Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Haar ontkleuren of toch maar niet??



16-05-2010, 14:13
Heyy,,

Weet namelijk niet wat ik moet doen.
Ik heb van mijn eigen lichtbruin haar & kleur het al een paar jaar zwart.
Nu ben ik dat zwarte kleur beu & wil het terug lichter,, heel lichtbruin.
Wat moet ik doen?? :-s

Graag wat tips

16-05-2010, 14:31


NIET DOEN!!!!
maakt je haar KOPOT!!!
ik heb zelf donkerbruin (BIJNA ZWART EIGEN haarkleur)
heb het toen in verschillende kleuren bruin geverfd het was zeg maar soort van plukjes elk plukje was een andere kleur!!! na me bruiloft heb ik het geknipt me haar groeide namelijk door kreeg teveel haaruitgroei, heb het toen maar zwart geverfd nu kom ik niet van de zwarte af!!!!
ik moet het eerst ONTKLEUREN.. maar heb het 1x gedaan in me leven en nooit meer... het veroorzaakt haaruitval en en uitgedroogd haar...
je moet het stap voor stap doen... donkerrood maand daarna lichtrood maand daarna donker bruin enga zo door!!!! en doe het nu ook zo en ik heb nu de kleur liht rood... over een weekje donkerbruin verven!!

16-05-2010, 15:43

Citaat door getrouwd310709:
NIET DOEN!!!!
maakt je haar KOPOT!!!
ik heb zelf donkerbruin (BIJNA ZWART EIGEN haarkleur)
heb het toen in verschillende kleuren bruin geverfd het was zeg maar soort van plukjes elk plukje was een andere kleur!!! na me bruiloft heb ik het geknipt me haar groeide namelijk door kreeg teveel haaruitgroei, heb het toen maar zwart geverfd nu kom ik niet van de zwarte af!!!!
ik moet het eerst ONTKLEUREN.. maar heb het 1x gedaan in me leven en nooit meer... het veroorzaakt haaruitval en en uitgedroogd haar...
je moet het stap voor stap doen... donkerrood maand daarna lichtrood maand daarna donker bruin enga zo door!!!! en doe het nu ook zo en ik heb nu de kleur liht rood... over een weekje donkerbruin verven!!


pff lijkt me zoveel, wil het liever in 1 keer naar licht gaan :s

16-05-2010, 15:55
ik had het ook een keer gedaan en ik had de spijt van mn leven.. pas na een halfjaar was mijn haar weer de oude.. het was zo droog en het voelde naar stro

16-05-2010, 17:45


Dat was de grootste fout van mijn leven geweest.
IK zag mijn haar helemaal dood gaan!!!!!
Heb er een heel stuk van moeten knippen en het is niet meer zoals het was.

16-05-2010, 21:09

Citaat door Lella_Fatima:
ik had het ook een keer gedaan en ik had de spijt van mn leven.. pas na een halfjaar was mijn haar weer de oude.. het was zo droog en het voelde naar stro



Citaat door StijlVolleDame:
Dat was de grootste fout van mijn leven geweest.
IK zag mijn haar helemaal dood gaan!!!!!
Heb er een heel stuk van moeten knippen en het is niet meer zoals het was.


Pfff serieus ofa??:s
Wollah ben da zwart haar beuuuu meer dan zat gewoon,, & wil tegen de zomer echt zo fris licht kleurtje,, iets lichter als mijn natuurlijke haarkleurr

16-05-2010, 23:10
ik had mn haar ook zwart geverfd na een week of 2 was ik het ook spuugzat..uiteindelijk was de grootste fout geweest dat ik het zwart geverfd had.. doe ik ook nooit meer

16-05-2010, 23:17
er is geen andere oplossing..!!! of je wilt je haar kapot maken maar dat is geen optie... vind ik...
ik heb egt spijt me haar is helemaal naar de klote nu is het weer een beetje goed omdat ik allemaal cremetjes gebruik enszo

17-05-2010, 09:07
Damn, ik wilde mijn haar ook ontkleuren!
Is er geen andere optie dan om je haar lichter te krijgen?!

17-05-2010, 22:59

Citaat door mokergirl_4ever:
Damn, ik wilde mijn haar ook ontkleuren!
Is er geen andere optie dan om je haar lichter te krijgen?!


Jaaa héé,, ontkleuren dus al nii,, & uitgroeien pfff,, duurt jaren

17-05-2010, 23:09
Is kei en kei slecht voor je haar joh. Klinkt nogal stom, maar laat het er gewoon uitgroeien.

18-05-2010, 08:13

Citaat door flashinglightsx:
Jaaa héé,, ontkleuren dus al nii,, & uitgroeien pfff,, duurt jaren

Uhu echt drama

19-05-2010, 22:18



Citaat door OxfordGirl:
Is kei en kei slecht voor je haar joh. Klinkt nogal stom, maar laat het er gewoon uitgroeien.


oh myy,, laten uitgroeien kan ik dus echt ni ,,
want vanaf da ik zo uitgroei zie word ik gek,, tlijkt precies of ik ziek ben ,,
je ziet dan zo lichtbruin haar & derest dan zwart, & dan begin ik mn haar weer te kleuren int zwart:s

20-05-2010, 00:08
geen ontkleuring!!!

ga naar kapper zeg wat je wilt die krijgt het voor elkaar. Ofg gebruik blondspray van swarzkopf kruidvst 11 euro