Bekijk volle/desktop versie : Ik voel me gedwongen om vreemd te gaan...



15-05-2010, 23:55
Krijg niet genoeg aandacht die ik nodig hebb

In het begin was het allemaal lief en aardig maar naar mate de maanden verstreken des te minder aandacht hij geeft.

Nooit krijg ik wat liefs hem te horen, stuurt geen lieve smsjes.

Maar dan vraagt hij ernaar,

15-05-2010, 23:57


Oh, dus moet je vreemd gaan kan je net zo goed stoppen. En met iets nieuws gaan beginnen want dit gaat nergens meer over.

16-05-2010, 00:00
Gestoord wijf ben je ook

16-05-2010, 00:00
Hegar, Piskacek, Chadwick, Hibbard, Ahlfeld, Leopold, Kustner, Bar & Brandt-Andrews nog aan toe

16-05-2010, 00:02



Citaat door khadoejaa:
Krijg niet genoeg aandacht die ik nodig hebb

In het begin was het allemaal lief en aardig maar naar mate de maanden verstreken des te minder aandacht hij geeft.

Nooit krijg ik wat liefs hem te horen, stuurt geen lieve smsjes.

Maar dan vraagt hij ernaar,


gelijk heb je
gewoon je slag slaan bij iemand die beter weet hoe hij een dame hoort te verwennen

16-05-2010, 00:03
Waarom maak je het dan niet uit

16-05-2010, 00:04
aandacht krijg je wel op m,nl

16-05-2010, 00:05

Citaat door khadoejaa:
Krijg niet genoeg aandacht die ik nodig hebb

In het begin was het allemaal lief en aardig maar naar mate de maanden verstreken des te minder aandacht hij geeft.

Nooit krijg ik wat liefs hem te horen, stuurt geen lieve smsjes.

Maar dan vraagt hij ernaar,


ewa maak het dan gewoon uit of ga praten met hem dan.

16-05-2010, 00:06

Citaat door kerstboom:
Waarom maak je het dan niet uit


Gevoelens

16-05-2010, 00:08
Maak het dan uit en zoek je liefde ergens anders
beter dan vreemdgaan, daar heb je alleen jezelf mee

16-05-2010, 00:12
Maak hem duidelijk wat jou dwars zit, veranderd hij niet dan weet je ook meteen in wat voor positie je staat bij hem. & door vreemd te gaan toon jij dat je geen zelfrespect hebt dus doe dat maar niet.


16-05-2010, 00:21

Citaat door Just.Esma:
Maak hem duidelijk wat jou dwars zit, veranderd hij niet dan weet je ook meteen in wat voor positie je staat bij hem. & door vreemd te gaan toon jij dat je geen zelfrespect hebt dus doe dat maar niet.




Sorry maar ik vind dat hij het zelf moet begrijpen, ik kan moeilijk gaan zeggen van jaa.... ik wil meer aandacht van je
Daarnaast heb ik hem genoeg hints gegeven

16-05-2010, 00:30



Citaat door khadoejaa:
Sorry maar ik vind dat hij het zelf moet begrijpen, ik kan moeilijk gaan zeggen van jaa.... ik wil meer aandacht van je
Daarnaast heb ik hem genoeg hints gegeven


Nee gekkie, je moet ook niet zeggen ik wil meer aandacht.
Zeg gewoon.. ja je bent een veranderd.
& als je al hints hebt gegeven en hij veranderd nog niet, meid serieus maak het uit en ga verder met je leven, ik durf te wedden dat hij bij je komt smeken om een 2e kans omdat hij dan door heeft wat hij heeft laten gaan..