Bekijk volle/desktop versie : Laatste tijd lees ik enkel haat reacties over dik mensen!!



Pagina's : [1] 2 3

15-05-2010, 12:35
Selaam iedereen

Ik snap niet waarom er zoveel haat reacties zijn tegenover dikke meisjes of dikke jongens. Ik snap het echt niet
Zij kunnen er mischien ook niks aan doen dat ze dik zijn bij sommige zit dat in hun bloed. Tfoe heb respect voor elkaar eh hopenloze mensen

En jullie noemen jullie eigen moslim Ga eerst leren moslim zijn en kom dan praten!!!

DEZE DOENIA VERGAAAT denk eraan alles op u rug, maak een dike uit en je wordt zelf dik OOIT

15-05-2010, 12:42


gewoon negeren die wijven, als ze wat hebben tegen dikke mensen kunnen ze van mij mn grote reet komen likken tot ze t af hebben geleerd!!!

15-05-2010, 12:45
ik snap het niet ik denk dat ze jaloers zijn dat zij mager zijn en de volle meisje vol ze komen op marokko.nl meisjes uitmaken hoe laag gevallen ben je en hoe hopenloos. Ik vind sommige echt moooi tbarkellah die vol zijn.


Trouwens de meisjes die volle dames haten denk eraan!!!! EEN MAN HEEFT EEN VOLE VROUW LIEVER DAN EEN SKELET

15-05-2010, 12:45
meestal zijn het mensen die zelf onzeker over zichzelf
maar sommige dikkerdjes laten zich ook volledig gaan
als je bedenkt dat je tegenwoordig jezelf op zovele manier "gezond en slank" kan houden,is het wel jammer.

zie soms jonge meiden die Tbarka Allah echt mooi zijn en een knap gezichtje hebben en als je dan naar beneden kijkt,merk je dat ze 10tallen kilo's extra overgewicht meesleuren.

zoiets eist zijn tol na een tijdje.

15-05-2010, 12:47


wallah echt zij letten veel op echt vieze mensen let opjezelf

15-05-2010, 12:47

Citaat door paris.123:
meestal zijn het mensen die zelf onzeker over zichzelf
maar sommige dikkerdjes laten zich ook volledig gaan
als je bedenkt dat je tegenwoordig jezelf op zovele manier "gezond en slank" kan houden,is het wel jammer.

zie soms jonge meiden die Tbarka Allah echt mooi zijn en een knap gezichtje hebben en als je dan naar beneden kijkt,merk je dat ze 10tallen kilo's extra overgewicht meesleuren.
zoiets eist zijn tol na een tijdje.

dit betekend niet dat ze zichzelf vol hebben gevreten, je weet maar nooit wat er indiegene omgaat, dus laat die dikke mensen gewoon met rust, en laat ze in hun eigen waarde,als hun maar blij zijn met hetgeen wat ze voelen!!

15-05-2010, 12:48

Citaat door paris.123:
meestal zijn het mensen die zelf onzeker over zichzelf
maar sommige dikkerdjes laten zich ook volledig gaan
als je bedenkt dat je tegenwoordig jezelf op zovele manier "gezond en slank" kan houden,is het wel jammer.

zie soms jonge meiden die Tbarka Allah echt mooi zijn en een knap gezichtje hebben en als je dan naar beneden kijkt,merk je dat ze 10tallen kilo's extra overgewicht meesleuren.

zoiets eist zijn tol na een tijdje.


Ja dat kan, maar ik snap niet dat ze dit op marokko.nl zetten het is hun leven. Wie zijn wij om over hen te oordelen

15-05-2010, 12:49

Citaat door berberahanjar:
wallah echt zij letten veel op echt vieze mensen let opjezelf


sommige mensen zijn hopenloos

15-05-2010, 12:50
Ik heb niets tegen dikke mensen. Ik vind wel dat dikke mensen voor 2 plaatsen moeten betalen als ze willen vliegen. En hoezo is een kledingstuk maatje XS net zo duur als XXXL, terwijl er 2 keer zoveel stof voor is gebruikt? Die dikke mensen moeten meer betalen vind ik(of de dunne minder). Maar verder mag ik ze wel....

15-05-2010, 12:51

Citaat door Marokaanseroos:
sommige mensen zijn hopenloos



ewa ja je gaat niets zeggen waar letten jullie op en gaan zij naar je luisteren echt niet

zij hebben een dikke stok ndig

15-05-2010, 12:52
Sjezus waar gaat je topic nou over.. Ik komt hier zelf haat uitzaaien

15-05-2010, 12:52

Citaat door thamshoumt:
dit betekend niet dat ze zichzelf vol hebben gevreten, je weet maar nooit wat er indiegene omgaat, dus laat die dikke mensen gewoon met rust, en laat ze in hun eigen waarde,als hun maar blij zijn met hetgeen wat ze voelen!!


laten we effe 1 ding duidelijk stellen
ik heb nog nooit iemand uitgemaakt voor wat dan ook
hier niet en elders ook niet.
en ten 2de
overgewicht heeft meestal wel met verkeerde voedingsmethoden,weinig of geen lichaambeweging en nog verschillende factoren.
wie goed met zijn lichaam omgaat doet dit vooral voor zichzelf en niet voor de buitenwereld
hij of zij plukt daar de vruchten van




Citaat door Marokaanseroos:
Ja dat kan, maar ik snap niet dat ze dit op marokko.nl zetten het is hun leven. Wie zijn wij om over hen te oordelen




klopt,niemand is in staat om een ander re verooredelen of te beoordelen.
om geen enkele reden

15-05-2010, 12:53



Citaat door Marokaanseroos:
ik snap het niet ik denk dat ze jaloers zijn dat zij mager zijn en de volle meisje vol ze komen op marokko.nl meisjes uitmaken hoe laag gevallen ben je en hoe hopenloos. Ik vind sommige echt moooi tbarkellah die vol zijn.


Trouwens de meisjes die volle dames haten denk eraan!!!! EEN MAN HEEFT EEN VOLE VROUW LIEVER DAN EEN SKELET


Ach, ze praten elkaar allemaal na moet je maar denken.

15-05-2010, 12:53

Citaat door berberahanjar:
ewa ja je gaat niets zeggen waar letten jullie op en gaan zij naar je luisteren echt niet

zij hebben een dikke stok ndig



dike a3moed

15-05-2010, 12:54

Citaat door Marokaanseroos:
dike a3moed



wah hata taghri tfosht

Pagina's : [1] 2 3