Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Wie was er gister in Paradiso????

Pagina's : [1] 2

LZN
09-12-2002, 11:20

Hoe vonden julie die feest van gister? En hebben julie wel wat geregeld???????? Graag reactie.

RealCasawia
09-12-2002, 12:41
Gevecht ?????? ALLATIFFFF DAAR MOEST IK BIJZIJN!!! Weetje ook waarom ze gingen vechten ofniet en wat ze aanhadden ?? xXx

Miss_Banana
09-12-2002, 13:19
Origineel gepost door PROPANDA Ik was er ook!!! toevallig iemand opzoek naar mij? :o Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik ben op zoek naar jou!!!! Jij was toch die mooie jongen die in dat 3-delig pak stond? Alle meisjes stonden jou te checken man!!! Niet normaal meer! :D

CasaNostra
09-12-2002, 13:59
ik was niet gegaan ik wou wel maar ik moets me hond uit laten daarna was me kat zwanger moets naar ziekenhuis raicen op de ezel voordat ik aankwam had ze al een miskraam toen ben k maar terug naar coffeeshop gegaan heb ik marokkaans voetbal gekeken van de dag ervoor :kwaad:

CasawiaZina
09-12-2002, 17:05

ik was er ook......SAMEN MET MISS BANANA EN WIJ HEBBEN EEN SUPERAVOND GEHAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BANANA BANANA FOTO FOTO FOTOOOOOO

RIFFICOBRA
09-12-2002, 17:08
ik was er ook ..maaree zo leuk was het dus niettttt :D ..had beter verwacht.. :zwaai:

Miss_Banana
09-12-2002, 17:14
Origineel gepost door PROPANDA Toch niet mijn foto he..in de kleedkamer? Got it....? ik krijg die foto's als eerst te zien lekker puh.......hihi Die foto in de kleedkamer krijg je zo ie zo. Maar ikke ook! Dies echt SCHATTIG!! Twee mannetjes naast elkaar. Maar die van de kleedkamer zijn denk ik de leukste foto's die er zijn gemaakt. Met jullie stoere spierballen!

CasawiaZina
09-12-2002, 17:16
Origineel gepost door Miss_Banana Die foto in de kleedkamer krijg je zo ie zo. Maar ikke ook! Dies echt SCHATTIG!! Twee mannetjes naast elkaar. Maar die van de kleedkamer zijn denk ik de leukste foto's die er zijn gemaakt. Met jullie stoere spierballen! wat heb ik gemist in de kleedkamer

kickgirl
09-12-2002, 17:16
Ik vond het keigaaf! Maar ja ik stond ook de hele avond te dansen. Beetje breakdancen twostep buikdansen je weet wel! He miss banana jammer dat ik je niet echt meer gesproken heb! kus kickkie

Miss_Banana
09-12-2002, 17:18
Origineel gepost door kickgirl Ik vond het keigaaf! Maar ja ik stond ook de hele avond te dansen. Beetje breakdancen twostep buikdansen je weet wel! He miss banana jammer dat ik je niet echt meer gesproken heb! kus kickkie Jij bent echt GOED man!!! Ik stond echt te kijken nadat die ene jongen had gebreakt en jij in het midden ging staan. Moeilijk hoor! En inderdaad jammer dat ik je daarna niet meer heb gesproken!

mziwna1
09-12-2002, 20:28
ik ben ook geweest was echt gaaffffffffff kusjessssssssss

CasawiaZina
10-12-2002, 10:27
meiden op podium...shit man dat heb ik weer gemist

Miss_Banana
10-12-2002, 10:51

Origineel gepost door CasawiaZina meiden op podium...shit man dat heb ik weer gemist Zelfs ik heb dat gezien!

beppie_truus
10-12-2002, 11:03
wat horen mijn oortjes nou een mooie jongen:D:D

CasawiaZina
10-12-2002, 11:10
Origineel gepost door Miss_Banana Zelfs ik heb dat gezien! damn....... :confused:

Pagina's : [1] 2