Bekijk volle/desktop versie : Als een marokkaans meisje met een turk/antilliaan gaat trouwen...



Pagina's : [1] 2

17-05-2010, 12:25
noemen ze hem een turkse of antilliaanse broeder


maar wij marokkaanse mannen noemen ze geen broeders

is dit hypocriet


of wil ze zeggen dat ze ze3ma bekeerd is nadat een marokkaan haar heeft gebruikt

17-05-2010, 12:30


het zijn ook geen broeders die lihouds!

17-05-2010, 12:35
ik dus ook !

17-05-2010, 12:37
jij bent een arifi dus mijn broeder

Maar lihouds daar bedoel ik vooral die antilianen mee!s

17-05-2010, 12:44


Wat is dit voor domme vraag.
Als 't een moslim is is het je broeder ja.. of reken jij jezelf niet tot de ummah?

17-05-2010, 12:50
velen mensen "bekeren" zich tot de islam (met name anti's, suri's en wat hollanders) om zo "gedoogd" met een marokkaanse te kunnen gaan, dan kan een marokkaanse altijd nog zeggen: Ja maar hij is wel moslim, niet door mij want dat was hij al voordat ik hem leerde kennen yeah right.
Ze worden dan alleen moslim in naam, niet dat ze alles volgens de regels doen verder.

17-05-2010, 12:53

Citaat door MR_gezelligheid:
velen mensen "bekeren" zich tot de islam (met name anti's, suri's en wat hollanders) om zo "gedoogd" met een marokkaanse te kunnen gaan, dan kan een marokkaanse altijd nog zeggen: Ja maar hij is wel moslim, niet door mij want dat was hij al voordat ik hem leerde kennen yeah right.
Ze worden dan alleen moslim in naam, niet dat ze alles volgens de regels doen verder.



klopt en dat heb ik gezien bij zo'n marokaanse wijf die getrouwd is met een jood een echte jood he! Op een gegeven moment heeft hij zen naam veranderd van martin naar mourad?

Ze hebben samen een kind en hij heeft haar verlaten!

En nu heeft zij iedere week een ander..


elk marokaan haat haar hier in het dorp!

17-05-2010, 12:57

Citaat door Mvr_independent:
klopt en dat heb ik gezien bij zo'n marokaanse wijf die getrouwd is met een jood een echte jood he! Op een gegeven moment heeft hij zen naam veranderd van martin naar mourad?

Ze hebben samen een kind en hij heeft haar verlaten!

En nu heeft zij iedere week een ander..


elk marokaan haat haar hier in het dorp!


heb je haar nummer

17-05-2010, 13:02

Citaat door mohand_serieus:
heb je haar nummer



zij is te oud voor je denk ik
ze is even oud als mijn moeder man


Ze is shi 38/39 jaar!

17-05-2010, 13:05

Citaat door Mvr_independent:
zij is te oud voor je denk ik
ze is even oud als mijn moeder man


Ze is shi 38/39 jaar!

voor 1 keertje maakt het niks uit ...als het maar lekker is en jij wilt niet

17-05-2010, 13:07

Citaat door mohand_serieus:
voor 1 keertje maakt het niks uit ...als het maar lekker is en jij wilt niet


ga aub een leven zoeken!

17-05-2010, 13:08

Citaat door MR_gezelligheid:
velen mensen "bekeren" zich tot de islam (met name anti's, suri's en wat hollanders) om zo "gedoogd" met een marokkaanse te kunnen gaan, dan kan een marokkaanse altijd nog zeggen: Ja maar hij is wel moslim, niet door mij want dat was hij al voordat ik hem leerde kennen yeah right.
Ze worden dan alleen moslim in naam, niet dat ze alles volgens de regels doen verder.


Tis natuurlijk helemaal niet waar wat jij zegt, dit komt alleen voort uit jouw al dan wel of niet rascistische wereldbeeld maar stel dat het zo zou zijn.. dan altijd nog liever dan zo'n jongen als onderstaande. Ook "moslim", maar alleen in naam en omdat zijn ouders dit zijn. -->


Citaat door mohand_serieus:
voor 1 keertje maakt het niks uit ...als het maar lekker is en jij wilt niet

17-05-2010, 13:10


mijn nicht is laatst nog getrouwd met een half italiaan en half spaans.

ik wens haar al het beste. ze kan beter met een ander ras trouwen dan met haar eigen soort!

17-05-2010, 13:12

Citaat door Mvr_independent:
ga aub een leven zoeken!


ik wil jou

17-05-2010, 13:14
Is heel erg hypocriet ja, Als hij bekeerd is je hoort iedereen het zelfde te behandelen.

Pagina's : [1] 2