Bekijk volle/desktop versie : aub doe het



Pagina's : [1] 2 3 4

14-05-2010, 19:35
ik wens hier jullie vragen dat jullie met mij dou'a doen om een heel lieve man tegen te komen. ik hou het niet meer vol met het leven dat ik nu leid. ik wil gelukkig leven


Moge allah aan iedereen een praktiserende , lieve vrouw/man schenken!


amiennnnn!

14-05-2010, 19:38


Amien.

Moge Allah jou een vrome moslimman schenken die jou gelukkig zal maken.

14-05-2010, 19:44
inschallah zal je een lieve vrome man tegenkomen meid

14-05-2010, 19:45

Citaat door l7obl3mar:
Amien.

Moge Allah jou een vrome moslimman schenken die jou gelukkig zal maken.




amien oekhtie!!

14-05-2010, 20:14


Salaamoe alaikoem warahmatoeAllah wabarakatoe lieve zuster.

Heb geduld zuster. Doe elke dag doua. Weet dat je beproeft wordt door Allah soubhana wa ta´ala. Ina Allah ma3a sabirien.

Moge Allah soubhana wa ta´ala je een goede, vrome islamitische man schenken, allahoema amien!

14-05-2010, 20:24
Maa shaa'allaah... jij ziet de kracht van dou3aa aan. Hier heb je een filmpje van sheikh al-Ariefie over doe3aa (hoe mee om te gaan, gunsten e.d.).

14-05-2010, 20:34
allah i jieblek lie fieh elgheer

14-05-2010, 20:38
Alsof een man hebben gelijk staat aan gelukkig zijn.

Het kan zijn dat iets slecht lijkt terwijl het juist goed is voor je.

14-05-2010, 20:52
moge Allah swt je een geweldige,lieve,vrome,knappe( ) en slimme man schenken.

incha'allah Yarbie Amien.

maar zou je niet 1st nakijken waarom je zo ongelukkig bent?
ik bedoel mss is het beter om de oorzaak daarvan te achterhalen en dan pas aan een nieuw hoofstuk in je leven beginnen.

niemand kan je garanderen dat een man je gelukkig kan maken
waarschijnlijk wel op veel gebieden maar als je om een andere reden ongelukkig bent,heb je dat na een tijdje ook gehad.

14-05-2010, 21:48
inscha allah vind je snel een man waarmee je gelukkig wordt.

14-05-2010, 22:01
Moge Allaah jou wat meer hersencellen schenken en jou ogen laten openen om te laten zien dat wereldse leven niet enkel uit huwelijk bestaat, juist uit aanbidding tot Allaah.


14-05-2010, 22:10

Citaat door 0zuster0:
[B]Alsof een man hebben gelijk staat aan gelukkig zijn.
Het kan zijn dat iets slecht lijkt terwijl het juist goed is voor je.[/B]



Inderdaad, daar vergissen de meeste ongetrouwde dames zich in.
Ze denken als ze getrouwd zijn dat ze dan de gelukkigeste wezens op aarde zijn.

@ Ts: Moge Allah swt je een vrome broeder schenken waarmee je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gelukkig samen oud zult worden Insha Allah

14-05-2010, 23:08



Citaat door lady_rifia:
Inderdaad, daar vergissen de meeste ongetrouwde dames zich in.
Ze denken als ze getrouwd zijn dat ze dan de gelukkigeste wezens op aarde zijn.

@ Ts: Moge Allah swt je een vrome broeder schenken waarmee je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gelukkig samen oud zult worden Insha Allah




dat weet ik zuster; maar je moet begrijpen dat ik thuis behandeld wordt gelijk als assepoester( slavin) en moet alles doen, ik ben een praktiserende meisje, ik vertrouw allah en de enige oplossing voor mij is dat een vrome, inteligente(knap hoef niet) om uit deze situatie weg te geraken+ ik ben sinds mijn kinderjaren diep ongelukkig, maar ik moedig me aan door te zeggen dat er altijd mensen bestaan in ergere situaties: ben hmdl praktiserend, ik studeer, heb een moeder en zussen en broers, sommigen hebben zelfs niet het helft van wat ik heb


toch, als ik getrouwd ben, zal m'n situatie enorm verbeteren... had je wat achtergrondinformatie van al hetgeen dat ik meegeleefd had, dan zou je dit niet zeggen, maar ik begrijp helemaal je reactie,

14-05-2010, 23:12
Inschallah zal je een goeie man tegen komen..
Allahie3tik sbar inschallah..

Gair Inschallah

15-05-2010, 00:27

Citaat door marokaantjebxl:
ik wens hier jullie vragen dat jullie met mij dou'a doen om een heel lieve man tegen te komen. ik hou het niet meer vol met het leven dat ik nu leid. ik wil gelukkig leven


Moge allah aan iedereen een praktiserende , lieve vrouw/man schenken!


amiennnnn!


Vind het echt knap dat je gewoon durft te zeggen ik wil trouwen en heb graag jullie doua. Bij ons mgharba komt dat niet vaak voor (als vrouw zijnde)

Moge Allah je een super lieve vrome echtgenoot schenken die jou zeeer gelukkig gaat maken. Een weld le7laal die spoedig jouw pad bewandelt insch'Allah. Dit voor iedere vrijgezelle moslim en moslima met trouwintenties

Pagina's : [1] 2 3 4