Bekijk volle/desktop versie : Foliumzuur



18-05-2010, 17:46
Hebben jullie dat geslikt voor je zwanger wilde worden?

18-05-2010, 17:48


4 wkn voor ik zwanger werd heb ik het geslikt en moet je slikken tot je 10de week en daarna hoeft het niet meer...

18-05-2010, 17:50
Dat weet ik ja wel, heb het net bij de apotheek gehaald, maar is het noodzakelijk en al. Weet ook wel dat het geen kwaad kan, maar ben even benieuwd.

18-05-2010, 18:00
heb het ook geslikt een maandje voor ik zwanger werd, er zitten heel veel vitamine in de foliumzuur die elke mens nodig heeft..dus ja het is eigenlijk wel van belang..ik heb nog foliumzuur geslikt tot eind van de zwangerschap maar deze waren ook speciaal voor baby en mama en zijn groter als de normale foliumzuur pilletjes..

18-05-2010, 18:11



Citaat door Benisaidgirl:
heb het ook geslikt een maandje voor ik zwanger werd, er zitten heel veel vitamine in de foliumzuur die elke mens nodig heeft..dus ja het is eigenlijk wel van belang..ik heb nog foliumzuur geslikt tot eind van de zwangerschap maar deze waren ook speciaal voor baby en mama en zijn groter als de normale foliumzuur pilletjes..

klopt die heb ik ook..maar met die ga ik de 10de beginnen insahalllah dan zijn deze huidige tabletjes op