Bekijk volle/desktop versie : Alweer een mijlpaal



Pagina's : [1] 2

18-05-2010, 22:48
[Ik zou jullie op de hoogte houden: Eindelijk heb ik een voorlopige site online kunnen zetten!!]


http://www.pure-massages.nl

Graag jullie reacties en commentaar! missen jullie wat in de inhoud? Of hebben jullie nog leuke suggesties?

Alvast bedankt lieve dames van M.nl

En o ja: in Mei dus 10%% korting op de eerste behandeling!

Liefs, weldaad

19-05-2010, 19:07


Ziet er goed uit hoor, beter dan de gemiddelde massagesite. Heel veel succes en jammer dat je te ver zit: anders had ik morgen op je bank gelegen!!

liefs!

19-05-2010, 19:16
Thanks dame: je vond het dus wel compleet en overzichtelijjk. het is de voorlopige site, maar degene die het voor mij zou maken is tijdelijk niet beschikbaar en wilde wel al online zijn!

heeft verder niemand een reactie?

19-05-2010, 19:23
superrrrrr leuk!!!
ik ben dol op massage's
ziet er goed uit meid.
basa7a

19-05-2010, 19:27


Bedankt nolove: maar je had dus niks aan te merken?

Zou het dan betekenen dat het echt goed is? M.nl is meestal dol op kritiek leveren als het even kan...haha

Dus zegt het voort http://www.pure-massages.nl is online! Ik start binnenkort met een welzijnsblog: nuttige tips en artikelen voor iedereen op gebied van welzijn!

19-05-2010, 19:30
Ziet er goed uit!
Alleen de kleuren vind ik ik iets minder, er moet natuurlijk niet te veel kleur zijn, het moet rust uitstralen, kon je niet een andere kleur gebruiken voor de tekst?
Heb je al klanten?

19-05-2010, 19:35
in welke kleur zie jij de tekst dan? Ik heb gewoon zwart gebruikt! Alleen op de voorpagina de actie 10% korting is in het blauw...om wat op te vallen.

Ik heb hmdl al klanten gehad, maar ben druk bezig met het bekend maken van de praktijk. Maar voor een eerste maand open, valt het me niet tegen! Daarnaast heb ik nog een aantal klanten thuis massage, dus beetje voor beetje komen we ergens!

Wat vind je van het idee van een welzijnsblog?

19-05-2010, 19:51
Thanks swirl! Het is bijna ongelofelijk: niemand een op- of aanmerking!

Ok dan zal ik het even anders formuleren:

wat voor gevoel krijg je bij de site? Wil je verder lezen, klikken enz?

19-05-2010, 20:27
49 keer bekeken, maar geen reacties?! Kom op dames, zo oninteressant is het toch niet?

19-05-2010, 20:30

Citaat door weldaad:
in welke kleur zie jij de tekst dan? Ik heb gewoon zwart gebruikt! Alleen op de voorpagina de actie 10% korting is in het blauw...om wat op te vallen.

Ik heb hmdl al klanten gehad, maar ben druk bezig met het bekend maken van de praktijk. Maar voor een eerste maand open, valt het me niet tegen! Daarnaast heb ik nog een aantal klanten thuis massage, dus beetje voor beetje komen we ergens!

Wat vind je van het idee van een welzijnsblog?


Misschien de kleurencombinatie: zand, bruin, creme... een beetje natuurlijke kleuren, het geeft een rustgevoel.

Wat moet een welzijnblog precies voorstellen?

19-05-2010, 20:50
O ow ok je bedoelt dat ik die kleurstelling had moeten gebruiken?! Daar ben ik het helemaal mee eens en in mijn 'echte' site heb ik dat ook: alleen moet deze nog helemaal afgemaakt worden!! Degene die ik daarvoor heb, is nu met vakantie en ik zal 2 weekjes moeten wachten

Een welzijnsblog zal een informatief hoekje op de site worden met allemaal tips en tricks om je welzijn en kwaliteit van leven te verhogen! Dus artikelen, opinies, tips, productinformatie.....

19-05-2010, 20:59
Heel mooi meid.
hele overzichtelijke site.
Heel veel succes!!

19-05-2010, 21:10


Dank je Soelfa: en inhoudelijk? Vonden jullie de tekst niet te lang of juist te kort...

19-05-2010, 22:10
mooie site meid! Ook jammer voor mij dat je zo ver weg zit. InshAllah zul je veel succes hebben!

19-05-2010, 22:15
Incha'Allah forgetthepast! Ik heb er veel zin in en doe het met veel plezier. Ik ben ook mama van 2 kids, dus het is ideaal om voor mezelf zo mijn afspraken in te kunnen plannen...

Pagina's : [1] 2