Bekijk volle/desktop versie : Ik voel me zo down de laatste tijd



17-05-2010, 21:12
Ik hoop dat deze fase gauw voorbij gaat, want dit gaat de verkeerde kant uit!

Ik voel me zo leeg, eenzaam en rot van binnen, maar aan de andere kant denk ik "Alhamdolilaah"

Ik weet gewoon niet hoe ik hier vanaf kom!

17-05-2010, 22:44


Denk aan de halve wereld die zonder eten, medicijnen en water zit. Of die gedwongen in de prostitutie werken. En dat jij alhamdoulilah een dak boven je hoofd hebt. Misschien helpt dat om er een beetje bovenop te komen? Bij mij wel altijd. Dan denk tsss wat zit ik hier zielig te zitten zijn, andere mensen hebben het veeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijker.

Kom op meid.

18-05-2010, 15:20
waarom krijg je die gevoel.

Wie/ wat heeft die gevoel doen opwekken?

18-05-2010, 17:26
geloof me meid die slechte dagen of momenten heeft iedereen weleens
waar het allemaal om draait is dat we op het eind alhamdoelilah kunnen zeggen
want stel dat we allemaal supergelukkig en gezond waren,waarom moeten we dan nog alhamdoelilah zeggen?

waarom zouden we ons geloof dan nog nodig hebben?
we hebben toch al alles en het leven lijkt perfect
maar dat is het niet.

ik weet niet of je hiermee verder kan maar alsnog wens ik je veel vreugde en geluk toe.

probeer te achterhalen hoe en vanwaar dat gevoel komt en incha allah volgt de oplossing vanzelf.

18-05-2010, 20:59


Als je klachten langer dan twee weken opeen volgend aanhouden raadpleeg aub je huisarts.

Gr.

18-05-2010, 23:46
Verricht je het gebed?

Probeer verder wat afleiding te zoeken in je huidige situatie (weet je context niet) en hopelijk kun je achterhalen waarom je je rot voelt.

Wees blij met je leven en zoals een lid hierboven al zei: er zijn echt onwijs veel mensen die het slechter getroffen hebben (maar daar heb jij nu geen boodschap aan; dat snap ik meis) en probeer te kijken naar waar het aan zou kunnen liggen. Inchallah voel je je gauw wat beter. Xje.

19-05-2010, 00:16
Ken je gevoel hellemaal.. Zit er volgens mij veelste lang in.

Ik me gewoon nutteloos, leeg, eenzaam, ik ben altijd moe waarom? omdat ik gewoon deprie ben.

oef..

19-05-2010, 12:47
Ik weet dat ik ook dankbaar moet zijn. Ik heb alles wat mijn hartje begeert qua materialisme.. dak boven me hoofd etc..

Wat ik echt wil hebben.... ghir Allah swt li 3alam biya

Sinds mijn vader te kampen heeft met gezondheidsklachten zie ik het allemaal niet meer zitten

Shokran voor jullie reacties dames, en vergeet mijn papa aub niet in jullie dou3a's

X

19-05-2010, 18:58

Citaat door Saatcho:
Ik weet dat ik ook dankbaar moet zijn. Ik heb alles wat mijn hartje begeert qua materialisme.. dak boven me hoofd etc..

Wat ik echt wil hebben.... ghir Allah swt li 3alam biya

Sinds mijn vader te kampen heeft met gezondheidsklachten zie ik het allemaal niet meer zitten

Shokran voor jullie reacties dames, en vergeet mijn papa aub niet in jullie dou3a's

X



Salaam alaikom,


Kan het soms zijn, dat je je vader nog niet eerder zo ziekelijk en zwakjes hebt gezien? En geeft dit je een gevoel van onmacht en hulpeloosheid?

Alles gebeurt met een reden he... wees sterk, voor jezelf én voor hem... help hem en je mamma waar je kunt en laat zien dat hij zich geen zorgen om jou hoeft te maken...

Geniet van de tijd die je met je vader en sowieso je naasten hebt... alles is mektab... en niemand weet hoelang hij/zij heeft...

Heel veel sterkte en sbar gewenst...

Moge Zijn Engelen over je vader waken insha'Allah... en hem snel beter maken...


XXXX Alexei



19-05-2010, 19:49

Citaat door Harlem69:
Salaam alaikom,


Kan het soms zijn, dat je je vader nog niet eerder zo ziekelijk en zwakjes hebt gezien? En geeft dit je een gevoel van onmacht en hulpeloosheid?

Alles gebeurt met een reden he... wees sterk, voor jezelf én voor hem... help hem en je mamma waar je kunt en laat zien dat hij zich geen zorgen om jou hoeft te maken...

Geniet van de tijd die je met je vader en sowieso je naasten hebt... alles is mektab... en niemand weet hoelang hij/zij heeft...

Heel veel sterkte en sbar gewenst...

Moge Zijn Engelen over je vader waken insha'Allah... en hem snel beter maken...


XXXX Alexei





Ameeen li zjami3 l moslimeen..

Shokran voor je lieve reactie!!

19-05-2010, 20:01

Citaat door Saatcho:
Ameeen li zjami3 l moslimeen..

Shokran voor je lieve reactie!!



Graag gedaan...

Hou je haaks he...


XXXX Alexei



19-05-2010, 20:02

Citaat door Harlem69:
Graag gedaan...

Hou je haaks he...


XXXX Alexei





Insha'Allah!! Shokran

19-05-2010, 20:14



Citaat door noor_b:
Als je klachten langer dan twee weken opeen volgend aanhouden raadpleeg aub je huisarts.

Gr.




ja zo kan het ook
kort en bondig.

19-05-2010, 20:40

Citaat door Pist_Aches:
ja zo kan het ook
kort en bondig.


????

19-05-2010, 20:58
succes, het zit vaak tussen je oren of er is echt iets.
Ik raad je therapie aan.