Bekijk volle/desktop versie : Van Verdrietig en Lelijk meisje naar de Gelukkigste en Mooiste meisj op Aarde..



16-05-2010, 02:07

Hoi allemaal.. ,
Ik ben Samira , ik ben 18 jaar
Ik zat zoals iedereen verhaaltjes te lezen op M.nl en dacht waarom zou ik nu niet een eigen verhaal schrijven ??
Dus had ik het maar gedaan.. ,
Nu Meisjes , na mij 1ste deel zou ik graag willen weten of ik verder moet gaan of gewoon moet stoppen , wat ik verzin gewoon maar wat ..
Vooral bedankt .. dus daar gaan we ..
Xx]


16-05-2010, 03:20


Nora is 18 j...
Ze heeft 2 broers en 2 zussen : Karim(20j), Mohamed(22j), Sara(2j) en Ikram(15)..
Ze had Elhamdoelilah 2 Ouders genaamd : Jamila(40) en Ishaaq(43)
Ze waren een gelukkige familie..
Nora werd vaak gepest op school omdat ze lelijk was .. maar zei er niets van thuis..
Tot het dag kwam dat ze haar mond eens open deed op school want het werd haar een beetje teveel..
Een Chiki meisje genaamd Farrah bleef haar maar uitschelden als Nerd , Ugly Betty , Hoexr , Slet enz.
Nora kon het niet meer aan en ging naar haar toe..
Nora : WAT IS JE FUxxCKING PROBLEEM MAN , WANNEER GA JE EENS OPHOUDEN MET DAT KINDERACHTIG GEDOE VAN JOU !!!
Farrah : So so , Uggly Betty heeft een grote mond gekregen..=(
Nora : JHAA , HOE ZOU DAT KOMEN DENK JE ??
Farrah : HEE , LELIJKE HOxER GA NU NIET ZO STOER BEGINNEN DOET OKE!!
Nora : WAT GA JE DOEN DAN ?? MIJ SLAGEN ?? OEI SORRY HELEMAAL VERGETEN DAT JE MIJ NIET DURFT AAN TE RAKEN OMDAT JE BANG BENT DAT JE NEP NAGELS EN JE NEP GEZICHT NAAR DE VAANTJES GAAN !!
(Toen begon iedereen gelijk te lachen)
NU KOMT HET HARD AAN HE !!! NU WEET JE EENS HOE IK ME VOEL WANNEER JIJ ME ZIT TE PESTEN !!
Farrah : Hier ga je nog spijt van krijgen kreng, denk maar niet dat je er zo makkelijk van wegkomt !!
De rest van de dag zei ze niets meer tegen mij.. gelukkig
Ik had vroeger gedaan dan Farrah , dus kon ik me nergens zorgen om maken.. =O
Het was Pauze..
Ik ging naar toilet om men ding te doen.. Ik was klaar en deed de deur open .. daar stond ze dan met een groep meisjes te wachten..
Ik keek haar met open ogen aan ! Wat is ze van plan dacht ik bij mezelf !
O nee , ik moet weglopen.. maar hoe .....
Ik probeerde het toch , en loopte weg..
Ze pakte me bij de hand en duwde me tegen de deur..
Farrah : Waar dacht j weg te lopen ??
Nora : LAAT ME DOOR MISLUKTE BARBIEPOP !!
voor ik het wist had ik al een klap tegen me gezicht ..
Ik spuugde op haar gezicht en zei : IK WALG VAN JE JIJ LELIJKE HOxER !!!!!
Farrah : Je zal er spijt van krijgen dat j me ooit gekend hebt jij lelijke slet !!
KOM OP MEIDEN DOE WAT JULLIE TE WACHTEN STAAT !!
2 meisjes pakte me bij de hand en daar ging ze dan.. Farrah sloeg me tot ze niet meer kon.. er hing overal bloed op me'n gezicht ..
Ik kon niet meer.. ik had geen zin meer om nog te leven en liet mezelf gaan.. daar lag ik dan, op de grond... eenzaam en alleen , er flitsten plotseling alle beelden die ik had meegemaakt , al dat geroep, geschreeuw , gepest, ik wou niet meer leven..
Plotseling zag ik iemand voor me neus staan..
Ik kon men ogen gewoon niet geloven..
Was dit echt of was dit maar een droom.... ???

Zeg of ik door moet gaan of gelijk moet stoppen zou het graag willen weten, wees alstublieft eerlijk.. X

16-05-2010, 12:00
Lijkt me een leuk verhaal.
ga snel verder!!!(K)

16-05-2010, 15:22
B][I][FONT="Verdana"]Jhaa hoor het was echt, gelukkig maar..
Ik zag een bloedmooie jongen voor mijn neus staan :
Jogen : Hey meid gaat alles wel goed met jou ??!!
Ik : Jha , alles gaat goed.. ik probeerde op te staan.. AAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUU AAUUU AAUUUU !!!!!!!!!!!!
Jongen : HEY HEY, DOE RUSTIG AAN !!! , KOM IK BRENG JE WEL NAAR HET ZIEKENHUIS !! WIE HEEFT DIT GEDAAN MAN ??!!
Zo gezegd zo gedaan..
Ik was naar het spoed gegaan..

In de onderzoekkamer....

Verpleegster : Nou meid wat is er met jou gezicht gebeurt ??
Ik : Gewoon een gevecht , maakt niet uit..
Verpleegster : Jha , maar de persoon met wie je gevochten hebt mijn lieve sgat heeft 1 van je ribben gebroken hoor.. Het ziet er niet goed uit met jou, ik denk dat ik jou moet teleurstellen je moet hier 3dagen overnachten zodat je rib snel kan genezen
Ik : nheen ! Ik moet naar huis mijn ouders weten van niets ooh.. wat zullen ze boos zijn..
Verpleegster : Daar moet je je geen zorgen over maken wat daar heeft je vriendje al voor gezorgd..
Toen dacht ik bij mezelf , welke vriendje ?? Ik heb nog nooit een vriendje gehad ??
Met die gedachten werd ik naar de rustkamer gebracht..

In de Rustkamer....

Ik hoorde een paar minuten later geklop aan de deur..
Jongen : So so , je ziet er beter uit zo te zien ..
Ik : Beter beter , ik ben een lelijke oermens !! Altijd al geweest met of zonder bloed.. (daar rolde een traan 1 na een ander)
Jongen : Niet huilen joh.. Ze zijn je tranen niet waart
(en daar voelde ik zachte vingers die mijn tranen wegveegde)
Ooh , sorry ik heb me niet voorgesteld.. Ik ben Yassin
Ik : Aangenaam ik ben Nora..
Yassin : Mooie naam heb je zeg..
Ik : Jhaa , maar dat kun je niet zeggen van mijn uiterlijk..
Yassin : Nora, denk je nu echt dat ik een jongen ben die om uiterlijk geeft.. ?
Ik : Nou , de meeste geven om uiterlijk , beter gezegd iedereen die ik ken ..
Yassin : Dat zijn allemaal jaloerse mensen , ze weten niet wat voor een lieve leuke meisje , ze misten..
Ik : Hha, dank je wel Yassin.. Je moet maar eens gaan , je hebt al genoeg voor mij gedaan.. dank je wel , echt waar.. !
Yassin : Is niet erg joh , hier mijn nummer als er nog eens iets is.. bel me dan..
Ik : Jha oke is goed .. Daag
Yassin : Daag
(en we gaven elkaar een hand)
Daar ging hij dan..
Ik : YASSIN !
Yassin : JHAA WAT IS ER WAT IS ER !!!
Ik : Ooh , niks gewoon een test of je wel zou reageren ..
Yassin : Haha, jij bent een goeie.. daag
Ik : Daag en sluit de deur achter jou toe..
Yassin : Is goed..

10 sec. later was de deur terug open gegaan..
het was Yassin..
Yassin : Helemaal vergeten , ik had je gsm nog.. die had je laten liggen op de grond.. (hij gaf me een knipoog)
Ik : Ooh , dank je wel..
Yassin : Is graag gedaan.. Nou daag.. X
Ik : Daag !

De deur ging toe en er kwam niemand meer.. Ik begon wat te prutsen op men gsm en dacht aan men moeder..
SoebhanAllah.. Toe kwam ze binnen met de hele bende (familie dus), met een zak vol eten , drinken en kleren..
ik schoot in de lach, Moeder he .; altijd hetzelfde..

Moeder : Nora inoe.. wat is er met jou gebeurt ze hebben me laten schrikken !
Nora : Mama walo walo , er is niets..
Moeder : Kifach er is niet je hebt 1 van je ribben gebroken en je gezicht zit vol schrammen en je zegt makayen walo (er is niets) !!
Men Vader en 2 broers bleven maar vragen wat er was gebeurt.. en toen had ik alles gewoon verteld van A tot Z..
Ze keken me allemaal met geschrokken blikken aan..

Moke (Mohamed) : wjw als ik die kehba te pakken krijg ze gaat eraan samen met die 2 andere wijven morgen ga ik naar je school..
Karim : Jha , ik ga met je mee.. we zullen zien wie er het laatst zal lachen..
we begonnen allemaal gelijk te lachen..
Na een paar min vroeg Moke :
Wie heeft je eigenlijk naar hier gebracht als ik vragen mag..
Ik : Ooh Yassin.. hij heeft zijn nummer achter gelaten..
Moke : Ooh geef die eens..
Ik gaf hem het nummer gelijk hij ging naar buiten om even te bellen , wij waren nog wat verder aan het kletsen over ditjes en datjes..

In het gesprekje van Moke en Yassin....

Tuuuuuuuuuuuuut , Tuuuuuuuuuuut , Tuuuuuuuu
Yassin : Hallo?
Moke : Hallo , spreek ik met Yassin ?
Yassin : Jhaa daar spreek u mee , met wie spreek ik ??
Moke : Ik ben Moke , de broer van Nora ..
Yassin : Aah !! Salaam , alles goed ?
Moke : Hmdl Hmdl ... , ik wou je even bedanken dat je mijn zusje geholpen hebt..
Yassin : geen dank , ik ben morgen van plan om naar die school te gaan.. ik ga da wijf eens aanpakken !
Moke : Ini Wollah (Zeg Wollah) , wij waren dat ook van plan , ik en me broer Karim..
Yassin : Ewa is goed dan gaan we samen..
Moke : Is goed , we spreken af bij jou thuis , we komen je wel ophalen..
geef straat en nummer..
Yassin : Sgoed heb je pen en papier ??
Moke : Jhaa w8 even.. Jhaa zied zeg ma ..
Yassin : xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx nummer : 18
Moke : Is goed man.. nogmaals bedankt a sahbi..
Yassin : Is niks man.. Beslama , tot morgen Inchallah
Moke : Beslama , tot morgen.. [/FONT][/B]

Volgende dag....[/I]