Bekijk volle/desktop versie : marokkaanse meiden van de cutmarokkanen clip



Pagina's : [1] 2 3 4

09-12-2002, 14:02

Citaat door talibanie1:
wat vinden jullie er van ?
.

09-12-2002, 14:51


nou die meiden zijn dus echt niet een doorsnee marokkaanse meid

ze gedroegen zich meer naar de doorsnee negers meiden van mtv

09-12-2002, 15:12
volgens mij zijn er paar zelfs lid marokko.nl

09-12-2002, 16:24
Dus als je met je kop op tv komt...ben je meteen een xxxx? Layster hoe erg sommige mensen kunnen overdreven....Let niet op een ander,maar op jezelf...iedereen is verantwoordelijk voor zijn of haar eigen daden..

Liefs hinda

09-12-2002, 16:31



Citaat:
Origineel gepost door halima17
ik vind dat ze zich er hoerig gedragen, het is een schande voor de marokanen.
JA PRECIES

09-12-2002, 16:47

Citaat:
Origineel gepost door Hindaatje
Dus als je met je kop op tv komt...ben je meteen een xxxx? Layster hoe erg sommige mensen kunnen overdreven....Let niet op een ander,maar op jezelf...iedereen is verantwoordelijk voor zijn of haar eigen daden..

Liefs hinda
het zijn mischien niet letterlijk hoeren, maar dan wel toch xxxxxx
ik zie het nut niet van in om zo op t.v. te komen.
om je zo te kleden tot daar aan toe, maar om het te showen???

want nog even en ze laten het eerste woord van de titel van deze clip zien.

en niemand hoeft te komen reageren van moeten hun zelf weten en laat ze in hun waarden, ja dat weet iedereen wel. ik denk niet dat er veel van wakker liggen.

09-12-2002, 17:03
nou ik vond het best wel meevallen en die meiden die iets minder aanhadden kwamen ook de hele tijd in beeld dus niet overdrijven mensen

09-12-2002, 17:15

Citaat:
Origineel gepost door CasawiaZina
nou ik vond het best wel meevallen en die meiden die iets minder aanhadden kwamen ook de hele tijd in beeld dus niet overdrijven mensen
ok dus niet allemaal ok.
dat hoeft niet elke keer gezegd te worden dat het niet iedereen was of dat niet iedereen zo is. dat spreekt vaak voorzich.
zo krijg je alleen langere topics van meer niet.

09-12-2002, 18:00

Citaat:
Origineel gepost door talibanie1
wie vindt dat deze meiden de doorsnee marikkanse meid van tegenwoordig laat zien
Helaas wel. Gelukkig niet allemaal, maar een groot deel wel.

09-12-2002, 21:22
BEN ER NIET MEE EENS. DAT ZE ZICH ZO KLEDEN WIL NIET ZEGGEN DAT ZE HOERTJES ZIJN.

DIT BEWIJST WEER EENS HOE HYPOCRIET MENSEN KUNNEN ZIJN EN WAT JALOZIE ALLEMAAL WEL NIET AANRICHT.
ZE HOEVEN ZICH NIET KLEDEN ZOALS HET EEN MOSLIMMEISJE BETAAMT.

AL BIJ AL, DIT IS MIJN MENING. WAT JE ER OOK OVER KAN ZEGGEN DOET ER NIET TOE. ALLEEN BEN IK WEL VAN MENING DAT MENINGEN DIE GEBASEERD ZIJN OP KLEDING OF GEDRAG MEESTAL GEUIT WORDEN UIT FRUSTATIE EN GEBREK AAN LIFESTYLE.

MZZL

JA_MULE

09-12-2002, 22:53
Sjjeeeeeeeez man... talibanie1, jij bent echt zielig, maar dat wist je al. Zo niet, dan weet jet nu. Ten eerste, wat bemoei je je dr mee?! Je bent dus blijkbaar ZO jaloers dat je dr zelfs een topic voor opent?! Ten 2e... ik zie niets verkeerds aan die meide in de clip van xxxmarrokanen?!! (<--- ZO heet dit lied meid). Ze danse maar en beetje lomp, niet te veel bloot en ze zijn ook al niet te vaak in beeld.
WEL dom is dat raymzter achter die ene meid gaat danse, en een beetje met zn hand in de richting van r heupe zit (dacht ik). Volgens mij heeft zei geen (marokaanse) ouders:P

Maargoed.....kijk naar jezelf en niet naar anderen. Das t probleem van ons marrokane, altijd maar kritiek leveren op anderen.

10-12-2002, 12:11
Ik vind dat die meisje op NIKS trekken.Konden ze nog lelijker meisjes vinden.

10-12-2002, 12:12



Citaat:
Origineel gepost door talibanie1
wie vindt dat deze meiden de doorsnee marikkanse meid van tegenwoordig laat zien
Hihihihi , moest ff lachen om het woord Marikkanse!!!!

10-12-2002, 12:47
ik zelf zou zoiets nooit dragen en nooit in een clip gaan zitten iedereen moet zelf weten als ze dat willen hun zaak hun worden gestraft en niet wij ik zeg altijd kijk eerst goed naar jezelf en dan naar anderen ewa mensen thalla bezafff beslama

10-12-2002, 12:53
Ik ken er toevallig 1 meisje van gezicht, nooit gedacht dat er een (feest)beest in haar zat.

Pagina's : [1] 2 3 4