Bekijk volle/desktop versie : Je Eer Of Je Dochter



09-12-2002, 13:25
Je Eer Of je Dochter?


Toen Wardia werd geboren dachten zoals elke ouders denken dat haar eerste woordje papa of mama zou zijn.
Maar Wardia heeft dat nooit kunnen zeggen ze was niet normaal als elke kind elk meisje.
Nee zij was heel bijzonder,want ze kon niet praten en geestelijk was ze een kind terwijl ze al 18 was.
Ze leefde op een boerderij in de bergen van Marokko met haar moeder haar vader was inmiddels al overleden ze troffen hem dood in een water put aan waarschijnlijk was ie erin gevallen toen ie water wou halen,maar niemand wist precies hoe die was overleden of misschien toch wel?
Wardia was een mooie meid ookal kon ze niet praten en was ze geestelijk een kind van 6 jaar ze was en bleef een schoonheid.
Wardia leefde op de boerderij met haar moeder en haar stiefvader met een buurjongen en schappies en geitjes.
Ewa Wardia kon het heel goed vinden met haar buurjongen ookal verstond ie haar niet ze begrepen elkaar wel.
Ze waren samen opgegroeid op de boerderij.
Zoals elke mooie ochtend ging Wardia gewoon lekker buiten op de boerderij spelen op op de weiland beetje met de schapen of geitjes tot haar buurjongen karim klaar was met z’n werk en tyd voor haar maakte dan gingen ze samen gezellig spelen.
Ookal was hij een volwassene jongen van 21 jaar hij vond het toch leuk om met haar te spelen en haar tyd te schenken.
Ewa op een warme zondag ochtend stond Wardia op en ging buiten spelen zoals gewoonlijk karim had een schommel voor haar gemaakt en daar ging ze dus lekker op schommelen en op hem wachten.
Naar een tydje was ze het schommelen zat dus ging ze een beetje in had bos hangen tegen de bomen hangen enzo.
Wat haar opviel was slakken,ja je leest het goed slakken.
Ze raapte de slakken op van de grond en propte ze in haar mond Wardia meskiena wist niet beter en begon erop te kauwen.
Opeens hoorde ze een stem: Wardia Wah Wwardia wat doe je wat doe je hier!!!!!
Wah gekke ik heb je overal gezocht en ik kon je niet vinden.
Wardia draaide zich om aah het was haar moeder Wardia keek haar moeder met een onschuldig gezichtje aan.
Willie!!!!!!! Wardia wat heb je in je mond doe je mond open doe je mond open!!!!
Haar moeder haaste zich met haar handen naar wardias mond en ja hoor zond daar afgekauwde slakken in.
Gatverdamme! Wah hmara je mag dit niet eten dit is vies bah yallah sta op ga naar huis ik kom erraan dan ga ik je mond wassen.
Wardia wist niet wat haar moeder bedoelde over de gatverdamme in haar mondje maar ze deed wat er van haar gevraagt werd en ze huppelde naar huis toe.
Maar wat er onderweg gebeurde verranderde het leuke kleuterleventje van Wardia het werd een nachtmerrie en haar moeder stond voor een moeilijke keuze haar dochet of de eer van het gezin?
Ewa haar moeder plukte nog wat hazelnoten uit de boom voor vanmiddag bij de thee en liep richting huis.
Aangekomen thuis ziet ze haar dochter een doek vastbinden om haar middel.
Dat vond haar moeder nogal vreemd waarom zou Wardia dat doen???
Ze liep op haar dochet af en tt haar grote schrik zit ze…………………..
Ze ziet een bloed vlek op de rok van haar dochter maar dat ik nog niet alles.
Ze doet de rok van haar dochter omhoog en wat ze ziet is BLOED BLOED en nog eens bloed
Het bloed stroomt vanuit haar vagina langs haar benen naar beneden.
Haar moeder schrikt en begint uit paniek te gillen en te schreeuwen.
Wat is dit wat is dit Wardia neeeeee neee zeg tegen me nee het is niet waar!!!!!!
Wardia begrijpt haar moeder niet enigste wat ze weet is dat ze pijn heeft.
Wardia wie heeft je dit aangedaan zeg het me zeg het me!!!!!
Haar dochter raakt in paniek van het geschreeuw en rent huilend naar haar kamer toe.
Ze begrijpt nu wel wat er aan de hand is jaaa ze is verkracht.
Wardias moeder weet geen raad meer wat moet ze doen?? Wat moet ze tegen haar man zeggen Nu \is wardia ook nog zwanger ja zo gaat dat als je verkracht bent.
Wardia weet geen raad meer ze voelt zich vies en als ze kon praten dan had ze wel haar gevoelen geuit in woorden maar nu kon ze het alleen in daden omzetten en dat deed ze ook.
Ze deed haar kamer raam open en klom eruit ze viel op de grond en door haar val maakte ze nogal erg lawaai daardoor hooorde Karim haar.
Hij keek uit z’n raam en dag Wardia bloederig rennen richting de rivier!
Hij schrok wat had zij nou weer d8 hij bij zichzelf en hij besloot achter haar aan te rennen.
Inmiddels rende Wardia zo hard als ze kon huilend en schreeuwend ze rende het water in ja ze wou verdrinken ze wou DOOD!!!!
Karim rende achter haar aan en redde haar gelukkig,maar wat hij niet wist was dat achter hem aan haar moeder en wardias stiefvader stonden haar moeder pakte haar dochter van karim af en begon te huilen!!
Wardia waarom wil je dood waarom waarom???
Maar haar stiefvader integendeel die had een hart van steen hij duwde z’n vrouw opzij en pakte Wardia bij der haar en schreeuwde:Wah xxxxx wil je dood nou dan krijg je de dood laat haar maar in het water verdrink jij stuk ongeluk jij viestuig verdrink sterf!!!!!
De moeder van Wardia rende naar haar man Toe laat m’n dochter met rust!!!
En de trok Wardia uit het water ze tilde haar samen met karim op en brachten haar naar huis.
Karim vroeg aan de moeder van Wardia:wat is er aan de hand waarom moet Wardia dood????
De ogen van de moeder van Wardia werden vurig en ze zei: wah weld ahraam het is allemaal jou schuld!!!! Waarom moest je zo nodig mijn dochter verkrachten wat heeft ze jou misdaan je d8 zehma ze kan niet praten dus ze kan niks tegen haar moeder zeggen.
Nou karim het wezen in haar buik en het bloed langs haar benen verraad alles.
Kijk nou wat je hebt aangericht nu moet ze dood!!!!
Karim ga weg ik wil je nooit meer hier op dit boederij zien jij stuk ongeluk.
Enn de moeder van Wardia liep woedend weg naar de kamer van Wardia.
Karim wist niet wat hij hoorde????
Wat heeft hij gedaan,heeft hij haar nou echt verkracht,Karim viel op de grond en begon met tranen in ze ogen te schreeuwen: Hoe kunnen ze nou mij beschuldigen ik heb haar niks misdaan ik houd van haar ik zou haar nooit pijn kunnen doen.
De moeder van Wardia en haar stiefvader hadden ondertussen Wardia vastgeketend aan haar bed en waren aan het bespreken wat ze met Wardia moesten doen .
Luister Fatma zei haar man: Je dochter moet sterven ze draagt nu een duivel in der buik het haram kind dat kind mag niet op de wereld worden gezet ze moet sterven voordat ze een schande zet voor ons hier in het dorp.
De moeder van Wardia (Fatma) wist dat ze moest doen wat haar man had bevolen maar ze hield ziels veel van haar docher.
Maar Miloud ik kan mijn dochter toch niet vermoorden het is m’n eigen vlees en bloed??
Haar man (miloud) keek haar boos aan wah mens wil je soms dat je dochter ons ondergang word!

09-12-2002, 13:35


Nee nee dat wil ik niet Miloud .
Ewa nou dan Fatma vergiftig haar gewoon niemand die het merkt.
Oke oke Miloud ik zal mijn dochter vergiftigen.
Ze stond op en liep naar het bed waar haar dochter geketend lag en ze gaf haar docher een kus op der voorhoofd.
Ewa waar w8 je nog op a koe! Ga dat spul maken voordat het telaat is.
Fatma haaste zich naar de keuken.
Miloud stond op en ging bij Wardia op bed zitten,op dat zelfde moment deed wardia haar ogen open ze keek omzichheen merkte dat ze vast zat.
Toen ze Miloud zag haar stiefvader raakte ze in paniek ze begon te gillen Miloud lachte vals naar Wardia toe ewa meid ik moet zeggen je bent lekker maare dit is de laatste dag dat je mag want nog paar uurtjes en je bent zo dood als je pa 8 jaar geleden.
Hij begon haar te bevredigen en Wardia gillen en schreeuwen meskiena ze kon niet praten anders had ze wel mama gegilt ofzo.
Tfoe tfoe ze spugte op Milouds gezicht hmmmm Wardia lekker hij likte haar spug van z’n gezicht en hij stond op en liep de kamer uit.
Wardia begon te huilen en ja xxxx ze nu maar haar gevoelens anders uiten dan tranen.
Opeens hoorde iets boven haar ze keek met haar hoofd omhoog en daar zeg ze Karim ja karim had zich door het strooi waarmee het dak was gemaakt gewurmpt en eindelijk was ie in Wardias kamer hij liep naar haar toe en maakte haar handen los.
Kom kom Wardia ik neem je mee we gaan samen weglopen en we gaan je kindje opvoeden en gelukkige zijn ookal is het niet mijn kind.
Wardia hield wel van Karim maar ze wou niet weglopen ze hield teveel van haar moeder ze draaide haar gezicht om en keerde haar rug toe.
Karim verbaaste zich Wardia aub ik smeeek je kom met me mee als je hier blijft het was je dood ze gaan je doodmaken.
Lieverd ik weet dat miloud je dit heeft aangedaan maar aub laten we samen weggaan ik wil je niet kwijt.
Wardia wou graag nee zeggen maar tja ze kon trenslotte niet praten,
NAAAH krm dat sprak ze uit.
Karim keek met stralende ogen naar Wardia wardia je kan praten!!!!
K a r i m yallah zeg het maar k a r i m
Hahahaha krml nee zei karim het is k a r i m.
Het serieuse gesprek verranderde naar een leuke gesprek hij wou haar leren praten.
Maar van het leuke kwam een einde hij hoorde geruis het was de moeder van Wardia fatma
Snel hij maakte wardia weer vast aan het bed en kruipte snel onder het bed.
De moeder van Wardia ging naast wardia op bed zitten en begon haar te aaien over haar hoofd ze gaf haar een kus op der voorhoofd .
Ze had iets in der handen het was een fles met rode spul in zou het gif zijn????

09-12-2002, 13:37
De moeder van Wardia pakte de fles en zei tegen haar dochter yallah benti drink dit op.
Ze stopte de fles in haar dochters mond en goot het in der mond Wardia was van plan het door de slikken maar toen schoot haar opeens binnen dat Karim haar vertelde dat ze haar wouden vermoorden ze spugte zo snel als ze kon als het spul uit haar mond haar moeder schrok.
Wardia drink het op niet uitspuggen!!!!
Wardia schudde met haar hoofd nee
Jawel Wardia drink a mormel drink
Ze dwong wardia het in der mond te doen maar wardia bleef het uitspuggen en tranen stroomde over haar wangen en ze bleef schudde met haar hoofd tot de fles leeg was de moeder van Wardia raakte in paniek haar dochter had al het gif uitgespuugt wat nu???
Wat moest ze tegen haar man Miloud zeggen ze greep naar de buik van wardia en gaf er een stomp in sterf jij kreng sterf.
Wardia begon te gillen en te huilen.
De moeder van Wardia liep paniekerig de kamer uit om Miloud te halen hij zou wel raad weten d8 ze bijzich zelf.

Ondertussen kruipte karim snel onder het bed vandaan,Wardia wardia word wakker hbiba ik hou van je ga aub niet dood .
Wardia was fftjes bewusteloos maar ze werd alweer wakker maar voordat ze het wisten stonden miloud en Fatma voor hun neus.
Karim wat doe jij hier a weld ahraam het is allemaal jou schuld dat ze nu Wardia moeten vermoorden.
Miloud greep Karim vast en fatma had een dolk bij de hand.
Maak haar af dan maak haar af schreeuwde Miloud tegen fatma.
Ik kan het niet Miloud het is me dochter het was niet haar fout Karim moet dood niet Wardia
En wardia maar schreeuwen en huilen,neee fatma zei miloud: jou dochter draagt een wezen in haar buik zij moet dood met dat schandde in haar buik red onze eer Fatma.
Karim schreeuwde neee nee wardia heeft niks gedaan en ik ook niet Miloud heeft wardia verkracht.
Fatma keek hem aan en zei: Hoe durf je mijn man te beschuldigen ook al is Wardia niet zijn echte dochter hij zou haar nooit zoiets aandoen!!!!
Snel snel riep Miloud erdoorheen maak dat kind dood nu het nog kan.
Fatma liep op haar dochter af ze sloot haar ogen en zei: smehlie hbiba het spijt me mijn dochter ik hou vasn je maar de heer van je stiefvader en mij en toen hoorde ze een stem die zei:Nee Miloud miloud miloud heeft mij pijn gedaan miloud miloud!!!!!!!! Miloud heeft papa in de put gegooid miloud!!!!!!!
Fatma (de moeder van wardia) deed met schrik haar ogen open en kon haaar eigen oren niet geloven haar dochter had gesproken!!!!!!
De viel op het bed waar haar dochter lag en omhelsde haar Wardia mijn dochter je praat je praat!!!
Uit blijdschap begon fatma te huilen mijn dochter kan praten!!!
Maar tegelijkerteit realiseerde0 zij zich dat haar dochter zei dat miloud wardia had verkracht en de vader van wardia had vermoord.
Ze keek Miloud aan en zei:Jij jij jij was het de hele tyd die alle nare dingen deed jij hebt mijn dochters leventje kapot gemaakt en jij hebt mijn man in de put geduwd zodat je met mij xxxx trouwen en jij beschuldig karim voor verkrachting door jou heb ik bijna mijn dochter vermoord en vergiftigd.
Je d8 Wardia kan niet praten dus arme Fatma komt toch nergens achter nou miloud ALLAH(SWT) is grooot Wardia kon naar 18 jaar praten!!! En ook nog op het nippertje.
Miloud wist niet wat ie moest zeggen of doen hij begon te stotteren en probeerde weg te komen voordat hij het wist of ubberhoud merkte voelde hij een dolk in de rug.
Die werd gewerpt door Fatma de moeder van Wardia.

Miloud viel erbij neer en verleidde terplekke .
De moeder van Wardia nam haar dochter en Karim in haar armen en zei: allah vergeef me voor de fouten dingen die ik heb gedaan ik heb mensen beschuldigd terwijl de grote boosdoener de hele tyd aan m’n zijde liep.
Maar Hamdoelah werd alles net op het nippertje duidelijk.
Maanden later trouwde Karim met Wardia en Wardia leerde beetje bij beetje beter en goed praten ALLAH (SWT) had haar genezen.
Het kindje werd geboren ookal had het een slechte vader die vader was gelukkig dood.
En karim zorg voor het kindje zoals hij z’n eigen kind zou verzorgen.
En de moeder van van Wardia die bid elke dag en bedankt elke dag Allah dat ie haar zo’n beeldschone dochter heeft gegeven en ookal was ze geestelijk ziek ze was best een intlegente meid.


En wardia leefde hamdoelah nog lang en gelukkig met karim en 3 kindjes die Allah haar had geschonken.

09-12-2002, 23:55
Echt een mooi verhaal meid!

Is het trouwens een waargebeurd verhaal?
Want vaak gebeuren dit soort dingen; wonderen van Allah..dat er iets gebeurt, positief of negatief en dat er dan een wonder gebeurt..Soubhana Allah..

Veel liefs

10-12-2002, 15:47


heeee bedankt voor je bericht

ja het kan misschien wel een waargebeurd verhaal zijn alles kan tegenwoordig

10-12-2002, 16:44
mooi verhaal meid...........mijn complimenten alleen jammer dat het zo kort is.........yaalah we willen er nog een alleend an langer!!!!!!!!!

kizzz mocrogurly

10-12-2002, 17:27
Dit verhaal heb ik gezien op TV als een Marokkaanse film bij RTM.
Klopt dat

11-12-2002, 10:37
prachtig verhaal maar is het wel waar gebeurd


groetjes

11-12-2002, 12:42

Citaat:
Origineel gepost door Izri
Dit verhaal heb ik gezien op TV als een Marokkaanse film bij RTM.
Klopt dat
meen je dat nou??? ow wat grappig

11-12-2002, 12:44

Citaat:
Origineel gepost door mocrogurly
mooi verhaal meid...........mijn complimenten alleen jammer dat het zo kort is.........yaalah we willen er nog een alleend an langer!!!!!!!!!

kizzz mocrogurly
hahahhaa nog langer wajooo ik hou niet zoveel van typen en schrijven wel van lezen en fantasseren

kus

11-12-2002, 13:03
Mooi verhaal meid en ook prima van je dat je het in een keer opzet!!!!!!

Greetz Missy_hanaa

11-12-2002, 13:16
egt leuk verhaal meid

12-12-2002, 13:09


nou nou meiden jullie maken me verlegen