Bekijk volle/desktop versie : Ze zegt: ....



Pagina's : [1] 2 3

19-05-2010, 00:50
[ Dat ze nooit een relatie heeft gehad. Ik geloofte haar wel tot dat zij zich versprak. Toen ik haar erop wees dat ze zijn naam zei ontkende ze.

Geloven jullie nog dat er vrouwen zijn die nooit een vriendje hebben gehad?]

19-05-2010, 00:52


Ik geloof het wel.
Niet iedereen is van god los,en niet iedereen vindt het prettig om een buitenechtelijke relatie aan te gaan.

Iedereen moet voor zichzelf weten en er over liegen is een beetje stom maar goed..ze bestaan wel.

19-05-2010, 00:52
Ik geloof het wel dat er van die meisjes zijn maar ik geloof nooit een meisje die het zegt.

19-05-2010, 00:55

Citaat door Momo_F:
Ik geloof het wel.
Niet iedereen is van god los,en niet iedereen vindt het prettig om een buitenechtelijke relatie aan te gaan.

Iedereen moet voor zichzelf weten en er over liegen is een beetje stom maar goed..ze bestaan wel.
Ik zit er wel mee dat ze nu al tegen me liegt..

19-05-2010, 00:56



Citaat door _mohammmeddddd:
Ik geloof het wel dat er van die meisjes zijn maar ik geloof nooit een meisje die het zegt.
Ik wel tot dat zij zich verspreekt

19-05-2010, 00:57
Marokkaanse meiden liegen altijd. De dag dat ik er tegenkom die eerlijk tegen me is trouw ik met haar. Al zegt ze: ik ben geen maagd meer.

19-05-2010, 00:58

Citaat door MusicFreako:
[ Dat ze nooit een relatie heeft gehad. Ik geloofte haar wel tot dat zij zich versprak. Toen ik haar erop wees dat ze zijn naam zei ontkende ze.

Geloven jullie nog dat er vrouwen zijn die nooit een vriendje hebben gehad?]

ja natuurlijk mijn zusjes bv hebben nooit een relatie gehad zolang ik nog leef is geen probleem

19-05-2010, 00:58

Citaat door MusicFreako:
Ik zit er wel mee dat ze nu al tegen me liegt..


Ok maar in dat geval is je vraag een beetje verkeerd. Als je voelt dat ze liegt, wat heeft dat met andere vrouwen te maken?
Confronteer haar en als het je niet bevalt, wegwezen.

Ik weet ook niet of ik nu mijn equality-speech moet gaan houden maar zou je er mee zitten als ze eerder een vriend heeft gehad en heb jij ooit een relatie gehad?
Mocht je Nee op een van de twee antwoorden, dan hoef ik namelijk niet in te gaan op hoe schijnheilig je bent.

19-05-2010, 00:59
Ze bestaan.

19-05-2010, 01:06

Citaat door mo1:
ja natuurlijk mijn zusjes bv hebben nooit een relatie gehad zolang ik nog leef is geen probleem


Dat weet jij niet. you never know,

19-05-2010, 01:09

Citaat door Momo_F:
Ok maar in dat geval is je vraag een beetje verkeerd. Als je voelt dat ze liegt, wat heeft dat met andere vrouwen te maken?
Confronteer haar en als het je niet bevalt, wegwezen.

Ik weet ook niet of ik nu mijn equality-speech moet gaan houden maar zou je er mee zitten als ze eerder een vriend heeft gehad en heb jij ooit een relatie gehad?
Mocht je Nee op een van de twee antwoorden, dan hoef ik namelijk niet in te gaan op hoe schijnheilig je bent.


Mijn vraag was eigenlijk meer om een discussie op te starten en verder wilde ik het geen melden wat ik zojuist heb gezegd. Ik heb een relatie gahad en ik heb geen problemen met meiden die een relatie hebben gehad maar wel met meiden die daar over liegen. Snap je?

19-05-2010, 01:10
3la hoofdpijn topic ga slapen ga. het is nooit goed met jullie of ze nou liegt of niet beter zwijgen jullie

19-05-2010, 01:10


Ze bestaan zeker, maar als dat meisje geen relaties heeft gehad omdat ze er niet voor open staat. Hoe groot is de kans dat ze er wel één met jou zal nemen? Wat maakt jou anders dan alle andere jongens.
Ze bestaan wel, maar ik zou 't natuurlijk niet altijd geloven.

19-05-2010, 01:11

Citaat door VirtualNerd:
Ze bestaan.

Maar ze zijn heel schaarse?

19-05-2010, 01:12

Citaat door MusicFreako:
Mijn vraag was eigenlijk meer om een discussie op te starten en verder wilde ik het geen melden wat ik zojuist heb gezegd. Ik heb een relatie gahad en ik heb geen problemen met meiden die een relatie hebben gehad maar wel met meiden die daar over liegen. Snap je?


Liegen is fout, maakt nie uit waar het over gaat.
Maar zoals ik al zei, als je er mee zit dan moet je haar gewoon laten varen.
Ik snap je punt wel hoor, daar sloeg mijn eerste reactie ook op dus..

maar goed, I'm off to bed.

Pagina's : [1] 2 3