Bekijk volle/desktop versie : Chamakh is in Londen



17-05-2010, 21:05
Marouane Chamakh is momenteel in Londen om een transfer naar Arsenal te bespreken. Dat weet Sky Sports te melden.

De 26-jarige aanvaller heeft een aflopend contract bij Girondins Bordeaux. Al maanden wordt Chamakh gelinkt aan Arsenal en nu lijkt een transfer ook echt aanstaande. De Marokkaanse international maakte zowel in de Champions League als in de Franse Ligue 1 indruk. Hij scoorde zeventien keer.

Jean-Louis Triaud, president van de Franse club, vertelde eerder al er alles aan te doen om Chamakh bij Bordeaux te houden. "We hebben hem verschillende aanbiedingen gedaan. Ons eerste voorstel was al op 1 januari 2009", zei hij tegen Sky Sports.

"Hij zei dat hij nog nooit heeft gesproken met Arsene Wenger. Maar ik vind het raar dat hij dan in verband wordt gebracht met Arsenal zonder dat hij heeft gesproken. In mijn tijd hier heb ik twee moeilijke transfers meegemaakt: Sylvain Wiltord en Chamakh. Beiden zijn gerelateerd aan Arsenal."

17-05-2010, 21:12


Masch Allah!

17-05-2010, 21:17
Marouane Chamakh en Arsenal verwachten snel de laatste plooien voor een transfer glad te strijken. De Londense club en de aanvaller zijn bezig met de afrondende gesprekken, weet Sky Sports.

Chamakh en Arsenal waren het eerder al eens over de hoofdlijnen van hun contract, maar de puntjes moesten nog op de i gezet worden. Beide partijen hopen de transfer de komende dagen af te ronden. De 26-jarige spits komt gratis naar Arsenal, dat hem overneemt van Girondins Bordeaux. Daar loopt zijn contract af.

Overigens is Bordeaux niet blij met de handelswijze van Arsenal. "In mijn tijd in het voetbal heb ik twee merkwaardige transfers meegemaakt. Vroeger met Sylvain Wiltord en nu met Marouane Chamakh. Beide keren ging de speler naar Arsenal", aldus voorzitter Jean-Louis Triaud. "Ik ben er niet blij mee. Ik reken het Chamakh niet persoonlijk aan, maar ik denk dat hij slecht begeleid is."

"Hij had bij ons kunnen bijtekenen en een beter salaris kunnen krijgen, maar dat wees hij af. Hij zei erbij dat hij nog nog niet met Arsène Wenger had gesproken, maar dat zou merkwaardig zijn. Hoe kunnen ze nu dan wel een akkoord hebben?", vraagt Triaud zich hardop af. "Ik wijs deze manier van handelen af."

17-05-2010, 21:20
hoop voor hem dat hij gaat schitteren bij arsenal. Samen met arshavin en en van persie in de aanval.

19-05-2010, 01:22


chamakh gaat het maken in engeland bij arsenal inchallah hij is een zelfde type speler als die taarabt