zou je kleine zoveel mogelijk thuis laten, miss. willen je ouders of schoonouders 'n keer oppassen kan je tenminste genieten van jullie uitjes!

20-05-2010, 10:20
Zou kunnen maar meid kijk uit met de airco.
En zoals boven hier al is vermeld door een andere lid neem altijd extra mee.

20-05-2010, 18:31
climat control. ik weet niet waar je zit in marokko maar indien er zich een noodgeval voordoet met je kind altijd naar melilla of ceuta.

20-05-2010, 18:40
Wel moet je rekening houden je kan bijvoorbeeld niet met een 2 maanden oude baby hele dagen bakken op het strand, teveel zon is niet goed voor een baby. Maar als je het gewoon goed plant moet het kunnen.