Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Hoe en met wat reinig jij je gezicht?



Pagina's : [1] 2

17-05-2010, 15:09
Ongelovelijk! mijn huid is opeens erg vettig geworden en er komen allemaal kleine puistjes op mn gezicht tevoorschijn en mn kin zit onder! Zo vies en het ziet er zo vies uit! elke keer als ik ze uitknijp zie ik ze de volgende ochtend weer back waar ze waren..

17-05-2010, 15:14


meid, uitknijpen is zo slecht voor je! Ik las het toevallig pas in zo'n tijdschrift! Het beste is water gebruiken! teminste bij mij wel want ik heb een gevoelige huid! al die reiniginsproducten kan ik niet doen ik doe wel scrub en gelmasker van de tuinen (witte tube met groene dop) 3x in de week!

succes !

17-05-2010, 15:15
water reinigt mijn huid niet meid.. ik gebruik foundation

17-05-2010, 15:17
Garnier Skin Naturals Pure Active Scrub
is voor de gevoelige huid,,voor puisten en littekens
ik gebruik het zelf ook verry nice

17-05-2010, 15:17


koop die watteschijfjes van demake up met zie vierkantjes en doe er smeert je gezicht in met reinigingsmelk dat haalt al die make weg

17-05-2010, 15:18
Geen producten gebruiken voor je gezicht. 2 x per dag wassen met lauw water en een crémetje smeren die bij je past. Verder geen make-up op doen (poeder/foundation), hier gaan je porien van verstoppen wat ontstekingen (puistjes) op je gezicht kan veroorzaken!

17-05-2010, 15:18
Dove milde scrub, die vind ik erg fijn! Het reinigt erg goed en je kunt het gewoon 2x per dag gebruiken.

17-05-2010, 15:19

Citaat door Superficiall:
Geen producten gebruiken voor je gezicht. 2 x per dag wassen met lauw water en een crémetje smeren die bij je past. Verder geen make-up op doen (poeder/foundation), hier gaan je porien van verstoppen wat ontstekingen (puistjes) op je gezicht kan veroorzaken!

believe me meid. ik kan echt niet zonder foundation naar buiten

17-05-2010, 15:22

Citaat door Lella_Fatima:
believe me meid. ik kan echt niet zonder foundation naar buiten



Dat zit allemaal in je hoofd. Laat je porien lekker luchten, die troep is nergens goed voor. Beetje rouge hier en daar is voldoende, zodat je er niet te bleek uitziet! In het beginnen zal je er vast nog aan moeten wennen, maar je huid gaat er zoveel beter uitzien!

17-05-2010, 15:43

Citaat door Superficiall:
Dat zit allemaal in je hoofd. Laat je porien lekker luchten, die troep is nergens goed voor. Beetje rouge hier en daar is voldoende, zodat je er niet te bleek uitziet! In het beginnen zal je er vast nog aan moeten wennen, maar je huid gaat er zoveel beter uitzien!

Hier heb je wel gelijk in meid. Ik ben hier ook mee bezig. Ipv elke dag foundation, doe ik het maar 1 keer in de week of 1 keer in de twee weken. Mijn huid is wel wat beter geworden alhamdulilah

17-05-2010, 15:54
Dr. Eckstein scrub,reinigingsmelk en lotion.

17-05-2010, 16:18
eyeremover, dan doe ik reiningsmilk/ lotion en dan een maskertje vervolgens een dagcreme. Heerlijk is et!!

Elke zondag doe ik het terwijl ik niet zovaak make-up draag..

17-05-2010, 16:57


koop milkcremé het reinigt je huid goed en maakt je huid zacht.
En je moet je gezicht met KOUD water wassen en goed scrubben.

17-05-2010, 17:04

Citaat door zachte_fluffy:
koop milkcremé het reinigt je huid goed en maakt je huid zacht.
En je moet je gezicht met KOUD water wassen en goed scrubben.


om je poren te openen moet je warm water gebruiken, (stoombad s ook goed)
maar het droogt je huid wel een beetje ut, dus nadat je gereinigd hebt, moet je wel koud water gebruken. het is ook verfrissend.


verder raad ik foundation af.
als je te vaak doet, gaan mensen denken dat je ziek bent zonder foundation (ook bij oogpotlood het geval) plus DAT verstopt je huid.

neem een rustperiode voor je huid. dan pas zie je verschil.


ps; citroen honingmasker (zelfgemaakt) vind ik heel goed

citroen licht littekens op en honing hydrateert

17-05-2010, 17:12

Citaat door galtiamina:
om je poren te openen moet je warm water gebruiken, (stoombad s ook goed)
maar het droogt je huid wel een beetje ut, dus nadat je gereinigd hebt, moet je wel koud water gebruken. het is ook verfrissend.


verder raad ik foundation af.
als je te vaak doet, gaan mensen denken dat je ziek bent zonder foundation (ook bij oogpotlood het geval) plus DAT verstopt je huid.

neem een rustperiode voor je huid. dan pas zie je verschil.


ps; citroen honingmasker (zelfgemaakt) vind ik heel goed

citroen licht littekens op en honing hydrateert

hoe maak je zoiets?

Pagina's : [1] 2