Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Keratine behandeling



Pagina's : [1] 2

15-05-2010, 21:16
Halloo ik wil graag een keratine behandeling doen voor de zomer vakantie ik ben langs kapsalon Toni&Guy gegaan en die zeggen dat het erg goed voor je haar is en het niet beschadigd.

Nou wil ik vragen of iemand misschien negatieve ervaringen met de Keratine behandeling heeft gehad??
Of juist positieve.

Hoor graag van jullie!

Bvd

15-05-2010, 21:22


wat is dat

15-05-2010, 21:27
Ik weet wel wat Keratine is, dat is een stofje in je haar.
Maar wat houdt zo´n Keratine behandeling dan precies in?

15-05-2010, 21:43
http://www.toniandguy.nl/index.php?id=88

http://keratinebehandeling.nl/

15-05-2010, 21:57


dat is heel gezond, ken 2 personnen die daarmee heeeeeel tevreden zijn!

15-05-2010, 22:07
Ik wil dat ook doen maar bij de kapper hebben ze geen apart kamertje voor de hoofddoekdragenden

15-05-2010, 22:44

Citaat door Saraatje.:
Halloo ik wil graag een keratine behandeling doen voor de zomer vakantie ik ben langs kapsalon Toni&Guy gegaan en die zeggen dat het erg goed voor je haar is en het niet beschadigd.

Nou wil ik vragen of iemand misschien negatieve ervaringen met de Keratine behandeling heeft gehad??
Of juist positieve.

Hoor graag van jullie!

Bvd

hoeveel vraag Toni&Guy?
ik doe het in almere ze gebruik ook zelefde prodect global keratin en in aparte riumte.ik wil weten wat is de prijs bij Toni&Guy voor halflange haar?

15-05-2010, 22:49
hoeveel vraag Toni&Guy?
ik doe het in almere ze gebruik ook zelefde prodect global keratin en in aparte riumte.ik wil weten wat is de prijs bij Toni&Guy voor halflange haar?

220-250 euro incl. de nazorg producten. Ik heb ook half lang haar en ik betaal dan 230 euro.
Voor hoeveel doe jij het?

Enne heb je geen last van uitgroei? Ik heb namelijk veel haar en van die kleine krullen.

15-05-2010, 22:55

Citaat door Saraatje.:
hoeveel vraag Toni&Guy?
ik doe het in almere ze gebruik ook zelefde prodect global keratin en in aparte riumte.ik wil weten wat is de prijs bij Toni&Guy voor halflange haar?

220-250 euro incl. de nazorg producten. Ik heb ook half lang haar en ik betaal dan 230 euro.
Voor hoeveel doe jij het?

Enne heb je geen last van uitgroei? Ik heb namelijk veel haar en van die kleine krullen.

ik heb 2keer 250 betaald ik heb heel veel haren.
nee het word vervaag in je haar dus geen uitgroie na 5/5 heb ik gemerk dat die weer onhandelbaar werd dus ik heb weer 2 maand geleden gedaan maar pas 2 keer was het beter stijl dan eerste keer ik ben erg tevreden met de behandeling en jij?

09-11-2010, 15:19
hey dames,

Ik heb ook gehoord van die keratine behandeling. maar is de bedoeling van die behandeling dat je style haar van krijgt als je bijvoorbeeld krullen krijgt?

want ik had begrepen dat je haar alleen daarmee gevoed wordt maar niet
gestyled.

groetjes

09-11-2010, 15:21

Citaat door mandana68:
ik heb 2keer 250 betaald ik heb heel veel haren.
nee het word vervaag in je haar dus geen uitgroie na 5/5 heb ik gemerk dat die weer onhandelbaar werd dus ik heb weer 2 maand geleden gedaan maar pas 2 keer was het beter stijl dan eerste keer ik ben erg tevreden met de behandeling en jij?



zo duur hoor, maar wat is dan de bedoeling van die keratine behandeling?
dat je haar gesyled wordt als je krullen hebt of juist om je haar te voeden??
ik heb mijn haar een keer permannent laten stylen .

nou mijn haar viel er met lokken eruit ik zag er niet uit met een beetje haar.
ik zie je reactie graag tegemoet.


05-03-2012, 20:08
is de prijs nu nog het zelfde ?

05-03-2012, 20:34


Keratine behandeling heb je in twee soorten: Je kan je haar glad laten maken, of puur voor de voeding waardoor je haar minder pluizig wordt. Ik ben nu die van john frieda three day keratine treatment aan het uitproberen. Ik laat jullie weten hoe die is!

xxxx

05-03-2012, 20:55
ik wil om me haar styl te maken is die aanteraden?

05-03-2012, 20:57
ik ben zelf geen voorstander van je haar te gaan stijlen op wat voor manier dan ook. Ik heb veel goede dingen erover gehoord. Maar ga naar een kapper die het vaak heeft gedaan en ook de tijd voor je neemt. Als 1 vande stappen niet goed gaan dan mislukt het en zit je met zwaar beschadigd haar. Je kapper moet ook een goede tang hebben die temperatuurvast, kermaisch en ioniserend is. Anders gata het ook niet goed met de behandeling. Het liefst een Chi-tang. Succes!

Pagina's : [1] 2