Bekijk volle/desktop versie : Boot Tickets



Pagina's : [1] 2 3

17-05-2010, 09:41
Degene die met de auto gaan hoe gaan jullie dat doen tickets vooraf kopen of pas bij de haven? En weet iemand wat de prijzen zijn voor dit jaar

17-05-2010, 09:53



Citaat door Lous:
Via waar reis je?
Vaak kan je gewoon op hun site kijken en eventueel boeken.
ferrymaroc.com ofzoiets? Zoek anders via google.


Ik wil via Almeria overvaren incha allah en die site heb ik geprobeerd kreeg niks naar voren ga wel een reisbureau bellen en kijken of zij info voor me hebben

17-05-2010, 09:57
In okt. hebben we voor 5 personen en auto 430 euro betaald via comarit..

2 jaar terug had mijn pa ook vooraf geboekt. We waren vrijdagmorgen na elfadjr vertrokken. We waren met 3 auto's mijn zussen en hun gezinnen. En we moesten de boot hebben op zaterdagmorgen om 10.00uur hebben.

Vriend van me pa belde vanuit Marokko, dat mensen er 3 á 4 dagen moesten wachten op boottickets. Dus had die vriend voor ons geboekt via Comarit..

Maar we hadden dus de boot gemist. we waren een half uur te laat.
Dus moesten we een hele dag daar wachten want er vertrok maar een boot per dag van Comarit.

Echt vieze boten hebben ze, maar ze zijn wel een stukje goedkoper.

Maar mijn zus heeft nu al geboek voor aankomende zomer voor 3 personen en auto. En ze is 430 euro kwijt via Ferry Maroc. En onze ervaring met Ferry Maroc is echt goed. Schone boten hebben ze. En vriendelijke personeel. Maar ze zijn wel wat duurder.

17-05-2010, 10:01

Citaat door summergirl:
In okt. hebben we voor 5 personen en auto 430 euro betaald via comarit..

2 jaar terug had mijn pa ook vooraf geboekt. We waren vrijdagmorgen na elfadjr vertrokken. We waren met 3 auto's mijn zussen en hun gezinnen. En we moesten de boot hebben op zaterdagmorgen om 10.00uur hebben.

Vriend van me pa belde vanuit Marokko, dat mensen er 3 á 4 dagen moesten wachten op boottickets. Dus had die vriend voor ons geboekt via Comarit..

Maar we hadden dus de boot gemist. we waren een half uur te laat.
Dus moesten we een hele dag daar wachten want er vertrok maar een boot per dag van Comarit.

Echt vieze boten hebben ze, maar ze zijn wel een stukje goedkoper.

Maar mijn zus heeft nu al geboek voor aankomende zomer voor 3 personen en auto. En ze is 430 euro kwijt via Ferry Maroc. En onze ervaring met Ferry Maroc is echt goed. Schone boten hebben ze. En vriendelijke personeel. Maar ze zijn wel wat duurder.


Ja ik was er een van maar ik vertikte het om daar dagen te gaan zitten wachten en toen ben ik via Tanger gegaan, heb daar een stop gemaakt bij mij oom een dagje van Tanger genoten en daarna richting Nador gereden

Ik wil het dit jaar niet weer mee maken dus ik wil vooraf boeken maar kan je eigenlijk ook een open ticket boeken dat je de boot kan pakken wanneer je aankomt incha allah heb geen zin in een deadline en dat ik me moest haasten

17-05-2010, 10:08



Citaat door schatje26:
Ja ik was er een van maar ik vertikte het om daar dagen te gaan zitten wachten en toen ben ik via Tanger gegaan, heb daar een stop gemaakt bij mij oom een dagje van Tanger genoten en daarna richting Nador gereden

Ik wil het dit jaar niet weer mee maken dus ik wil vooraf boeken maar kan je eigenlijk ook een open ticket boeken dat je de boot kan pakken wanneer je aankomt incha allah heb geen zin in een deadline en dat ik me moest haasten





Ik heb geen idee, maar bij comarit konden we wel gewoon zonder bijbetaling de volgende dag de boot pakken.. Ik denk dat het ligt aan hoe druk het is.

17-05-2010, 10:11

Citaat door summergirl:




Ik heb geen idee, maar bij comarit konden we wel gewoon zonder bijbetaling de volgende dag de boot pakken.. Ik denk dat het ligt aan hoe druk het is.


Ik hoop niet dat het dit jaar zo een gekkenhuis wordt als afgelopen zomer

Heb een site gevonden en 600 euro nog wat voor een retourtje

http://www.aferry.nl/quote/Booking/AFRYBook2.asp?A=A&SD=9005504013620100517090934

17-05-2010, 10:13
Wie heeft er ervaring met Acciona Transmediterranea volgens mij wel een goeie boot of niet?

17-05-2010, 10:14
wij kopen ticket als we in haven aankomen wij gaan via algerias
want stel je boekt nu en opeens komt er iets tussen dan kom je zeker laat op de haven

moeten jullie altijd wachten als jullie in mellila zijn

17-05-2010, 10:21

Citaat door schatje26:
Ik hoop niet dat het dit jaar zo een gekkenhuis wordt als afgelopen zomer

Heb een site gevonden en 600 euro nog wat voor een retourtje

http://www.aferry.nl/quote/Booking/AFRYBook2.asp?A=A&SD=9005504013620100517090934



Ik heb voor ons gekeken voor een retourtje 950 euro voor 4 personen..

http://www.aferry.nl/quote/Booking/AFRYBook2.asp?A=A&SD=9005506913620100517091636

Acciona ze hebben toch een kleine boot die gaat best snel dan ben je er binnen een paar uurtjes in Nador. Maar ze hebben alleen stoelen. Ik heb van verschillende mensen gehoord omdat de boot zo klein is en snel gaat je er wel hoofdpijn en misselijk van word.

17-05-2010, 10:23

Citaat door ladyjamila007:
wij kopen ticket als we in haven aankomen wij gaan via algerias
want stel je boekt nu en opeens komt er iets tussen dan kom je zeker laat op de haven

moeten jullie altijd wachten als jullie in mellila zijn


Normaal niet ik deed ook altijd tickets daar kopen en serieus kwam om 9.00uur in de ochtend aan en kon meteen de boot in die om 10.00uur vertrok maar afgelopen zomer was een drama

Maar ik heb gehoord dat ze afgelopen zomer boten verminderd hadden omdat de koning in Nador was

17-05-2010, 10:26

Citaat door summergirl:
Ik heb voor ons gekeken voor een retourtje 950 euro voor 4 personen..

http://www.aferry.nl/quote/Booking/AFRYBook2.asp?A=A&SD=9005506913620100517091636

Acciona ze hebben toch een kleine boot die gaat best snel dan ben je er binnen een paar uurtjes in Nador. Maar ze hebben alleen stoelen. Ik heb van verschillende mensen gehoord omdat de boot zo klein is en snel gaat je er wel hoofdpijn en misselijk van word.[/I]


Klopt niet want je kunt ook aangeven dat je een hut wilt

Oh dat is zo een speedboot ben er vanuit Tanger mee terug gereisd hij is wel snel maar je wordt wel dizzie

17-05-2010, 10:27

Citaat door schatje26:
Normaal niet ik deed ook altijd tickets daar kopen en serieus kwam om 9.00uur in de ochtend aan en kon meteen de boot in die om 10.00uur vertrok maar afgelopen zomer was een drama

Maar ik heb gehoord dat ze afgelopen zomer boten verminderd hadden omdat de koning in Nador was


de koning gaat altijd overal heen , in tetouan altijd drama ik bedoel dan in de stad

waneer ga je naar marokko

17-05-2010, 10:28


Ik vind het echt knap dat jullie het zolang volhouden in de boot. Is rond de 8 u toch?

Ben wel blij dat ik of naar ceuta hoef of tanger. Trek die rotboten niet, ik word snel duizelig en misselijk. Al was het nou een cruiseschip, dan is het een ander verhaal .

17-05-2010, 10:29

Citaat door Black_Devil:
Ik vind het echt knap dat jullie het zolang volhouden in de boot. Is rond de 8 u toch?

Ben wel blij dat ik of naar ceuta hoef of tanger. Trek die rotboten niet, ik word snel duizelig en misselijk. Al was het nou een cruiseschip, dan is het een ander verhaal .


6 uurtje maar liever die uurtjes in de boot slapen na een hele rit dan nog vanuit Tanger die pokke eind naar Nador te rijden

17-05-2010, 10:30

Citaat door ladyjamila007:
de koning gaat altijd overal heen , in tetouan altijd drama ik bedoel dan in de stad

waneer ga je naar marokko


Ik wil de 30ste van juni incha allah vertrekken

Pagina's : [1] 2 3