Bekijk volle/desktop versie : Hoeveel broers/zussen/zusjes/broertjes heb je?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

18-05-2010, 20:58
Ik heb zelf 4 zussen van 1 broer. Zussen van 35, 33, bijna 32, bijna 30. En een broer van bijna 26. En dan kom ik.
Drie zussen zijn getrouwd.

Verder 7 kleinkinderen van: 12, 5, bijna 5, bijna 3, 3, weer bijna 3 en de aller jongste is 2 weken.

En 3 zwagers.. en mijn moederlief natuurlijk.

18-05-2010, 21:22


5 zussen
3 broers

24kleinkinderen heeft mijn moeder...

2 nog op komst...

18-05-2010, 21:26
TbarkAllah!

18-05-2010, 21:44
één broer van 28.

18-05-2010, 21:44


Mijn ouders hebben acht kinderen.


4 meiden
4 jongens

De oudste is 36 en de jongste is 17. Oudste drie zijn getrouwd, verder woont er 1 op zichzelf en zijn we nog met zijn 4tjes thuis.

Heb 2 zwagers en 1 schoonzus.

Verder hebben mijn ouders nog 6 kleinkinderen.
Leeftijden: De oudste wordt overmorgen 9 jaar en de jongste is pasgeboren. (Ruim een maandje nu).

18-05-2010, 21:53
Ik zit alleen met mannen thuis, 3 broertjes . 23, 19 en de jongste is 13

En heb ook een hele lieve zusje gehad, maar ze is op een jonge leeftijd overleden Allah ie rahma, als ze nu nog geleefd zou hebben dan zou ze 17 zijn.

18-05-2010, 21:54
Worden jullie allemaal uitgenodigd door familieleden, ik merk bv omdat wij uit een groot gezin komen, dat niet iedereen uitgenodigd wordt..
Bij feesten die thuis gehouden worden..Meestal wordt alleen mijn moeder en oudste zus en oudste schoonzus uitgenodigd.. De rest wordt niet uitgenodigd, omdat we volgens mij met ze velen zijn...

18-05-2010, 21:56

Citaat door al-9owwah:
Ik zit alleen met mannen thuis, 3 broertjes . 23, 19 en de jongste is 13

En heb ook een hele lieve zusje gehad, maar ze is op een jonge leeftijd overleden Allah ie rahma, als ze nu nog geleefd zou hebben dan zou ze 17 zijn.

Allah ie rahma. Hoe oud was ze toen ze overleed? Mijn ouders hadden ook een dochtertje die al op hele jonge leeftijd overleed. Nu zou ze iets van 38 of 39 zijn geweest, was hun eerste kind.

18-05-2010, 21:57

Citaat door san_rayane:
Worden jullie allemaal uitgenodigd door familieleden, ik merk bv omdat wij uit een groot gezin komen, dat niet iedereen uitgenodigd wordt..
Bij feesten die thuis gehouden worden..Meestal wordt alleen mijn moeder en oudste zus en oudste schoonzus uitgenodigd.. De rest wordt niet uitgenodigd, omdat we volgens mij met ze velen zijn...


Bij ons word iedereen uitgenodigd, iedereen krijgt netjes een kaartje of een belletje. Het is raar om de ene familielid wel uit te nodigen en de ander weer niet. Ik vind als je één iemand uitnodigt ,dat je dan de hele gangbang moet uitnodigen. En niet een wel en een niet.

18-05-2010, 21:58

Citaat door san_rayane:
Worden jullie allemaal uitgenodigd door familieleden, ik merk bv omdat wij uit een groot gezin komen, dat niet iedereen uitgenodigd wordt..
Bij feesten die thuis gehouden worden..Meestal wordt alleen mijn moeder en oudste zus en oudste schoonzus uitgenodigd.. De rest wordt niet uitgenodigd, omdat we volgens mij met ze velen zijn...

Bij ons wordt wel iedereen uitgenodigd. Alleen heeft de helft altijd nooit zin om te gaan,dus uiteindelijk zijn er maar een paar die gaan.

18-05-2010, 22:01

Citaat door Baby22:
Bij ons wordt wel iedereen uitgenodigd. Alleen heeft de helft altijd nooit zin om te gaan,dus uiteindelijk zijn er maar een paar die gaan.



Dat is wel netjes, dat ze jullie allemaal uitnodigen...

Bij ons is het puur de feesten die thuis gehouden worden, voor de feesten die in een zaal gehouden worden, daar worden wij wel uitgenodigd..
Mijn moeder zit het soms wel dwars...

18-05-2010, 22:15
teveel om op te noemen

18-05-2010, 22:17



Citaat door san_rayane:
Dat is wel netjes, dat ze jullie allemaal uitnodigen...

Bij ons is het puur de feesten die thuis gehouden worden, voor de feesten die in een zaal gehouden worden, daar worden wij wel uitgenodigd..
Mijn moeder zit het soms wel dwars...



Dus jou zus nodigt zus X en zus O uit maar jij en bijvoorbeeld je andere zusje worden niet uitgenodigd?

18-05-2010, 22:19

Citaat door anoo:
Dus jou zus nodigt zus X en zus O uit maar jij en bijvoorbeeld je andere zusje worden niet uitgenodigd?


Ik heb het niet over mijn zussen, maar over mijn tante's en andere fam.leden... WIj onderling broers en zussen, nodigen mekaar vaak uit, en in afwezigheid van allen....

18-05-2010, 22:20
Ik heb 3 broertjes: 23, 16 en 11

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6