Bekijk volle/desktop versie : Doodsbang



Pagina's : [1] 2

16-05-2010, 00:34
Ik begin echt bang te worden van het idee.

Ik ben verloofd met een jongen van Duitsland. In de zomervakantie zouden we de bruiloft geven en daarna ga ik dus ineens mee in Duitsland wonen.
Wij zijn echt perfect voor elkaar, maar dan zit ik daar zonder iemand van mijn eigen familieleden. Dus alles is dan zo nieuw

Ik ben echt bang dat ik spijt ga krijgen eens ik daar ben. Wie zou toch gewoon doorzetten?

16-05-2010, 00:36


Oeh, kun je in het weekend niet je ouders bezoeken of ga je niet aan de grens wonen?

16-05-2010, 00:36
Als je echt van hem houdt moet je het zeker doorzetten.. Ik hoop voor je dat je een fijne schoonfamilie hebt..

16-05-2010, 00:38

Citaat door MBA:
Oeh, kun je in het weekend niet je ouders bezoeken of ga je niet aan de grens wonen?


Nee het is toch wel een eind rijden, 4uurtjes ongeveer. Om de paar weken zal wel gaan maar elke week zal moeilijk zijn.

16-05-2010, 00:38


Geen idee, lastig positie. Ik denk dat ik het nooit zover zou hebben laten komen. Als ik op het begin had geweten dat hij in Duitsland woonde, had ik hem, denk ik, niet als een geschikte huwelijkskandidaat gezien.

16-05-2010, 00:40

Citaat door Glamourez:
Nee het is toch wel een eind rijden, 4uurtjes ongeveer. Om de paar weken zal wel gaan maar elke week zal moeilijk zijn.

Nieuw zal het voor iedereen zijn. Al wonen je ouders in maar 2 km verderop het is en blijft moeilijk. Zou me eerder druk maken om de taal en omgeving enzo. Heb je er goed over nagedacht??

16-05-2010, 00:40

Citaat door BeMySelf:
Als je echt van hem houdt moet je het zeker doorzetten.. Ik hoop voor je dat je een fijne schoonfamilie hebt..


Ik heb hem heel graag, maar zo goed ken ik hem eigenlijk ook niet. Hij is verre familie van mij en zijn moeder is helemaal gek op mij en hij heeft leuke zusjes. Maarja ik weet niet hoe het zal zijn als ik eenmaal daar woon

16-05-2010, 00:42

Citaat door RisingStar:
Geen idee, lastig positie. Ik denk dat ik het nooit zover zou hebben laten komen. Als ik op het begin had geweten dat hij in Duitsland woonde, had ik hem, denk ik, niet als een geschikte huwelijkskandidaat gezien.


Ja ik ken deze jongen eigenlijk al heel lang want hij is verre familie van mij, dus het was onvermijdelijk. En hij is echt helemaal perfect voor mij, hij heeft de goede eigenschappen die ik belangrijk vind.

16-05-2010, 00:43

Citaat door Glamourez:
Ik heb hem heel graag, maar zo goed ken ik hem eigenlijk ook niet. Hij is verre familie van mij en zijn moeder is helemaal gek op mij en hij heeft leuke zusjes. Maarja ik weet niet hoe het zal zijn als ik eenmaal daar woon



Als ik jou nu zo hoor praten zou ik het never nooit doen.. Voor zulke dingen ben ik dus echt bang..

16-05-2010, 00:45

Citaat door MBA:
Nieuw zal het voor iedereen zijn. Al wonen je ouders in maar 2 km verderop het is en blijft moeilijk. Zou me eerder druk maken om de taal en omgeving enzo. Heb je er goed over nagedacht??


Ja dat bedoel ik met nieuw de omgeving en de mensen.
Ja tuurlijk heb ik nagedacht, maar ik zit gewoon met gemengde gevoelens. Als ik hem spreek word ik helemaal gerustgesteld door hem, maar als ik hem dan weer even niet spreek dan komen er weer rare gedachtes naar boven.

16-05-2010, 00:51

Citaat door BeMySelf:
Als ik jou nu zo hoor praten zou ik het never nooit doen.. Voor zulke dingen ben ik dus echt bang..


Ben je bang dat ze zich anders zouden voordoen dan dat ze zijn?
Want ja ik ben ik ook bang dat het anders wordt als ik daar ben, hoe goed ze nu ook moge zijn

16-05-2010, 00:57

Citaat door RisingStar:
Geen idee, lastig positie. Ik denk dat ik het nooit zover zou hebben laten komen. Als ik op het begin had geweten dat hij in Duitsland woonde, had ik hem, denk ik, niet als een geschikte huwelijkskandidaat gezien.


Op basis van waar iemand woont, bepaal jij je partner waar je je hele leven moet delen? Vind ik écht belachelijk als je dat echt zou doen.

OT: het zal in het begin wel eng zijn maar dat went wel, jij zal je drukke leventje met hem hebben en dan vergeet je gauw de heimwee. Je kan altijd skypen of bellen met je familie en ze om de zoveel weken eens bezoeken. Geniet gewoon van de tijd met je man

Ik ken trouwens iemand die hier in belgie woont en zijn partner woont in egypte en zijn nog steeds dolverliefd op elkaar. Dat is pas échte liefde en daar heeft de woonplaats van iemand niets mee te maken.

16-05-2010, 00:59



Citaat door Glamourez:
Ben je bang dat ze zich anders zouden voordoen dan dat ze zijn?
Want ja ik ben ik ook bang dat het anders wordt als ik daar ben, hoe goed ze nu ook moge zijn



Ja daar zou ik echt bang voor zijn.. Stel dat het even niet meer goed zal gaan.. naar wie zou je dan toe rennen om je problemen te vertellen? Stel dat jij en hij ruzie zullen krijgen en hij heel zijn familie tegen jou zou opzetten? Ik weet het zijn hele rare gedachtes maar ALLES kan.. Ik zou echt in de buurt van mijn ouders willen wonen.. In een andere stad kan zeker te weten maar in een andere land.. NO WAY! Maar het is je eigen beslissing natuurlijk.. Ik denk er zo over..

16-05-2010, 01:01

Citaat door Glamourez:
Ik heb hem heel graag, maar zo goed ken ik hem eigenlijk ook niet. Hij is verre familie van mij en zijn moeder is helemaal gek op mij en hij heeft leuke zusjes. Maarja ik weet niet hoe het zal zijn als ik eenmaal daar woon



doet dat er toe?

16-05-2010, 01:04

Citaat door Nadia_10:
Op basis van waar iemand woont, bepaal jij je partner waar je je hele leven moet delen? Vind ik écht belachelijk als je dat echt zou doen.

OT: het zal in het begin wel eng zijn maar dat went wel, jij zal je drukke leventje met hem hebben en dan vergeet je gauw de heimwee. Je kan altijd skypen of bellen met je familie en ze om de zoveel weken eens bezoeken. Geniet gewoon van de tijd met je man

Ik ken trouwens iemand die hier in belgie woont en zijn partner woont in egypte en zijn nog steeds dolverliefd op elkaar. Dat is pas échte liefde en daar heeft de woonplaats van iemand niets mee te maken.


Ja als ik dan weer aan hem persoonlijk denk wil ik echt zo snel mogelijk naar hem toe zeg maar.
Ik denk aan die negatieve dingen omdat ik bang ben om daarna spijt te hebben maar dan is er geen weg meer terug. Misschien zijn dat gewoon inflluisteringen van shitan

Gaan ze niet trouwen dan die van belgie en egypte?

Pagina's : [1] 2