Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen thuis die gerechten maken op bestelling hoe doen jullie dat.



16-05-2010, 19:04
Ik wil graag wetenvan de vrouwen die thuis koken op bestelling hoe ze dat doen.


Bijvoorbeeld iemand besteld 10 bestilla, hoe doe je dat met de kosten en kook je zelf de bestilla´s af of worden ze afgehaald en zelf thuis afgebakken. Of breng je ze zelf?

16-05-2010, 19:06


ben benieuwd

16-05-2010, 19:14

Citaat door latifabenyahia:
ben benieuwd


Ik ook, ben van plan om ook dingen op bestelling te maken, maar heb geen idee hoe ik moet beginnen

16-05-2010, 20:07
lijkt me ook heel leuk om te doen ..ik zit er ook al tijdje erover na te denken maar ben bang dat ik het in mn eentje niet zal redden..misschien als hulp zou hebben misschien...misschien kunnen we samen aan de slag gaan

16-05-2010, 20:14


Je kunt een tijd afspreken wanneer ze het komen ophalen en dan zorg jij dat het net uit de oven komt.

Of je kunt bijv. Het warm bezorgen.

Of je kunt het ongebakken bezorgen of laten ophalen..

Gewoon wat de klant wilt?

16-05-2010, 20:20

Citaat door OumJuwayria:
Je kunt een tijd afspreken wanneer ze het komen ophalen en dan zorg jij dat het net uit de oven komt.

Of je kunt bijv. Het warm bezorgen.

Of je kunt het ongebakken bezorgen of laten ophalen..

Gewoon wat de klant wilt?


heb geen mega oven, stel dus dat iemand 10 bestilla's besteld dan moet ik ze 1 voor 1 bakken voordat de laatste klaar is. is de eerste al weer koud

16-05-2010, 20:30

Citaat door mevr_watata:
heb geen mega oven, stel dus dat iemand 10 bestilla's besteld dan moet ik ze 1 voor 1 bakken voordat de laatste klaar is. is de eerste al weer koud


Ja dat vraag ik me ook af!

16-05-2010, 21:05

Citaat door mevr_watata:
heb geen mega oven, stel dus dat iemand 10 bestilla's besteld dan moet ik ze 1 voor 1 bakken voordat de laatste klaar is. is de eerste al weer koud


Ohh ja dat is een probleem..

Ik zou het ook verder niet weten..



UPPPPPPPPPP

16-05-2010, 21:11
IK Neem aan dat ze in de meeste zalen en huizen toch wel een oven hebben om alles op te warmen.
en meestal bestellen de meeste 10 bestillat via een cateraar.
die op locatie alles klaarmaakt.

veel suc6

16-05-2010, 22:34
Weer een topic waaruit duidelijk naar voren komt dat niemand elkaar helpt er zijn zoveel aanbieders hier maar niemand reageert bang voor concurrentie niets gunnend marokko ik haat het egt meid probeer het gewoon uit en kijk gewoon waar het schip strand weet zeker dat het lukt daarbij met prijzen kijk wat de rest vraagt

16-05-2010, 22:48

Citaat door Saroma:
Weer een topic waaruit duidelijk naar voren komt dat niemand elkaar helpt er zijn zoveel aanbieders hier maar niemand reageert bang voor concurrentie niets gunnend marokko ik haat het egt meid probeer het gewoon uit en kijk gewoon waar het schip strand weet zeker dat het lukt daarbij met prijzen kijk wat de rest vraagt


Zou wel graag ervaringen willen horen. Voordat je ik iets voor een klant ga maken.

17-05-2010, 10:54
In grote steden wordt het naar een marokkaanse bakker gebracht en tegelijk in de oven gedaan.
Zij hebben grote ovens.
In sommige gevallen betaal je per bestilla een bijdrage.
Prijs verschilt per bakker.
Dit is iets wat ik van iemand gehoord heb die geen catering wilde doen maar de bestilla heeft laten maken

17-05-2010, 10:55


Heb ook geen idee hoe ze dat doen?
Misschien dat ze ergens een grote keuken afhuren ofso? en dat je dat verrekend in de prijs? Ik had voor mijn bruiloft ook warm eten laten komen... ik denk dat ze ook speciale auto's/busjes hebben die het eten warm houden? lahoa3lam, dat denk ik... want het eten komt mooi warm aan.

17-05-2010, 11:15

Citaat door Sharifa__:
Heb ook geen idee hoe ze dat doen?
Misschien dat ze ergens een grote keuken afhuren ofso? en dat je dat verrekend in de prijs? Ik had voor mijn bruiloft ook warm eten laten komen... ik denk dat ze ook speciale auto's/busjes hebben die het eten warm houden? lahoa3lam, dat denk ik... want het eten komt mooi warm aan.


Daar zijn warmhoudboxen voor, en die hebben meestal alleen mensen met catering e.d.
Die boxen houden het eten een x aatal uur warm.